- Waardering
- 21.437
Je bent nog bescheiden. Zover bekend bij drie vrouwen, zou al een toepasselijke correctie zijn. Wat dat aangaat zitten er veel honden bij.En dat is lastig als je bij 3 vrouwen kinderen hebt![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je bent nog bescheiden. Zover bekend bij drie vrouwen, zou al een toepasselijke correctie zijn. Wat dat aangaat zitten er veel honden bij.En dat is lastig als je bij 3 vrouwen kinderen hebt![]()
I can relate.En dat is lastig als je bij 3 vrouwen kinderen hebt![]()

Nou, ik ben toch al een handvol vrouwen tegengekomen waarvan de vader hem smeerde.Gelukkig hebben blanken geen last van afwezige vaders anders zou er dan zeker een rassenoorlog uitbreken
Willen dat inderdaad plus het beetje economisch protectionisme dat Trump heeft belooft, zodat ze een waardig bestaan en toekomst kunnen opeisen op de arbeidsmarkt. Dat kunnen ze niet met een oneindig grote aanbod van (illegale/immigrerende) arbeid.De witte werkende klasse weet donders goed wat ze wil: een vaste baan met een redelijk salaris dat toegang biedt tot een middenklassebestaan. Naast de traditionele familiewaarden die ze ook onderschrijven. De Republikeinen hebben er in elk geval een antwoord op. Het heet aanbodeconomie en wordt op dit moment weer op grote schaal toegepast door Trump: belastingverlichting voor de rijken zodat die kunnen investeren en consumeren en ook de rest er beter van wordt. Het is flauwekul, maar het is wel een antwoord. De Republikeinen tonen daarmee dat ze de noden van het volk tenminste begrijpen.
Niet geheel aan hem natuurlijk, maar ^^^^^^En als we dat niet doen? Williams laat er geen twijfel over bestaan dat ze vreest voor de woede die Amerika zal teisteren als Trump zijn beloftes niet nakomt. En het heeft er alle schijn van dat dat gaat gebeuren.
Of 100 uur per week werken of aan de verdovende middelen zitten of emotionele/relationele issues heeft of andere invloed die op praktisch hetzelfde neerkomt als daadwerkelijke afwezigheid.Nou, ik ben toch al een handvol vrouwen tegengekomen waarvan de vader hem smeerde.

Die had jou een beetje als voorbeeld?Ben, vanaf m'n negende levensjaar, zelf opgevoed door een alleenstaande moeder. Als jongen/man lijkt het me toch niet ideaal. Al lijkt m'n drie jaar jongere broer er minder last van gehad te hebben.![]()
Vraag me af hoeveel dat eigenlijk soort zoekt soort is en of mensen met potentieel er wel uit weten te komen doordat andere waarden ze meer aantrekken. Als ze het overleven.Als je wordt geboren in zo'n zwarte ghetto of blank redneck gebied, dan ben je sowieso al, met of zonder vader, behoorlijk gefucked.
Vraag me af hoeveel dat eigenlijk soort zoekt soort is en of mensen met potentieel er wel uit weten te komen doordat andere waarden ze meer aantrekken. Als ze het overleven.
Denzel Washington zei er onlangs iets over. Dat hij uit een ietwat ongure buurt, met slechte invloeden, komt maar gelukkig prima ouders had.