apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Wanneer je een smartphone gebruikt heb je de keuze al gemaakt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wanneer je een smartphone gebruikt heb je de keuze al gemaakt.
Dat bedoel ik niet, het gaat mij om het blind volgen en adoreren van de mensen die schoppen tegen de gevestigde orde.Wanneer je een smartphone gebruikt heb je de keuze al gemaakt.
Puur en alleen omwille van het schoppen tegen de gevestigde orde?Dat bedoel ik niet, het gaat mij om het blind volgen en adoreren van de mensen die schoppen tegen de gevestigde orde.
sorry hoor maar dat dit uit jouw toetsenbord rolt.Dat bedoel ik niet, het gaat mij om het blind volgen en adoreren van de mensen die schoppen tegen de gevestigde orde.
Ik ben het op heel veel vlakken niet eens met de gevestigde orde, maar het meest hoorbare tegengeluid spreekt mij veelal nog minder aan.
Ik ben benieuwd wat er dan op de Erasmusbrug in Rotterdam gaat gebeuren.Ben benieuwd wat er met en in Turkije gaat gebeuren als Erdogan niet wint. Waarschijnlijk gaan ze daar dan nog meer naar de pijpen van de VS dansen. Erdogan was toch een beetje een ongeleid projectiel bij vlagen. Nu zullen ze er wel iemand neerzetten die beter gehoorzaamt.
Ik ben benieuwd wat er dan op de Erasmusbrug in Rotterdam gaat gebeuren.
Ik dacht dat dat een service was die gratis voor een Russische invadie geleverd werd?Die zullen jullie sowieso moeten opblazen wanneer wij eraan komen.
Binnenkort ook niet meer als de omvolking doorgaat.
Zoals hierIk dacht dat dat een service was die gratis voor een Russische invadie geleverd werd?
Zowel in Syrië als in Oekraïne: eerst de zooi platgooien en dan naar binnen rijden en tevreden constateren dat de burgers zich niet verzetten.