AndroidHealthClinic

Verenigde Staten

Bezoekers in dit topic

Ik ga stuk als Biden crooked Hillary als VP kiest. Dan na een jaar the 25th invoken vanwege dementie en voila.
 
Geen idee, maar Biden komt toch ietwat over als een oude man die niet meer 100% is.
 
Heeft hij dezelfde dokter als Hilary?
 
  • Haha
Waarderingen: mat

Alan Dershowitz — was the youngest full professor in Harvard Law history where he is now the Felix Frankfurter Professor of Law, Emeritus, writer of numerous best-selling books including, "The Case Against Impeaching Trump," and his latest, "Guilt by Accusation: The Challenge of Proving Innocence in the Age of #MeToo" — joins Ben to discuss being a civil libertarian, Trump, Obama, Israel, #MeToo, O.J. Simpson, impeachment, going from loved to hated by the Left, and much more.

Ik mag Alan niet, maar héj...
 
De vergelijking met reguliere griep gaat niet op. Sommige mensen denken blijkbaar scherp te zijn door ze te maken.
 
De vergelijking met reguliere griep gaat niet op. Sommige mensen denken blijkbaar scherp te zijn door ze te maken.
Ik vergelijk het met AAS. Als je t hebt, kom je er lastig van af. Sommige mensen gaan er dood aan. Als je jong bent , kun je t wel hebben. En het komt beide uit Azië.
 

Mentat sorry man, als we iets voor je kunnen doen om het verlies zachter te maken laat het ons weten we zijn er voor je
Dankjewel!

Het is niet zo, dat ze werkelijk een kans had en helaas zoveel mogelijk tegengewerkt door het Democratische establishment.

Maar hoe ze Harris uit de race heeft gewerkt en Hillary heeft getard blijven zoete herinneringen.
 
17sprzqmcnn41.png
 
Gym, zwemmen... Sowieso good busy
 
Back
Naar boven