AndroidHealthClinic

Verenigde Staten

Bezoekers in dit topic

Iemand heeft het mij trouwens vorig jaar geflikt. Ik wist dat ze overtijd was, maar ze heeft één of ander vergif genomen (dat vrij verkrijgbaar is bij de apotheek) zonder dat ik het wist. In welke zin leven we dan in een patriarchaat? Mannen hebben totaal geen inbreng op dat vlak.

Verre van leuk :(
 
Duitse president waarschuwt voor “donkerdere tijden” en wijst naar Rusland, China en VS
De Duitse president Frank-Walter Steinmeier vreest dat de wereld afstevent op “donkerdere tijden” door het heersende “idee van concurrentie tussen de grootmachten”. Dat verklaarde hij vandaag bij de opening van de Veiligheidsconferentie in München. Hij nam in zijn speech het beleid van Rusland, China en de VS op de korrel.

“We zijn vandaag getuige van een almaar destructievere dynamiek in de wereldpolitiek. Jaar na jaar nemen we meer afstand van de doelstelling om via internationale samenwerking een vreedzamere wereld te creëren”, zo deelde Steinmeier mee. “De huidige terugkeer naar nationale belangen leidt ons naar een doodlopende steeg, naar donkerdere tijden.”

De Duitse president spreekt over een situatie van “brandgevaar” wanneer het wereldwijd gegroeide vertrouwen op het spel wordt gezet door een “terugkeer naar de manier van denken van eergisteren”. “Daarom moeten we ons blijven inzetten voor het tot stand brengen van een supranationale rechtsorde.”

Steinmeier bekritiseerde in zijn speech de grootmachten Rusland en China. Zo verwees hij naar de annexatie van de Krim, het geweld in het oosten van Europa, de spanningen in de Zuid-Chinese Zee en de beperkte rechten voor minderheden in China. Maar hij was ook opvallend scherp voor de Verenigde Staten. “Onze naaste bondgenoot, de VS, verwerpen onder het huidige bewind zelf het idee van een internationale gemeenschap.”
Hoe naïef moet je zijn om in een internationale gemeenschap te geloven? Je zou dit soort teksten eerder verwachten van een klein EU land. Niet Duitsland met de grootste populatie.

Moet denken aan: They want to be good Europeans because it stops them being bad Germans
 
Laatst bewerkt:
Mooie herinneringen aan de VS. Het is alweer 5 jaar geleden. Staande gehouden door een state trooper in Texas voor te hard rijden. Opdringerige prostituees proberen te ontwijken in Las Vegas, je hebt niet zomaar sjans in die stad, overnachten in een achterstandswijk in LA omdat een hotel in Beverly Hills niet te betalen is. Gewoon teveel stories to tell. Ik heb hele interessante gesprekken gevoerd met de mensen daar, ook in het zuiden van de VS wat toch vrij controversieel is door dat hele Trump gedoe.
 
Laatst bewerkt:
Het geluk wat we hadden, Las Vegas binnenrijden in de nacht, hartstikke mooi.
 
Ik klaag ook niet meer wanneer ik ivm werk richting Almelo ofzo moet. Dat Texas duurt zo lang jongen pffffff.
 
Logisch... 696.241 km² tegenover 41.543 km²

:lol:
 
En LA traffic is inderdaad wat men ervan zegt, geen woord van gelogen. Omdat wij een auto in Florida hadden gehuurd hadden we dat kenteken. Ik sneed per ongeluk iemand af, hoorde ik plots heel hard go back to Florida you asshole!
 
Ik zou de hele dag Nicolas Cage citeren. :dunno:

Have you ever been dragged to the sidewalk and beaten until you pissed BLOOD? :mad:
 
Ik mag die Amerikanen wel, lekker direct, eerste paar dagen een cultuur shock maar je went snel. Act American wanneer je daar bent. Zeker in New York, als je er als een toerist bijloopt kan je voor verrassingen komen te staan. Daar zat ons verblijfplekje in The Bronx...
 
Denk dat Sanders de enige lastige tegenstander voor Trump gaat worden. Zijn plannen zijn onuitvoerbaar maar dat ik niet relevant. Hij heeft geleerd van Trump en hanteert wel een wat zelfde communicatie stijl etc.

Denk wel dat hij 1 tegen 1 zwaar krijgt tegen Trump.

Zijn klimaatplannen zijn praktisch onuitvoerbaar maar niemand snapt dat toch. Hij zal voldoende draagvlak krijgen voor zijn ‘New Green Deal’.
 
1. Bernie zal het in de debatten beter doen dan Bodem;
2. Voor Independents en twijfelaars is hij veel te radicaal, dus of bovenstaande stemmen oplevert is een ander verhaal;
3. De DNC wil dat het Bieden wordt om dat ze die verkiesbaarder achten;
4. Dat is ook de reden dat ze de regels hebben aangepast om Tulsi Gabberd uit het laatste debat te houden. My girl Tulsi heeft ook Kamela Harris zo gesloopt in een debat dat het exit was. Kan je nagaan wat die bij een Joe Biden kan aanrichten;
5. De DNC wil ook zeker niet dat Tulsi het wordt, als VP van Bernie zou ze voor wat beleidsmatige balans kunnen zorgen, als die van Bodem dan kan ze hem opvolgen wanneer hem iets overkomt (niet als).
6. Over Tulsi hoor je ook in Nederland weinig/niets, want het mag wel een vrouw worden, maar niet deze natuurlijk, niet progressief genoeg. Het is een vrouw, minderheid, veteraan en volgens Hillary een Russian Asset, what's not to like?
 
Er zijn geruchten dat de Democratische partij Bernie (alweer) saboteert.
Tuurlijk, Bernie mag het niet worden.

Ik snap ook niet dat al die fanatieke Dems denken dat je met Bernie mensen in het midden gaat overhalen.

Misschien zorgt een Corona-uitbraak dat free healthcare for all een geweldig idee wordt.

Tulsi had een minimum aantal gedelegeerden, maar voldoende om deel te nemen aan het komende debat, DNC verandert gewoon de regels tijdens het spel.
 
Back
Naar boven