MuscleMeat

Verenigde Staten

Dat is toch die man met al die Hummers?

Acteurs, mensen die heel goed teksten en meningen van anderen kunnen acteren, de laatsten die je serieus moet nemen.

Respect voor de Govenator hoor en dank voor de fantastische films.

Al die Californiërs vinden hun staat een DNC paradijs, vandaar dat ze wegvluchten naar Dallas om daar weer dezelfde fouten te maken als de consequenties waar ze van wegvluchten.

Dat is toch die man met al die Hummers?

Acteurs, mensen die heel goed teksten en meningen van anderen kunnen acteren, de laatsten die je serieus moet nemen.

Respect voor de Govenator hoor en dank voor de fantastische films.

Al die Californiërs vinden hun staat een DNC paradijs, vandaar dat ze wegvluchten naar Dallas om daar weer dezelfde fouten te maken als de consequenties waar ze van wegvluchten.
Arnold is een halve zool. En kan zich kennelijk niet altijd beheersen in de omgang met vrouwen. Dan ben je sowieso een pauper.

Prima als ze Trump hierop pakken, maar dan ook Biden, Pelosi en anderen uit die kliek. Of gelden dergelijke regels niet voor de gevestigde orde.

Drain the swamp!

Dan maar Trump of Bernie/Tulsi, maar weg met die corrupte, oorlogszuchtige, macht- en geldbeluste elite.
Het geeft in ieder geval een inkijk hoe Trump zijn presidentschap invult. Een beetje als een zakenman, ik geef jou iets maar wil daar iets voor terug. Volgens mij is het echter strafbaar als POTUS, wanneer het allemaal bewezen wordt.

Het geeft in ieder geval een inkijk hoe Trump zijn presidentschap invult. Een beetje als een zakenman, ik geef jou iets maar wil daar iets voor terug. Volgens mij is het echter strafbaar als POTUS, wanneer het allemaal bewezen wordt.
Als...

Mijn punt is dat er nogal wat hypocrieten rondlopen daar, die allemaal al jaren macht hebben, maar dan toevallig net geen president.

Van Biden zijn toch ook van die filmpjes dat hij daarvover opschept. Al die kinderen van Democratische mastadonten, ongetwijfeld ook Republikeinse, hebben iets te goede, zwaar betaalde banen bij buitenlandse (olie) bedrijven.

Maar, als je er Trump mee kan pakken, dan spreken we er schande van, dan wel.

Het gedrag van de DNC heeft ervoor gezorgd dat Trump en de Squad konden ontstaan, en gaat ervoor zorgen dat dit soort anomalies aan kracht kunnen winnen.

Hillary is een niets ontziend moordlustig machtsgeil icoon van alles wat er mis is bij de Democraten.

Of het kan weet ik niet, maar stel je voor dat ze m impeachen en hij dan herkozen wordt, dat zou hilarisch zijn en hebben we een avondje jankende mutsen bij Jinek in t vooruitzicht. Hopen dat Yernaz er dan ook is.

Laatst bewerkt:
9/9/19, 12:47:11 AM] Bill Taylor: As I said on the phone, I think it’s crazy to withhold security assistance for help with a political campaign.

This is the single key passage in these text message excerpts. It shows the top US government representative in Kiev believed the administration was withholding aid in exchange for helping Trump’s campaign.

[9/9/19, 5:19:35 AM] Gordon Sondland: Bill, I believe you are incorrect about President Trump’s intentions. The President has been crystal clear no quid pro quo’s of any kind. The President is trying to evaluate whether Ukraine is truly going to adopt the transparency and reforms that President Zelensky promised during his campaign I suggest we stop the back and forth by text If you still have concerns I recommend you give Lisa Kenna or S a call to discuss them directly. Thanks.

Een beetje als een zakenman, ik geef jou iets maar wil daar iets voor terug.
Dit denk ik ook wel maar ik las in het transcript ook een toon dat hij juist graag voor Oekraiene zelf wou dat ze het uitzochten om hun corruptie op te kunnen lossen.

Onderstaande account blijkt trouwens een goudmijn de afgelopen dagen:

Iig één dame binnen de DNC heeft aardig geleerd van het voorbeeld van Bill Clinton.

