Fitness Seller

Verenigde Staten

Je weet wel, dat "wappie-kanaal" waarvan jij regelmatig filmpjes deelt.
Weet niet waar jij het over hebt zelfs akwasi volgt mij. Black panter 👊🏻
B8C36DD5-5E71-452A-B375-34794A7461B2.jpeg

O hoezo is dat wappie dan? Als zou maar 5% waar zijn en de rest alleen gelul fake News dan vind ik die 5% alsnog schokkend
Eigenlijk is het schokkend dat je informatie via een platform tot je wilt nemen waarvan je het acceptabel vindt dat het maar in 5% van de tijd de waarheid verkondigt. :D

O hoezo is dat wappie dan? Als zou maar 5% waar zijn en de rest alleen gelul fake News dan vind ik die 5% alsnog schokkend
Als het al 5% is, dan is het lastig te bepalen welke 5% precies.

Ze voeren daar zogenaamde experts op die zich geen dokter meer mogen noemen en informatie op een "ongebruikelijke manier" interpreteren. Ze leven van de clicks en het creeeren van tegenstellingen.

Ze voeren daar zogenaamde experts op die zich geen dokter meer mogen noemen en informatie op een "ongebruikelijke manier" interpreteren. Ze leven van de clicks en het creeeren van tegenstellingen.
Ik kan wel een paar namen noemen, hoogstens.

Nee dan beter op1 en Jinek 🙂

Nee dan beter op1 en Jinek 🙂
Zeker die zijn minder slecht, dan heb je alleen een iets minder eenzijdig beeld, maar zou ik me daar niet toe beperken. Al helemaal niet als het over de VS gaat.

Jinek had trouwens wel ttv de Amerikaanse Presidentsverkiezingen Michiel Vos en Joost Eerdmans regelmatig aan tafel, dat werkte m.i. erg goed.

Zeker die zijn minder slecht, dan heb je alleen een iets minder eenzijdig beeld, maar zou ik me daar niet toe beperken. Al helemaal niet als het over de VS gaat.

Jinek had trouwens wel ttv de Amerikaanse Presidentsverkiezingen Michiel Vos en Joost Eerdmans regelmatig aan tafel, dat werkte m.i. erg goed.
K

Handig geframed wel. Er waren ook witte en blauwe kleuren… wel mooi gedaan hoor. Nu held Trump een landverrader blijkt snel De aandacht naar Biden verleggen.
Gast wat is er mis met jou? Alles wat de NPO zegt en doet is toch wel leuk ofzo?

Stress Wtf GIF

Precies dit. Trump verkoopt kernwapens aan Saudi Arabië en geheim agenten aan de hoogste bieder. Maar Biden moet dood want die viel van zijn fiets.
Gast Biden is niet eens de president die kan niet gaan zitten als het niet op een briefje voor hem is opgeschreven. Deepstate bestaat volgens jou waarschijnlijk niet. Weetje, als je niet kijkt is het er ook niet. Laag in je bewustzijn jij man.

Gast Biden is niet eens de president die kan niet gaan zitten als het niet op een briefje voor hem is opgeschreven. Deepstate bestaat volgens jou waarschijnlijk niet. Weetje, als je niet kijkt is het er ook niet. Laag in je bewustzijn jij man.
Wat een bullshit allemaal. Lekker schelden als iemand het niet met je eens is en diegene dan dom noemen en roepen dat ik te veel naar de NOS luister.

Jij bent vast ook zo vaak in Amerika geweest als andere roeptoeters hier. Echte experts. Ook jaren voor gestudeerd en onderzoek gedaan. Waar haal je het idee vandaan dat je het allemaal zo goed weet? En met name, waarom jouw mening zo veel beter is dan die van een ander?

Dunning Kruger effect is real. Met je bewustzijn.

Mooi gevecht jongens, middelmatige intelligentie i.c.m. hoog bewustzijn v.s. hogere intelligentie i.c.m. lager bewustzijn.

En nee ik probeer jullie niet uit te schelden, ik observeer enkel :heart:

Wat een bullshit allemaal. Lekker schelden als iemand het niet met je eens is en diegene dan dom noemen en roepen dat ik te veel naar de NOS luister.

Jij bent vast ook zo vaak in Amerika geweest als andere roeptoeters hier. Echte experts. Ook jaren voor gestudeerd en onderzoek gedaan. Waar haal je het idee vandaan dat je het allemaal zo goed weet? En met name, waarom jouw mening zo veel beter is dan die van een ander?

Dunning Kruger effect is real. Met je bewustzijn.
Bullshit?? Nogmaals, als je niet kijkt is het er niet. Sky news Australia.

Sparks, er is nog iemand naast joudie de speech van Biden waardeerde voor wat t was

• Haha
Waarderingen: Vonk
Sparks, er is nog iemand naast joudie de speech van Biden waardeerde voor wat t was

Allemaal prima jongen. Geloof er vooral zelf keihard in. Niemand zal jou ooit van jouw punt kunnen brengen, of laten nadenken of alles misschien wel zo is als jij denkt. Jij bent de sterke stoere en alwetende man.

Biden bad, MAGA good!

Bang dat er documenten uitlekken en dit dan zelf publiceren 😂. Zijn iig geen geheime documenten dan.

Terug
Naar boven