AndroidHealthClinic

Verenigde Staten

The President’s loud complaint to John Kelly one day was typical: “You fucking generals, why can’t you be like the German generals?”​
“Which generals?” Kelly asked.​
“The German generals in World War II,” Trump responded.​
“You do know that they tried to kill Hitler three times and almost pulled it off?” Kelly said.​
But, of course, Trump did not know that. “No, no, no, they were totally loyal to him,” the President replied. In his version of history, the generals of the Third Reich had been completely subservient to Hitler;​

Via GS en NN:

The President’s loud complaint to John Kelly one day was typical: “You fucking generals, why can’t you be like the German generals?”​
“Which generals?” Kelly asked.​
“The German generals in World War II,” Trump responded.​
“You do know that they tried to kill Hitler three times and almost pulled it off?” Kelly said.​
But, of course, Trump did not know that. “No, no, no, they were totally loyal to him,” the President replied. In his version of history, the generals of the Third Reich had been completely subservient to Hitler;​

Via GS en NN:
Ze hebben nu een nieuwe president he, niet meer Trump.

Iemand nog verbaasd? Apfel mischien??

Iemand nog verbaasd? Apfel mischien??

Wow kben idd super verbaasd. Dit zou de FBI toch nooit doen? Het is een super betrouwbare organisatie die los staat van enige vorm van politieke inmenging.

Mark: "We don't want to be deciding whats true or false."
Wat goed van hem. Mooi dat hij zo'n voorstander is van het vrije woord en persvrijheid.

1662206144291.jpg

Dit is dus geen photoshop.

Krijg hier toch wel Sith lord gevoels bij.

Precies dit. Trump verkoopt kernwapens aan Saudi Arabië en geheim agenten aan de hoogste bieder. Maar Biden moet dood want die viel van zijn fiets.
Er mankeert ook van alles aan Biden en zijn geschifte en corrupte familie. Maar dat geldt voor een heleboel vooraanstaande Democratische politici en hun clans in de VS. Iedereen die daar langer in de politiek zit zal wel besmeurd zijn, maar van de Republikeinen ken ik zelf geen namen en verhalen.

Nu denk ik ook niet dat Trump de Verlosser is/was.

Overigens hoor ik in NL op televisie vertellen dat op Fox News alleen maar te horen zou zijn dat het van die documenten op Mar-O-Lago wordt goedgepraat, maar bij Breaking Points vertellen Krystal en Sagaar mij dat juist op Fox je ook mensen hoort die in deze niet blind achter Trump staan en aan de andere kant is het allemaal eenvormige TDS.

Net als met Corona hoort en ziet Sparky 1 berichtgever. 🫣

Ja, ik kom er 1-2x per jaar. Meestal voor werk. Heb ook best veel Amerikaanse collega’s. Die nemen me dan mee naar de schietclub enzo …
Wel met de boot neem ik aan? 🫣

Wil opzich nog wel een keer heen maar het is best prijzig en overrated als je het mij vraagt.
Een dikke bende is het in veel steden. Als je veel geld hebt dan kan je het heel leuk hebben.

Zou dan liever zelf een tour rit van La naar ny doen. Kost ook wel veel maar daar heb je meer aan vind ik.

Terug
Naar boven