Fitness Seller

Verenigde Staten

Hij heeft in ieder geval geen gebrek aan zelfvertrouwen, dat dan weer wel.
Er hebben nog nooit zoveel mensen gestemd op een President. Wat dat aangaat is het echt wel een prestatie. Er lijkt er alleen een te zijn waarop nog meer is gestemd, en meer kiesmannen heeft. Tja.

Biden staat voor uitdagingen die niet waar te maken zijn wat dat aangaat geen illusies, de toon van het debat zal anders klinken. En ik moet nog zien dat Biden herkozen wordt, of herkozen kan worden.

Nu.nl noemt Biden nu officieel de winnaar.

Freudian slip btw

Kan de reguliere zorg daar trouwens doorgaan ondanks corona of hebben ze er ook zulke logistieke problemen als wij? (meestal hebben ze minder wachtlijsten dan wij) Hoor daar niks over. ???
Er is zat medische zorg. Als je geld hebt. Veel mensen hebben geen doorbetaald ziekteverlof en moeten dus blijven werken. Ik geloof dat mensen met Corona we geholpen worden, met name
In gewone ziekenhuizen. Ben niet volledig op de hoogte. Maar als je daar bent kun je aan iemands gebit zien in welke sociale klasse iemand valt.

Nu.nl noemt Biden nu officieel de winnaar.
Yes, het is over. Biden krijgt nog we wat meer staten, Trump is fired.

ik ga nu genieten van het 4 jaar lang bashen van Biden door de msm ,zijn crack zoontje zal wel vaak ter sprake komen
en de beerput van corruptie zal ook wel geopend worden en natuurlijk kunnen de democraten nu laten zien wat ze in tegenstelling van Trump wel kunnen bereiken, verder is het de eerste seniele president dus zou net zoals de eerste zwarte president wel in aanmerking mogen komen voor een Nobelprijs ,so let the game begins

Laatst bewerkt:
Ik zou niet je adem inhouden....

word een grote flop ,je kunt beter een grofgebekte straatvechter met zakenervaring hebben dan een seniele beroepspoliticus waar nog meer de zweem van corruptie om heen hangt dan 10 Trumps bij elkaar,over een paar
jaar als de massahysterie rond Trump wat minder is geworden zal wel blijken dat hij lang niet zo slecht was en op
zijn manier toch veel dingen heeft bereikt en visie had ,een beetje zoals een Hans Janmaat destijds

:roflol: die Nederlandse deuggleuven toch ook

1604770669856.png

Zal Melania een beetje opgelucht zijn?

"f**k this, ik ga golfen." :roflol:

Dus de media roept Biden nu uit tot president elect terwijl de stemmen nog niet geteld zijn?

Hmmm

Als er een god bestaat, please laat Trump winnen zodat ik deze mensen nog 4 jaar uit kan lachen.
2024. Als hij en de partij in staat zijn zoveel mensen warm te houden zou het nog kunnen ook. Veel stemmers hebben niks met de partij, vertrouwen politici niet maar Trump wel. Hoe groot die groep is weet ik niet, maar het is geen probleem om ze voor de camera te vinden waar dan ook dus het zou best een aanzienlijk deel van de stemmers kunnen zijn. Dit is ook een grote uitdaging voor Biden, om enigszins voor verbinding te kunnen zorgen. Geloof best dat hij dat wilt. De vraag is of Trump dat ook wilt, die kan helemaal losgaan met twitter om de achterban warm te houden.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven