Fitness Seller

Verenigde Staten

What a nasty woman :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.164
Trumps programma vanaf 16:00

Heeft Hillary al haar 100 dagen speech gegeven?

wat een bende idioten bij CNN

CNN Tells Viewers IT’S ILLEGAL For You To Read Hillary Wikileaks Emails

WHITE HOUSE FREAKS AFTER WIKILEAKS DUMPS OBAMA’S SECRET EMAILS, EXPOSES BIGGEST CONSPIRACY YET!

• #1.167

(Wallace is trouwens een democraat)

Laatst bewerkt:
With the presidential election set to enter its final two weeks, Hillary Clinton and Donald Trump find themselves in a near dead heat at 41% each in a four-way race, the latest IBD/TIPP presidential tracking poll shows.
De statisticus Nate Silver, die in 2012 de uitslag in alle vijftig staten goed voorspelde, noemde de IBD-peiling toen na de verkiezingen in een onderzoek van The New York Times "de meest accurate".
:eyebrow:

• #1.172
Clinton mag gerust president worden, de vijfde geliquideerde president.

:trollfacex:

Laatst bewerkt:
BREAKING: HILLARY CAUGHT ON CAMERA BREAKING THE LAW TODAY! DO YOU SEE IT?

BREAKING: NEW UNDERCOVER VERITAS VIDEO CONVICTS HER OF GROSS FEDERAL CRIMES

30000mensen op Trump zijn rallys en rond de 500 op Hillary haar rallys

Hillary crowds vs Trumps MASSIVE crowds

Trump live gekeken in Tampa Bay gisternacht. Was weer eens lekker bezig.

Dat er in die video's altijd gedaan wordt alsof er iets wereldschokkends aan de hand is terwijl ze de realiteit gewoon een draai geven.
geloof jij nog altijd in die polls :roflol:
Wat lul je en heb je het überhaupt gelezen? :p Dit is de enige poll die Trump geen grote achterstand geeft en werd al verschillende keren als de meest betrouwbare bestempeld. Zou je net leuk moeten vinden.

Dat er in die video's altijd gedaan wordt alsof er iets wereldschokkends aan de hand is terwijl ze de realiteit gewoon een draai geven.
Wat lul je en heb je het überhaupt gelezen? :p Dit is de enige poll die Trump geen grote achterstand geeft en werd al verschillende keren als de meest betrouwbare bestempeld. Zou je net leuk moeten vinden.

ok,des te beter dan,ik lees geen enkele poll niet meer. Ik zie wat ik zie en dat zegt genoeg...

:)

Arnold Schwarzenegger wilde president VS worden

AAjlrEW.png
© BrunoPress

Arnold Schwarzenegger wilde meedoen in de race om het presidentsschap van Amerika. De acteur mag echter niet meedoen aan de verkiezingen omdat hij niet in de Verenigde Staten geboren is.

In gesprek met AdWeek zegt de geboren Oostenrijker dat hij van politiek houdt en als hij in Amerika was geboren zich verkiesbaar zou stellen. "Als ik in Amerika geboren was, zou ik meedoen aan de race. Waarom nu? Omdat het nu een goede tijd is om deel te nemen aan de verkiezing", aldus Arnold Schwarzenegger.

• #1.180
Jean toch...

Terug
Naar boven