MuscleMeat

Verenigde Staten

Bezoekers in dit topic

Maar zijn er serieus mensen die dat impeachment gebeuren serieus nemen? Dit is toch een beetje brood en spelen voor het plebs? Heel dat Rusland verhaal en die onzin met Biden dat is toch zo doorzichtig als het maar zijn kan. Kan me niet voorstellen dat er serieus gedacht wordt dat Rusland de verkiezingen significant beïnvloedt heeft.
 
Maar zijn er serieus mensen die dat impeachment gebeuren serieus nemen? Dit is toch een beetje brood en spelen voor het plebs? Heel dat Rusland verhaal en die onzin met Biden dat is toch zo doorzichtig als het maar zijn kan. Kan me niet voorstellen dat er serieus gedacht wordt dat Rusland de verkiezingen significant beïnvloedt heeft.
Op dit forum is er in ieder geval een iemand al jaren bezig met alu folie, is zelfs een topic over aangemaakt. Voor de liefhebber met poll. Kan je zien wie er dachten dat hij zou worden afgezet binnen 1e termijn.

 
Maar zijn er serieus mensen die dat impeachment gebeuren serieus nemen? Dit is toch een beetje brood en spelen voor het plebs? Heel dat Rusland verhaal en die onzin met Biden dat is toch zo doorzichtig als het maar zijn kan. Kan me niet voorstellen dat er serieus gedacht wordt dat Rusland de verkiezingen significant beïnvloedt heeft.
In een fragment wat ik al gezien heb van de JRE met Tulsi en Jocko ging het ook over mensen die naar politiek kijken als naar sport, het is ook entertainment geworden.

Nu is dat best leuk, maar op een gegeven moment ga je uit het oog verliezen waar het werkelijk om gaat.

Tot op zekere hoogte een overeenkomst tussen Tulsi en Trump, zij zijn niet van iemand.

Overigens dat al die kinderen van Amerikaanse politici hoge functies bij buitenlandse bedrijven hebben geeft wel aan hoe rot en corrupt het systeem daar is: drain the swamp!
 
In een fragment wat ik al gezien heb van de JRE met Tulsi en Jocko ging het ook over mensen die naar politiek kijken als naar sport, het is ook entertainment geworden.

Nu is dat best leuk, maar op een gegeven moment ga je uit het oog verliezen waar het werkelijk om gaat.

Tot op zekere hoogte een overeenkomst tussen Tulsi en Trump, zij zijn niet van iemand.

Overigens dat al die kinderen van Amerikaanse politici hoge functies bij buitenlandse bedrijven hebben geeft wel aan hoe rot en corrupt het systeem daar is: drain the swamp!
Ik kom net terug uit de states. Als je op tv zapt kun je inderdaad kiezen uit 'impeachment' of sport.

Ik heb overigens de hele case onvoldoende gevolgd. Koning Eenoog : jij denkt dus echt dat het allemaal gebakken lucht is? Ik denk dat het Trump wel de kop kan kosten, ook al blijft z'n aanhang 'm wel redelijk trouw.
 
Ik kom net terug uit de states. Als je op tv zapt kun je inderdaad kiezen uit 'impeachment' of sport.

Ik heb overigens de hele case onvoldoende gevolgd. Koning Eenoog : jij denkt dus echt dat het allemaal gebakken lucht is? Ik denk dat het Trump wel de kop kan kosten, ook al blijft z'n aanhang 'm wel redelijk trouw.
In beginsel betalen de Republikeinen de prijs bij de verkiezingen als het lukt, dus tenzij er een smoking gun is, is de betere spin dat er niets aan de hand is en de Democraten proberen het besturen te frustreren.

De Republikeinen hebben een meerderheid in de senaat en die moeten uiteindelijk met 2/3 voor impeachen stemmen, als ik het goed heb.

Dit is politiek, de waarheid is irrelevant.

Voorbeeld: waarom moest eerst de max snelheid omlaag en kunnen nu de PFAS normen worden aangepast? Waarschijnlijk om de VVD te fucken, of iets wat wij niet weten.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
In beginsel betalen de Republikeinen de prijs bij de verkiezingen als het lukt, dus tenzij er een smoking gun is, is de betere spin dat er niets aan de hand is en de Democraten proberen het besturen te frustreren.

De Republikeinen hebben een meerderheid in de senaat en die moeten uiteindelijk met 2/3 voor impeachen stemmen, als ik het goed heb.

Dit is politiek, de waarheid is irrelevant.

Voorbeeld: waarom moest eerst de max snelheid omlaag en kunnen nu de PFAS normen worden aangepast? Waarschijnlijk om de VVD te fucken, of iets wat wij niet weten.
Bedankt voor je toelichting.

Tja, die snelheid was om de bouw weer meer ruimte te geven, maar dat was blijkbaar niet voldoende. M.i. is het hele klimaatgeneuzel zwaar overtrokken.
 
Bedankt voor je toelichting.

Tja, die snelheid was om de bouw weer meer ruimte te geven, maar dat was blijkbaar niet voldoende. M.i. is het hele klimaatgeneuzel zwaar overtrokken.
Is deels ook maar mijn mening, ongetwijfeld denken andere mensen er anders over, of weten ze meer.
 
Als je op youtube zoekt naar Trump, meest relevant of meeste views, krijg je echt alleen nog maar msm resultaat en negatieve shit. Saterday night live etc.


Voorheen kreeg je veel tributes etc. Het lijkt bijna onmogelijk op youtube de coole Trump filmpjes te vinden met zijn beste momenten etc. Voorheen was er echt veel goede content.
 
Als je op youtube zoekt naar Trump, meest relevant of meeste views, krijg je echt alleen nog maar msm resultaat en negatieve shit. Saterday night live etc.


Voorheen kreeg je veel tributes etc.
Komt nog. Jij gaat genieten.
 
Serieus probeer eens te youtuben op Trump. Alleen maar negatieve shit en msm
 
Serieus probeer eens te youtuben op Trump. Alleen maar negatieve shit en msm
Eerste 10 resultaten gaan over Trump die Macron "slams", "blasts" en "brain dead" noemt.

1e resultaat-
 

Bijlagen

  • B1B259C2-A687-4399-876B-BFCF97CAE510.jpeg
    B1B259C2-A687-4399-876B-BFCF97CAE510.jpeg
    20,7 KB · Weergaven: 23
Eerste 10 resultaten gaan over Trump die Macron "slams", "blasts" en "brain dead" noemt.

1e resultaat-

Serieus zoek op youtube naar Trump videos. De eerste 50 resultaten zijn negatief.

Baas dit is allemaal msm shit, kijk de clips en het is negatieve shit over Trump
 
Serieus zoek op youtube naar Trump videos. De eerste 50 resultaten zijn negatief.

Baas dit is allemaal msm shit, kijk de clips en het is negatieve shit over Trump
Lijkt mee te vallen. Al heb ik ze niet bekeken. Zit jouw vriendin soms op hetzelfde yt account?
 
Baas, typ in de zoekbalk op youtube de volgende zin:

‘Listen to this and tell me Trump is crazy!‘

Wat zijn de resultaten?

Probeer dan deze video te vinden:



Bizar toch dat de titel exact hetzelfde is maar de video op de 3e pagina staat.
 
:who:

Youtube en Google kunnen toch doen wat ze zelf willen.
 
Baas, typ in de zoekbalk op youtube de volgende zin:

‘Listen to this and tell me Trump is crazy!‘

Wat zijn de resultaten?

Probeer dan deze video te vinden:



Bizar toch dat de titel exact hetzelfde is maar de video op de 3e pagina staat.
Nr 16 qua zoekresultaat. Het is idd gek maar algoritme en youtube, je komt er nooit achter hoe het helemaal werkt. Passen ze vaak aan. Ik weet wel dat er meer video's niet direct verschijnen. Want mensen klagen daar weleens over waarom de gemaakte video niet gelijk te zien en bijvoorbeeld pas als 100e resultaat is terwijl de titel heel specifiek is.

Kan zijn dat de video niet lang genoeg wordt bekeken, dan daalt het qua kwaliteit en aanbeveling. Meer video's met dergelijke titels, weinig views, weinig comments, kanaal weinig populair enzovoorts. Lijkt niet aan de hand met video in voorbeeld dus kan er niks over zeggen, ja het lijkt vreemd. In 2018 en 2019 zijn er nog structurele aanpassingen geweest, wie weet heeft dat een dergelijk effect. Voorheen waren ze direct zichtbaar, zo leek het althans.
 
Rechtse mensen mogen ook weleens stoppen met zeuren. Wat stopt hen om gelijkaardige platforms op poten te zetten? En daarbij, dat quasi iedereen tegen hem was speelde een rol in zijn verkiezing tot president.
 
Voorheen waren ze direct zichtbaar, zo leek het althans.
Kan zijn dat als er veel mensen weer opnieuw gaan kijken en zoeken in kamp Trump dergelijke video's weer eerder verschijnen. Toentertijd rond de verkiezingen keken er miljoenen naar degelijke video's en zoekopdrachten. Als het straks weer zover is verwacht ik dat het weer sneller tevoorschijn komt.
 
Back
Naar boven