MuscleMeat

Verenigde Staten

• Like
Waarderingen: Vonk
Gelukkig hebben blanken geen last van afwezige vaders anders zou er dan zeker een rassenoorlog uitbreken

• Haha
Waarderingen: Vonk

50k per maand da's niet mis.

De witte werkende klasse weet donders goed wat ze wil: een vaste baan met een redelijk salaris dat toegang biedt tot een middenklassebestaan. Naast de traditionele familiewaarden die ze ook onderschrijven. De Republikeinen hebben er in elk geval een antwoord op. Het heet aanbodeconomie en wordt op dit moment weer op grote schaal toegepast door Trump: belastingverlichting voor de rijken zodat die kunnen investeren en consumeren en ook de rest er beter van wordt. Het is flauwekul, maar het is wel een antwoord. De Republikeinen tonen daarmee dat ze de noden van het volk tenminste begrijpen.
Willen dat inderdaad plus het beetje economisch protectionisme dat Trump heeft belooft, zodat ze een waardig bestaan en toekomst kunnen opeisen op de arbeidsmarkt. Dat kunnen ze niet met een oneindig grote aanbod van (illegale/immigrerende) arbeid.

En als we dat niet doen? Williams laat er geen twijfel over bestaan dat ze vreest voor de woede die Amerika zal teisteren als Trump zijn beloftes niet nakomt. En het heeft er alle schijn van dat dat gaat gebeuren.
Niet geheel aan hem natuurlijk, maar ^^^^^^

Nou, ik ben toch al een handvol vrouwen tegengekomen waarvan de vader hem smeerde.
Of 100 uur per week werken of aan de verdovende middelen zitten of emotionele/relationele issues heeft of andere invloed die op praktisch hetzelfde neerkomt als daadwerkelijke afwezigheid.

Was meer ironisch bedoelt dat iedereen zielig is en afwezige vaders een maatschappijbreed fenomeen zijn. Het slachtofferschap alleen verklaart de eenzijdigheid in het cross-racial geweld niet.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #9.531
Ben, vanaf m'n negende levensjaar, zelf opgevoed door een alleenstaande moeder. Als jongen/man lijkt het me toch niet ideaal. Al lijkt m'n drie jaar jongere broer er minder last van gehad te hebben. :thinking:

Als je wordt geboren in zo'n zwarte ghetto of blank redneck gebied, dan ben je sowieso al, met of zonder vader, behoorlijk gefucked.

Ben, vanaf m'n negende levensjaar, zelf opgevoed door een alleenstaande moeder. Als jongen/man lijkt het me toch niet ideaal. Al lijkt m'n drie jaar jongere broer er minder last van gehad te hebben. :thinking:
Die had jou een beetje als voorbeeld?

Denk dat de aanwezigheid van een goede vader(rol) een enorm positieve invloed kan hebben. Een vader kan er ook zijn en een zeer slechte invloed uitvoeren. Maar vooral het aanmoedigen en een beetje (tough love) kritiek leveren waar een moeder meer verzorgend en beschermend is. Zeer generaliserend. Anderen dan een biologische vader kunnen die rol ook invullen. Of sommige kiezen hun voorbeelden in maatschappij/media/literatuur en voeden verder zichzelf op. Moeilijk voor een single mom om alles te zijn en alles goed te doen.

Als je wordt geboren in zo'n zwarte ghetto of blank redneck gebied, dan ben je sowieso al, met of zonder vader, behoorlijk gefucked.
Vraag me af hoeveel dat eigenlijk soort zoekt soort is en of mensen met potentieel er wel uit weten te komen doordat andere waarden ze meer aantrekken. Als ze het overleven.

ik kan in alle eerlijkheid zeggen dat ik vrij beschadigd ben door het opgroeien zonder vader ,

geen rolmodel ,geen ankerpunt ,geen opbouwende kritiek,geen vaderlijke steun ,geen klankbord enz

• #9.535
Denzel Washington zei er onlangs iets over. Dat hij uit een ietwat ongure buurt, met slechte invloeden, komt maar gelukkig prima ouders had.
Vraag me af hoeveel dat eigenlijk soort zoekt soort is en of mensen met potentieel er wel uit weten te komen doordat andere waarden ze meer aantrekken. Als ze het overleven.

Ik denk dat de spiraal doorbroken kan worden. Alleen moet je als kind/tiener wel zeer sterk in je schoenen staan om te kunnen weerstaan aan al die negatieve invloeden om je heen. (drugs, bendes, 'snel geld', etc)

Kan me goed voorstellen dat het % van mensen met zo'n achtergrond die een normaal bestaan opbouwen lager is.

You think you're better looking than, uh, Denzel Washington?

Tom Metzger : Yeah.

Louis Theroux : Do you really?

Tom Metzger : Oh, yeah.

• #9.538
Dit is Robert "Yummy" Sandifer.

1569778461902.png

Win/win, of ze impeachen Trump, of Bieden is geen kandidaat meer. Wel kortzichtig, want als impeachen niet lukt... 4moreyears.

• Like
Waarderingen: 040B
Terug
Naar boven