Stel je nu voor dat dit naar buiten komt over een GOP blanke man van middelbare leeftijd, of zelfs als er maar geruchten en ongefundeerde beschuldigingen zijn over een Supreme Court nominee....

Kan niet wachten op de herverkiezing van Trump en Amy Coney Barrett naar SCOTUS!

Laatst bewerkt:
Staan toch vooral ter bescherming bij allies/veroverd grondgebied? Is wel wat anders dan weggaan uit oorlog in Syrie (en Afghanistan). Maarja Israel krijgt z'n olie van de koerden.

Voeren ze in Irak nog oorlog tegen ISIS?
Gaat om het principe van betrokkenheid en aanwezigheid. Beetje gek toch of niet als de president van alles roept en ondertussen duizenden erheen blijft sturen, ongeacht de meer defensieve rol. Maar op dit moment zou het mij niet eens meer verbazen als Trump dit niet eens weet. Hij roept wel vaker zaken die dezelfde dag nog worden tegengesproken door mensen binnen de overheid. Defensie is ook altijd heel machtig geweest, in een aantal opzichten machtiger dan de president denk ik. In dat hij wel zaken kan willen en vinden maar hij eigenlijk niets kan sturen zonder dat Defensie dat ook wilt. Wat te denken van al die diensten die hem tolereren maar eigenlijk niet moeten. Het is een soort ministaat binnen de overheid, met heel veel belangen en macht.

Gaat om het principe van betrokkenheid en aanwezigheid. Beetje gek toch of niet als de president van alles roept en ondertussen duizenden erheen blijft sturen, ongeacht de meer defensieve rol. Maar op dit moment zou het mij niet eens meer verbazen als Trump dit niet eens weet. Hij roept wel vaker zaken die dezelfde dag nog worden tegengesproken door mensen binnen de overheid. Defensie is ook altijd heel machtig geweest, in een aantal opzichten machtiger dan de president denk ik. In dat hij wel zaken kan willen en vinden maar hij eigenlijk niets kan sturen zonder dat Defensie dat ook wilt. Wat te denken van al die diensten die hem tolereren maar eigenlijk niet moeten. Het is een soort ministaat binnen de overheid, met heel veel belangen en macht.
Zeker zeker het is ze niet zoals beloofd naar huis halen. Denk dat ie grotendeels ook maar meegaat met wat de generalen zeggen. Zet goede mensen in en laat ze hun ding doen/luister naar ze.

Dusver nog wel beter dan voorgangers door geen gekkigheid te beginnen, enkel afhandelen wat al gaande was. Vind dat hij het redelijk goed doet wat dat betreft, maarja op dit vlak geen promises made promises kept.

Was hij er niet ook erg op tegen om aan te kondigen wat ze doen, waar ze troepen heensturen, etc? Kan ook allemaal wat vaag gehouden worden om vijanden op het verkeerde been te zetten.

Er zijn een aantal positieve punten aan Trump zijn buitenlands beleid. Maar zijn oppervlakkige presidentschap blijkt niet in staat om mensen binnen het team te houden of een goede staf te behouden. Ook het binnenhalen van geschikte mensen blijkt een probleem. Het percentage van vertrekkende mensen binnen de kring van topadviseurs ligt boven de 65%, het percentage van het aantal kabinetsleden dat is vertrokken is ongekend hoog. Hij trekt ook zijn eigen veiligheidsdiensten in twijfel, dus we zullen zien wat er gaat gebeuren als er een gebeurtenis zoals 9/11 plaatsvindt.

Trump Campaign Owns Web Address For Biden’s Newly Announced Latino Outreach Campaign

The 2020 Trump campaign trolled Democratic candidate Joe Biden Wednesday by purchasing the web domain for Biden’s new Latino outreach campaign.

The former vice president announced the outreach campaign called “Todos Con Biden,” or “Everyone With Biden,” Wednesday, but the campaign did not purchase the web address todosconbiden.com before the Trump campaign got its hands on it.

Visitors of the website are greeted with a message that reads, “Oops, Joe forgot about Latinos,” in English and Spanish.

:roflol: :roflol: :roflol:

Yes please.

Terug
Naar boven