XXL Nutrition

Verenigde Staten

Bezoekers in dit topic

Dat er gefraudeerd wordt is niet nergens op gebaseerd. Undercover beelden uit het Clinton kamp laten dit namelijk duidelijk zien.




Er is een groot verschil tussen uitspraken van diverse lui en daadwerkelijk aantoonbare sabotage van de verkiezing zelf. Je snapt mn punt wel.
 
Mooi toen die over Clinton en haar zgn. vrouwenrechten begon terwijl ze tegelijkertijd geld aanneemt van allerlei landen welke vrouwen schade toebrengen. Dat ze dat als gebaar dan maar eens moest teruggeven, al die miljoenen, als ze zo voor vrouwen stond.
Ik moest een beetje overgeven toen ze daar zo stond met haar vergelijkingen op humanitair gebied tegenover Trump die toch heel wat behoorlijke dingen op economisch gebied (wat in de huidige staat van Amerika een stuk relevanter was) had gedaan.
 
Ik hoorde vanochtend even wat soundbites. Die Trump is echt een gevaarlijk spelletje aan het spelen door zo constant over een 'revolutie' te spreken, de pers te veroordelen en te roepen dat er gefraudeerd wordt met de verkiezingen. Feitelijk ligt het aan iedereen behalve aan hemzelf als ie verliest. Alsof ie niet kan geloven dat er mensen zijn die niet op hem stemmen. Wat een jankerd!

Als ik de Amerikaanse overheid was dan had ik er toch wel voor gezorgd dat niet-onderbouwd geroep over electorale fraude strafbaar gemaakt werd. Je hebt weinig zin in een gewapende opstand door gestoorde conspiracy theorists elke 4 jaar.
Zelfs als ie geen president wordt, zorgt hij voor chaos. Vooral binnen z'n eigen partij dan :roflol:

Slachtoffer van de karikatuur die hij zelf gecreëerd heeft.
 
Madonna gaat voor elke man op de knieën die op Hillary stemt

AAjaA94.jpg
© AFP

Madonna is weer een stapje verder gegaan om Hillary Clinton in het Witte Huis te krijgen. Nadat ze vorige maand al uit de kleren was gegaan, belooft ze nu voor iedere man die op Hillary stemt op de knieën te gaan.

De 58-jarige zangeres deed haar belofte dinsdagavond in Madison Square Garden waar ze als 'openingsact' van comédienne Amy Schumer verscheen. "Nog een ding voordat ik jullie introduceer aan deze komediegenie: Als jullie op Hillary Clinton stemmen, bevredig ik jullie oraal. En ik ben goed", verzekerde Madonna het publiek, die daarna nog verder in detail ging. "Ik zal mijn tijd nemen, ik maak oogcontact en ik slik."

Madonna staat bekend als fervent Hillary-aanhanger. Ze laat de afgelopen maanden nauwelijks een kans onbenut om haar te promoten. "Ik stem naakt met Katy Perry", twitterde ze vorige maand bij een vrij onthullende foto waarop ze overduidelijk geen kleren draagt. "Stem op Hillary. Ze is het beste wat we hebben", voegde Madonna daar aan toe.
 
Madonna gaat voor elke man op de knieën die op Hillary stemt

AAjaA94.jpg
© AFP

Madonna is weer een stapje verder gegaan om Hillary Clinton in het Witte Huis te krijgen. Nadat ze vorige maand al uit de kleren was gegaan, belooft ze nu voor iedere man die op Hillary stemt op de knieën te gaan.

De 58-jarige zangeres deed haar belofte dinsdagavond in Madison Square Garden waar ze als 'openingsact' van comédienne Amy Schumer verscheen. "Nog een ding voordat ik jullie introduceer aan deze komediegenie: Als jullie op Hillary Clinton stemmen, bevredig ik jullie oraal. En ik ben goed", verzekerde Madonna het publiek, die daarna nog verder in detail ging. "Ik zal mijn tijd nemen, ik maak oogcontact en ik slik."

Madonna staat bekend als fervent Hillary-aanhanger. Ze laat de afgelopen maanden nauwelijks een kans onbenut om haar te promoten. "Ik stem naakt met Katy Perry", twitterde ze vorige maand bij een vrij onthullende foto waarop ze overduidelijk geen kleren draagt. "Stem op Hillary. Ze is het beste wat we hebben", voegde Madonna daar aan toe.
Ik zie een goede troll kans voor Trump hier.
 
