- Waardering
- 21.437
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Arnold is een halve zool. En kan zich kennelijk niet altijd beheersen in de omgang met vrouwen. Dan ben je sowieso een pauper.Dat is toch die man met al die Hummers?
Acteurs, mensen die heel goed teksten en meningen van anderen kunnen acteren, de laatsten die je serieus moet nemen.
Respect voor de Govenator hoor en dank voor de fantastische films.
Al die Californiërs vinden hun staat een DNC paradijs, vandaar dat ze wegvluchten naar Dallas om daar weer dezelfde fouten te maken als de consequenties waar ze van wegvluchten.
Het geeft in ieder geval een inkijk hoe Trump zijn presidentschap invult. Een beetje als een zakenman, ik geef jou iets maar wil daar iets voor terug. Volgens mij is het echter strafbaar als POTUS, wanneer het allemaal bewezen wordt.Prima als ze Trump hierop pakken, maar dan ook Biden, Pelosi en anderen uit die kliek. Of gelden dergelijke regels niet voor de gevestigde orde.
Drain the swamp!
Dan maar Trump of Bernie/Tulsi, maar weg met die corrupte, oorlogszuchtige, macht- en geldbeluste elite.
Als...Het geeft in ieder geval een inkijk hoe Trump zijn presidentschap invult. Een beetje als een zakenman, ik geef jou iets maar wil daar iets voor terug. Volgens mij is het echter strafbaar als POTUS, wanneer het allemaal bewezen wordt.
fake news dusTaylor said he had been told..
A source familiar with...
Dit denk ik ook wel maar ik las in het transcript ook een toon dat hij juist graag voor Oekraiene zelf wou dat ze het uitzochten om hun corruptie op te kunnen lossen.Een beetje als een zakenman, ik geef jou iets maar wil daar iets voor terug.

Ik hoop dat dit ook geld voor consumptie dieren dan. Onverdoofd slachten en propvolle stallen vind ik persoonlijk minimaal zo erg als iemand die een keer een hondje een trap geeft.![]()
House passes bill that would make animal cruelty a federal felony
The new bill would close a loophole left open by previous legislationwww.cbsnews.com
![]()
Gaat om het principe van betrokkenheid en aanwezigheid. Beetje gek toch of niet als de president van alles roept en ondertussen duizenden erheen blijft sturen, ongeacht de meer defensieve rol. Maar op dit moment zou het mij niet eens meer verbazen als Trump dit niet eens weet. Hij roept wel vaker zaken die dezelfde dag nog worden tegengesproken door mensen binnen de overheid. Defensie is ook altijd heel machtig geweest, in een aantal opzichten machtiger dan de president denk ik. In dat hij wel zaken kan willen en vinden maar hij eigenlijk niets kan sturen zonder dat Defensie dat ook wilt. Wat te denken van al die diensten die hem tolereren maar eigenlijk niet moeten. Het is een soort ministaat binnen de overheid, met heel veel belangen en macht.Staan toch vooral ter bescherming bij allies/veroverd grondgebied? Is wel wat anders dan weggaan uit oorlog in Syrie (en Afghanistan). Maarja Israel krijgt z'n olie van de koerden.
Voeren ze in Irak nog oorlog tegen ISIS?
Zeker zeker het is ze niet zoals beloofd naar huis halen. Denk dat ie grotendeels ook maar meegaat met wat de generalen zeggen. Zet goede mensen in en laat ze hun ding doen/luister naar ze.Gaat om het principe van betrokkenheid en aanwezigheid. Beetje gek toch of niet als de president van alles roept en ondertussen duizenden erheen blijft sturen, ongeacht de meer defensieve rol. Maar op dit moment zou het mij niet eens meer verbazen als Trump dit niet eens weet. Hij roept wel vaker zaken die dezelfde dag nog worden tegengesproken door mensen binnen de overheid. Defensie is ook altijd heel machtig geweest, in een aantal opzichten machtiger dan de president denk ik. In dat hij wel zaken kan willen en vinden maar hij eigenlijk niets kan sturen zonder dat Defensie dat ook wilt. Wat te denken van al die diensten die hem tolereren maar eigenlijk niet moeten. Het is een soort ministaat binnen de overheid, met heel veel belangen en macht.
The 2020 Trump campaign trolled Democratic candidate Joe Biden Wednesday by purchasing the web domain for Biden’s new Latino outreach campaign.
The former vice president announced the outreach campaign called “Todos Con Biden,” or “Everyone With Biden,” Wednesday, but the campaign did not purchase the web address todosconbiden.com before the Trump campaign got its hands on it.
Visitors of the website are greeted with a message that reads, “Oops, Joe forgot about Latinos,” in English and Spanish.