Fitness Seller

Verenigde Staten

Obama is blanker dan sommige blanken. Blanke moeder en opgevoed door twee blanken. Hij neemt ons in de maling met z'n huidskleur.
Met Kamala Harris hebben ze er weer zo een, een die als "African-American" wordt neergezet, maar moeder uit India, vader uit Jamaica, beiden zeer hoog opgeleid.

Zie hier waarom identiteitspolitiek en intersectioneel denken niet werkt, tenzij je net zo lang gaat opdelen tot je op het niveau van de individu zit.

Ik ben benieuwd of er een kandidaat is die wordt gesteund en geleid door de Justice Democrats, de machine die ook aan de touwtjes trekt van AOC en in minder mate van Ilhan Omar.

President Trump signs an executive order that would link some federal grants to how colleges and universities implement the right of “free inquiry” on their campuses. Students from several colleges speak about their experiences on campus.

Each year the federal government provides educational institutions with more than 35 BILLION dollars in research funding.
All of that money is now at stake.
That's a lot of money.
They're gonna not have to like your views a lot.
We will not stand idly by and allow public institutions to violate their students' constitutional rights.

:heart:

Laatst bewerkt:

Dit is toch heerlijk. Machtigste diplomaat van de wereld die een beetje loopt te trollen. Volgens mij heeft Trump wekelijks een rondetafelgesprek over hoe ze trollen een nieuwe dimensie kunnen geven.

Ja

Betekent dit dat ik jaren ben opgehitst door o.a. de NPO, mede mogelijk gemaakt en betaald door mijzelf? Wat een verdienmodel eh. Ik tel tot tien en wacht op uitleg. :mad:

giphy.gif

Dit is niet eens vergezocht. Als iemand ervoor kiest om in een theorie te geloven die het tegenovergestelde impliceert van een democratisch proces, mede ingegeven omdat de uitkomst niet binnen het eigen denkraam past, is er iets niet helemaal in balans.

Edit.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/30189093
Our findings suggest that LA (liberal acceptance) bias may be central for anomalous experiences such as momentary aberrant salience to increase intensity of psychotic experiences in at-risk individuals.

Laatst bewerkt:
Geen beste dagen voor Nancy. Al moet ik zeggen dat ze in navolging van Trump ook kiest voor Israël. Verstandig.

https://nl.metrotime.be/2019/03/26/...t-op-aipac-conferentie-steun-uit-voor-israel/
De Democratische voorzitster van het Amerikaanse Huis van Afgevaardigden Nancy Pelosi heeft tijdens de jaarlijkse conferentie van de Israëlische lobby-organisatie American Israel Public Affairs Committee (AIPAC) haar volledige steun uitgesproken voor Israël. “Israël en Amerika zijn nu en voor altijd verbonden”, zei Pelosi. Haar toespraak wijst erop dat niet alleen de Amerikaanse president Donald Trump, maar ook de Democratische partij, een hevig pleitbezorger blijft van de Israëlische zaak. Pelosi beloofde verder ervoor te zullen zorgen dat zowel Democraten als Republikeinen over dit thema dezelfde standpunten zullen blijven verdedigen.
De Democrate hekelde de “kwaadaardige mythe van dubbele loyauteit” en beloofde wetten in het Congres goedgekeurd te krijgen die de Israëlische veiligheidsdiensten steunen en tegelijk hard op te treden tegen voorstellen die Israël boycotten. “Antisemitisch zijn is anti-Amerikaans zijn”, zei Pelosi, een uitspraak waarvoor ze de handen op elkaar kreeg.
Kijk SP & Groenlinks, zo kan het ook.

Terug
Naar boven