Madonna gaat voor elke man op de knieën die op Hillary stemt


Madonna is weer een stapje verder gegaan om Hillary Clinton in het Witte Huis te krijgen. Nadat ze vorige maand al uit de kleren was gegaan, belooft ze nu voor iedere man die op Hillary stemt op de knieën te gaan.

De 58-jarige zangeres deed haar belofte dinsdagavond in Madison Square Garden waar ze als 'openingsact' van comédienne Amy Schumer verscheen. "Nog een ding voordat ik jullie introduceer aan deze komediegenie: Als jullie op Hillary Clinton stemmen, bevredig ik jullie oraal. En ik ben goed", verzekerde Madonna het publiek, die daarna nog verder in detail ging. "Ik zal mijn tijd nemen, ik maak oogcontact en ik slik."

Madonna staat bekend als fervent Hillary-aanhanger. Ze laat de afgelopen maanden nauwelijks een kans onbenut om haar te promoten. "Ik stem naakt met Katy Perry", twitterde ze vorige maand bij een vrij onthullende foto waarop ze overduidelijk geen kleren draagt. "Stem op Hillary. Ze is het beste wat we hebben", voegde Madonna daar aan toe.

Als dat echt zo is, is dat het beste argument om voor Trump te stemmen die ik tot nu toe gehoord heb. Ze denkt nog steeds dat het een lekker wijf is, wat in de jaren 80 al discutabel was. Geef mij dan Katy Perry maar. Plus, wat een argument om te moeten gebruiken zeg. "Ja want we hebben niet beter". Dat zou de slogan van deze hele verkiezing moeten zijn.


Een ander dingetje wat ik me trouwens besef....heeft een van jullie wel eens zo lang en zo vaak iets meegekregen van onze eigen verkiezingen? Te idioot voor woorden eigenlijk, dat we de Amerikaanse verkiezingen meer volgen en er hardere opinies over hebben dan wat ons hier elke dag gaat raken.
 
Trump liet (weer) veel liggen, en gaf teveel munitie aan de media die tegen hem is. Clinton had wederom last van haar excentrieke lichaamstaal. :o
 
Trump liet (weer) veel liggen, en gaf teveel munitie aan de media die tegen hem is. Clinton had wederom last van haar excentrieke lichaamstaal. :o

vond ik ook ja,hij liet teveel op zijn kop zitten,hij moest meer "de verdwenen emails" aanhalen
 
Klokkenluiderssite Wikileaks blijft maar e-mails lekken van het campagneteam van Hillary Clinton. De laatste publicatie is één van de meest sappige tot nu toe: 84 afgewezen campagneslogans van de presidentskandidaat.

De afgewezen slogans zijn terug te lezen in een mail van campagnemanager John Podesta. In augustus 2015 mailde de spindoctor een lijstje met mogelijke campagneslogans van Clinton. Haar uiteindelijk slogan, 'Stronger Together', stond er toen ook al tussen.

Kijkje in de politieke keuken
Het lijstje van slogans laat zien welke campagnestrategieën de spindoctoren van Clinton overwogen. Een slogan is namelijk het uithangbord van een politicus. Het geeft aan met welk verhaal een politicus de kiezer tot vervelens toe probeert te raken: de kracht zit in de herhaling.

Zo wil Clinton met 'Stronger Together' communiceren dat zij een oplossing biedt voor de toenemende polarisatie in Amerika. In feite is dat [Link niet meer beschikbaar] op de memorabele en controversiële leus van Donald Trump: 'Make America Great Again'.

Over een hele andere boeg
Maar het had niet veel gescheeld of Clinton had het over een hele andere boeg gegooid, blijkt uit de afgewezen slogans. Zo zijn 14 van de 85 campagneslogans specifiek gericht om een wit voetje te halen bij gezinnen.

  • Hillary - For Fairness. For Families.
  • Families first.
  • For your family. For America's future.
Ook overwogen de spindoktoren om Clinton te portretteren als een rechtvaardige en sterke leider. Wat dacht je namelijk van: 'Your Future is her Fight'? of 'Fighting for Fairness'?

Flater slaan
Hoewel de slogan 'Stronger Together' waarschijnlijk niet de boeken in gaat als de [Link niet meer beschikbaar], is het in ieder geval een stuk pakkender dan een aantal alternatieven. Alle afgewezen campagneslogans kun je [Link niet meer beschikbaar].

tvdgQKXK.jpg
 
 

Bijlagen

  • blow bottle.mp4
    1,2 MB · Weergaven: 92
"Sex" boekje was ook wel geinig en heel kunstzinnig.
 

Cool Story
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven