040B
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.088
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
Hij heeft geen ongelijk.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tolerance is a conservative value, zo blijkt maar eens te meer.
Leuk hè democratie.
Op zich wel, toch? Ik zou niet graag in China of zo leven. Of in de VS waar de kandidaat met de meeste stemmen niet per definitie president wordt.
Mijn idee. Daarom kijk ik amper nieuws. Zit sindsdien in een heel andere belevingswereld. Mensen die ik dan in het voorbij gaan hoor over allerlei "problemen" en zich lopen te verbijten terwijl ik erom moet lachen geeft soms hilarische situaties. Laatst vond iemand het maar vreemd dat ik nauwelijks naar het nieuws keek. Ik draaide het om. Waarom is het vreemd om je af te sluiten voor ellende en gepolariseerd slecht nieuws waar je eigenlijk nooit iets mee kunt? Je wordt er niet gelukkiger van en zelden wijzer. Ik lees daarentegen wel frequent lokaal nieuws en achtergronden van bepaalde zaken. Van het weekend moest ik de tv aanzetten en moest even nadenken hoe dat ook alweer werkte met de afstandsbediening en andere hdmi ingang.Ik zou weleens terug willen naar de tijd dat je alleen de krant kon lezen, of zelfs nog voor de tijd van de krant. Gewoon geen nieuws.
![]()
Mijn idee. Daarom kijk ik amper nieuws. Zit sindsdien in een heel andere belevingswereld. Mensen die ik dan in het voorbij gaan hoor over allerlei "problemen" en zich lopen te verbijten terwijl ik erom moet lachen geeft dan soms hilarische situaties.
Of die berg aan kots dat men tegenwoordig entertainment noemt

Ik merk dat je het pas gaat zien als je het doorhebt. Ontzettende oppervlakkigheid op die beeldhuis, niet te stuiten.Wij hebben geloof ik 5x per jaar de gewone televisie aan, verder geen enkel abonnement op iets uit de media. Alles wat ik in elk geval wil lezen zoek ik zelf wel op.
Herken me goed in die eindeloze & nutteloze discussies bij de koffieautomaat of tijdens de lunch over allerhande ditjes en datjes.
Ik kan eigenlijk ook niet meer begrijpen dat er nog mensen zijn die naar normale televisie kijken, die waardeloze programma's van eigen bodemOf die berg aan kots dat men tegenwoordig entertainment noemt
Maar het zal wel aan mij liggen![]()
Ik merk dat je het pas gaat zien als je het doorhebt. Ontzettende oppervlakkigheid op die beeldhuis, niet te stuiten.

Echte mensen altijd goed/goud. Docu's idem dito. Wat dat aangaat is er wel een duidelijke rol voor de publieke omroep. Kan overigens ook met 1 of 2 netten. Bed & Breakfast keek ik een tijdje, net als rijdende hufter, man bijt hond en 2doc. Verder kan ik zo gauw niet iets opnoemen. Oh, opsporing verzocht en opgelicht.Ja ik vind echt 98% van wat er op TV is tenenkrommend. Programma's als (de originele) Man Bijt Hond en Vroege Vogels etc., kunnen me wel bekoren. Authentiek Kneuterig Nederland op zijn best. Maar al dat gemaakte, het gekleurde en kansloze gewauwel verder![]()
Een geluid dat je van "progressives" nooit hoort:Getallen voor geweld van en geweld tegen agenten, en al helemaal als je de aanwezigheid van een wapen erbij betrekt doen je, net als dit, ook eens anders denken over BLM.
Daarmee niet zeggend dat er in de VS geen racistische triggerhappy white trash cowboys rondlopen.
De meeste bekende zaken die tot rellen leiden blijken vaak net iets anders te liggen dan de activisten willen doen voorkomen.
Het blijft triest zoveel mensenlevens verwoest.
Eén van de punten schijnt het gebrek aan aanwezige vaders te zijn, het slopen van de familie heeft met name in arme wijken en gezinnen een verwoestende invloed. Er zijn dan geen positieve mannelijke rolmodellen. Wat al helpt is als er in een wijk wel een aantal functionerende vaders zijn.
Het niet afmaken van (high) school ook.
Conservatieven als Sowell, Elder en Owens kunnen dit beter uitleggen, die hebben ook agency...
Het imiteren van het leven van celebs blijkt niet weggelegd voor de gewone man/vrouw. Veel mensen uit hogere sociaal-economische klasses hebben ook wel losse periodes, maar uiteindelijk vaak vaste relaties. Bovendien als ze alleenstaande zijn, is er vaak linksom of rechtsom voldoende geld.
Trouwens, dat het percentage zwarten rond de 13% hangt dat lijkt zowel binnen als buiten Amerika zich te realiseren. Ook als het gaat om vertegenwoordiging bij prijzen en posities.
Vrouwen doen het zoals vaker beter dan de mannen van dezelfde afkomst en leeftijd uit dergelijke groepen.The great incarceration decline for black youth has been matched by a decline in teenage motherhood. Between 2001 and 2017, the birth rate for black women aged 15–19 declined by 63 percent. In fact, the black teenage birth rate in 2017 was lower than the white teenage rate as recently as 2002.
Not only are black Americans healthier and longer-lived than they were two decades ago, they’re also more educated. Between the 1999–2000 and 2016–2017 school years, the number of black students who earned bachelor’s degrees increased by 82 percent, from 108,018 to 196,300. Over the same period, the number of associate’s and master’s degrees awarded to black students more than doubled, rising from 60,208 to 129,874, and 36,606 to 89,577, respectively (population growth accounts for some, but not all or even most, of this growth). 2018 census data showed that 37 percent of black Americans aged 25–34 had some kind of college degree. If black America were its own country, that would place it in between Germany (31 percent) and Spain (43 percent) in terms of educational attainment. What’s more, the economist Raj Chetty has found that black women, though less likely to attend college than white women, are now more likely to attend college than white men from similar socioeconomic backgrounds.
Om nog maar te zwijgen over vrouwen die "geen partner" kunnen vinden, want ze kijken horizontaal of schuin omhoog op de sociaal economische ladder.Vrouwen doen het zoals vaker beter dan de mannen van dezelfde afkomst en leeftijd uit dergelijke groepen.
Straks krijgen we mannen te zien die zich in de hoek bevinden waar vrouwen zich >50 jaar geleden in bevonden.
Klinkt als de gemiddelde PVV stemmer.Om nog maar te zwijgen over vrouwen die "geen partner" kunnen vinden, want ze kijken horizontaal of schuin omhoog op de sociaal economische ladder.
En een heleboel agressieve gefrustreerde mannen die niets kunnen krijgen. Werk, woning en wijf is één van de betere manieren om het testosteron te kanaliseren. Bij betaald voetbalclubs moedigen ze settelen met een vriendin dan ook aan.

Je spelde afstompend en debiliserend verkeerd.Vpn voor streamen en nog een usenet acc voor de nieuwsgroepen. Tv is zinloos. Al is hersendood zappen wel heel rustgevend.