MuscleMeat

Verenigde Staten

Ik wil ook nergens BLM adepten aan de macht, maar dat is de dnp lang niet. Gemiddeld rechtser dan de vvd.
(dnp?) Sommige van die dems zeggen wel enge dingen. 2A afnemen, tech giants racisten laten cancellen, courts packen, lijsten van trump fans bijhouden. Maarja als dat vergelijkbaar is met Trump die riep een muur tegen Mexicanen te gaan bouwen en er net zo goed verder niks van komt...

Polarisatie aan beide zijden. Ik vind zelf het neoliberalisme van de gop nog erger dan de dnp. Te extreem werkt niet. Communisme niet, libertarisme niet neoliberalisme al helemaal niet (power to the corps)

Hoorde trouwens dat door dit gedoe ander nieuws naar de achtergrond verschuift, zoals iets van 120.000 besmettingen door corona. Op 1 dag. Tweede dag op rij met meer dan 100.000 besmettingen.

Polarisatie aan beide zijden. Ik vind zelf het neoliberalisme van de gop nog erger dan de dnp. Te extreem werkt niet. Communisme niet, libertarisme niet neoliberalisme al helemaal niet (power to the corps)
Extreem libertarisme werkt niet? Is dat anders dan waar de VS mee opgericht is?

Tot Januari wellicht. Daarna wordt er hopelijk beter omgegaan met feiten tijdens persconferenties van WH.

De komende jaren zullen er vast wel een aantal boekjes worden opengedaan, wie zal ermee beginnen. Dat kan een fascinerend inkijkje geven, met in achtneming van de bedoelingen en context.

(dnp?) Sommige van die dems zeggen wel enge dingen. 2A afnemen, tech giants racisten laten cancellen, courts packen, lijsten van trump fans bijhouden. Maarja als dat vergelijkbaar is met Trump die riep een muur tegen Mexicanen te gaan bouwen en er net zo goed verder niks van komt...
Bij de Republikeinen net zo. Krijgen je met twee partijen. Amerika is sowieso een achterlijk land. Ik ben er vaak genoeg geweer. Het is allemaal niet zo geweldig daar.

Stel je autocorrectie even bij, het is DNC, niet dnp.

Het neoliberalisme en hawkisme van Hillary Clinton scheelt nauwelijks wat van de GOP.

Bezos van Amazon gebruikt "diversiteit" om vakbonden buiten de deur te houden. Lekker de lagere sociaal-economische klasse van verschillende achtergronden tegen elkaar uitspelen, maar zijn krant allemaal deftige "tolerante" stukken laten schrijven.

Beetje als Azarkan en DENK die niets met mensenrechten hebben, behalve als stok om mee te slaan.

Van mijn vrienden Krystal en Saagar, met wat rake uitspraken van Yang. Ligt in de lijn van wat Tucker en Michael Moore ook zeggen.

Bovendien het is de traditionele "werkgevers partij" GOP die de macht van de Socials aan banden willen leggen, omgekeerde wereld.

Laatst bewerkt:
Bij de Republikeinen net zo. Krijgen je met twee partijen. Amerika is sowieso een achterlijk land. Ik ben er vaak genoeg geweer. Het is allemaal niet zo geweldig daar.
Wil het geen achterlijk land noemen heb hele leuke mensen leren kennen daar, desondanks al die shit toch blijven lachen, ik kwam in aanmerking met een vent die oorspronkelijk uit New Orleans afkomstig was, het woordje negativiteit kende hij niet.

Ik kan het filmpje helaas niet meer vinden, maar gisteren zag ik een Amerikaanse vrouw half huilend vertellen hoe erg ze alle rompslomp rond de verkiezingsuitslag wel niet vond. Op de eerste plaats voor haar land, maar toch ook zeker voor de rest van de wereld aangezien die de VS toch wel ziet als hét baken van de democratie. :D

Kan de reguliere zorg daar trouwens doorgaan ondanks corona of hebben ze er ook zulke logistieke problemen als wij? (meestal hebben ze minder wachtlijsten dan wij) Hoor daar niks over. ???

Give a Liberal a fish and he eats for a day. Teach a Liberal to fish and he will steal your rod, take your wallet, sexually assault the fish, and then blame President Trump.

Terug
Naar boven