XXL Nutrition

Verenigde Staten

Screenshot_20230510_170140_Chrome.jpg

01:22 is savage.

Wordt vervolgens opgepakt.

Dat bedoel ik niet, het gaat mij om het blind volgen en adoreren van de mensen die schoppen tegen de gevestigde orde.
Puur en alleen omwille van het schoppen tegen de gevestigde orde?

Ik bewonder Elon Musk voor wat hij doet met SpaceX en hoe hij zo groot is geworden. Dat vind ik zeker bewonderingswaardig. Dat hij vecht voor vrijheid van meningsuiting en niet politiek correct is trouwens ook.

Maar ik adoreer niemand puur omwille van het schoppen tegen heilige huisjes. En niemand volg ik (blind).

@Steks
Mensen die schoppen tegen de gevestigde orde zoals onderstaande man heb ik trouwens wel bewondering voor. Zo je carriëre van de afgrond gooien door je uit te spreken tegen onrecht. Respect.

Ben benieuwd wat er met en in Turkije gaat gebeuren als Erdogan niet wint. Waarschijnlijk gaan ze daar dan nog meer naar de pijpen van de VS dansen. Erdogan was toch een beetje een ongeleid projectiel bij vlagen. Nu zullen ze er wel iemand neerzetten die beter gehoorzaamt.

Ben benieuwd wat er met en in Turkije gaat gebeuren als Erdogan niet wint. Waarschijnlijk gaan ze daar dan nog meer naar de pijpen van de VS dansen. Erdogan was toch een beetje een ongeleid projectiel bij vlagen. Nu zullen ze er wel iemand neerzetten die beter gehoorzaamt.
Ik ben benieuwd wat er dan op de Erasmusbrug in Rotterdam gaat gebeuren.

Nou, precies wat ik bedoelde. Nog zo’n spermaslaaf van de VS aan de macht.

Die zullen jullie sowieso moeten opblazen wanneer wij eraan komen.
Ik dacht dat dat een service was die gratis voor een Russische invadie geleverd werd?
Zowel in Syrië als in Oekraïne: eerst de zooi platgooien en dan naar binnen rijden en tevreden constateren dat de burgers zich niet verzetten.

Ligt wel een beetje gevoelig in Rotterdam.

Terug
Naar boven