Fitness Seller

Verenigde Staten

Ik moet er ook bijzeggen dat het vergeten van Jezedi's en Koerden een van de kritieken van GeenStijl was over de behandeling van dit onderwerp bij o.a. Jinek.

Deze twee draadjes van Jason Walters zitten ook vol vragen en opmerkingen die ik wel had willen zien op tv

draadje

:thinking: :thinking: :thinking:

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.702
In een ander stuk werd gesteld dat zonder het doodshoofd deze ook bij onder andere skaters vaak te zien is.
Voor zover ik weet was er nooit een variant met een doodshoofd.

'k Stoor me eerder aan de slechte journalistiek. Geen flauw idee wat ze op haar lichaam heeft staan, dat het een IJzeren kruis is lijkt me stug, maar in welke zin is het IJzeren kruis een nazi symbool?

Er zijn sowieso een resem kruisen die er sterk op lijken. Het is nu niet meteen het origineelste, of een erg specifiek, design.
In een ander stuk werd gesteld dat zonder het doodshoofd deze ook bij onder andere skaters vaak te zien is.
In de link naar de ADL? Die organisatie is sowieso niet serieus te nemen.
Anti-Defamation League zei:
The Iron Cross is a famous German military medal dating back to the 19th century. During the 1930s, the Nazi regime in Germany superimposed a swastika on the traditional medal, turning it into a Nazi symbol. After World War II, the medal was discontinued but neo-Nazis and other white supremacists subsequently adopted it as a hate symbol and it has been a commonly-used hate symbol ever since.

1. Gedenazificeerde versies mochten gedragen worden door veteranen.
2. IJzeren Kruisen worden, onder een andere naam, nog steeds gebruikt. (Ehrenzeichen)

1572367448505.png

Voor zover ik weet was er nooit een variant met een doodshoofd.

'k Stoor me eerder aan de slechte journalistiek. Geen flauw idee wat ze op haar lichaam heeft staan, dat het een IJzeren kruis is lijkt me stug, maar in welke zin is het IJzeren kruis een nazi symbool?

Er zijn sowieso een resem kruisen die er sterk op lijken. Het is nu niet meteen het origineelste, of een erg specifiek, design.
In de link naar de ADL? Die organisatie is sowieso niet serieus te nemen.

The Iron Cross is a famous German military medal dating back to the 19th century. During the 1930s, the Nazi regime in Germany superimposed a swastika on the traditional medal, turning it into a Nazi symbol. After World War II, the medal was discontinued but neo-Nazis and other white supremacists subsequently adopted it as a hate symbol and it has been a commonly-used hate symbol ever since.

1. Gedenazificeerde versies mochten gedragen worden door veteranen.
2. IJzeren Kruisen worden, onder een andere naam, nog steeds gebruikt. (Ehrenzeichen)

1572367448505.png
Dit artikel verwees naar ADL.

Niet doodshoofd, maar met of zonder swastika is het criterium, mijn fout.

• #9.704
Er zijn wat mij betreft maar weinig symbolen die de nazi's zichzelf echt hebben kunnen toe-eigenen. In Duitsland is de totenkopf natuurlijk besmet, maar het was ook al tijden in gebruik. Genoeg landen waar het een normaal militair symbool is.

1572368271687.png

We zullen zien.

Mooi ook hoe ze deze k9's hun laatste eer bewijzen. Alle egards. Schiet ze ook niet dood. Je wordt berecht alsof je een echte cop doodschiet.

Toch?

Laatst bewerkt:
  • #9.713
Ik heb een dubbel gevoel over het inzetten van dieren.

Alhoewel, ik dat, toegegeven, eerder met paarden hebben. Zo'n dieren zijn compleet kansloos tijdens bv. rellen, terwijl zo'n honden probleemloos de arm van een tegenstander kunnen breken.

Ik heb een dubbel gevoel over het inzetten van dieren.

Alhoewel, ik dat, toegegeven, eerder met paarden hebben. Zo'n dieren zijn compleet kansloos tijdens bv. rellen, terwijl zo'n honden probleemloos de arm van een tegenstander kunnen breken.
Vind het ook wat dubbel ja laatst ook bij dat filmpje van die agenten met politiehond in de moskee. Zou er nogal problemen mee hebben doggo op (mogelijk) gewapende personen af te sturen. Liever zelf gevaar lopen. Hoewel het wel motiveerd om die hackbars neer te schieten voordat ze doggo wat aandoen.

Terug
Naar boven