MuscleMeat

Verenigde Staten (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Met een knakker van FOX deze keer.
 
BBC: Anti-Trump Republicans feel the heat

Het is toch opmerkelijk hoe sommige Rep. politici hun eigen partij zonder verpinken saboteren. Hoe diep zitten die knakkers dan wel niet in de zakken van Corporate America? :o
 
Laatst bewerkt:
Is niet zo verwonderlijk dat hij geen steun meer heeft bij een hoop invloedrijke als je bedenkt hoe hij Jeb etc behandeld heeft in GOP election.
 
De Bush familie zijn net kakkerlakken, de volgende in de rij is George P. Bush.
 
zet het bier al maar koud :D

LIVE: Trump/RSBN Debate Pregame Show LIVE from the Spin Room in Las Vegas 10/18/16

 
Meer mensen die wakker blijven?
 
Ik hoorde vanochtend even wat soundbites. Die Trump is echt een gevaarlijk spelletje aan het spelen door zo constant over een 'revolutie' te spreken, de pers te veroordelen en te roepen dat er gefraudeerd wordt met de verkiezingen. Feitelijk ligt het aan iedereen behalve aan hemzelf als ie verliest. Alsof ie niet kan geloven dat er mensen zijn die niet op hem stemmen. Wat een jankerd!

Als ik de Amerikaanse overheid was dan had ik er toch wel voor gezorgd dat niet-onderbouwd geroep over electorale fraude strafbaar gemaakt werd. Je hebt weinig zin in een gewapende opstand door gestoorde conspiracy theorists elke 4 jaar.
 
Ik hoorde vanochtend even wat soundbites. Die Trump is echt een gevaarlijk spelletje aan het spelen door zo constant over een 'revolutie' te spreken, de pers te veroordelen en te roepen dat er gefraudeerd wordt met de verkiezingen. Feitelijk ligt het aan iedereen behalve aan hemzelf als ie verliest. Alsof ie niet kan geloven dat er mensen zijn die niet op hem stemmen. Wat een jankerd!

Als ik de Amerikaanse overheid was dan had ik er toch wel voor gezorgd dat niet-onderbouwd geroep over electorale fraude strafbaar gemaakt werd. Je hebt weinig zin in een gewapende opstand door gestoorde conspiracy theorists elke 4 jaar.
Dat er gefraudeerd wordt is niet nergens op gebaseerd. Undercover beelden uit het Clinton kamp laten dit namelijk duidelijk zien.


 
Mooi toen die over Clinton en haar zgn. vrouwenrechten begon terwijl ze tegelijkertijd geld aanneemt van allerlei landen welke vrouwen schade toebrengen. Dat ze dat als gebaar dan maar eens moest teruggeven, al die miljoenen, als ze zo voor vrouwen stond.
 
Back
Naar boven