AndroidHealthClinic

Verenigde Staten

Youtube weet inmiddels wel wat ik mooi vind

1683908697652.png

Prachtige influencer setup 😍:roflol:

Laatst bewerkt:
Maareh wat is dat nou met Elon die zo'n diversiteit en equity WEF troela de baas van twitter maakt?

Mooie uitleg van werking van politiek, zijn shorts zijn vrijwel altijd op z'n minst leuk:

Nu Erdogan aan de winnende hand lijkt te zijn, gaat het links en rechts weer over mogelijke verkiezingsfraude :hahaha: Dus als hij straks definitief wint, gaat via (social) de situatie weer opgehitst worden en gaat er weer een zooitje boos volk de straat op. Dan slaat Erdogan met militairen de boek uit elkaar en is het weer “zie je wel, wat een dictator…”:hahaha:

Waarom is het allemaal zo voorspelbaar geworden? Waarschijnlijk omdat dit al voor de 10000e keer gebeurt en nog steeds trappen mensen erin.

Ik weet nooit zo goed waar deze beelden nu precies een aanklacht tegen zijn en wat ze steunen?
Enerzijds conservatieve waarden boven progressieve waarden, maar anderzijds links sociaal-economisch beleid boven rechts sociaal-economisch beleid?
Het zijn gewoon beelden van de huidige staat van San Fransisco's straten.

In ander 'nieuws' (was al een tijd bekend).

Hmm

In ander 'nieuws' (was al een tijd bekend).

Die connectie met junkie Floyd gaat natuurlijk nergens over maar ik vind dit wel een stap in de goede richting.

Natuurlijk zijn er situaties waar je geen social worker op af moet sturen. Maar in de USA eindigen zogenaamde 'welfare checks' nogal eens in een magdump van suicidale/verwarde zoon/broer/opa/oma omdat die politie maar 1 ding kan. Nu moet je daarvoor ook geen politie bellen als je je familielid niet geliquideerd wil hebben maarja.

"considering suicide and law enforcement was called to help"
Ja die helpen ze dan graag op weg.

Toch handig om een tussenstap te hebben, maar die moeten ook weer vaker rekening kunnen houden met gevaarlijkere situaties. Altijd benieuwd hoe dat daar beter zou kunnen.

Laatst toch ook dat dementerende omatje in Australie.. nu scheelt het weinig in de uitkomst maar je weet wel hoe die in de USA geholpen zou zijn.

Die connectie met junkie Floyd gaat natuurlijk nergens over maar ik vind dit wel een stap in de goede richting.

Natuurlijk zijn er situaties waar je geen social worker op af moet sturen. Maar in de USA eindigen zogenaamde 'welfare checks' nogal eens in een magdump van suicidale/verwarde zoon/broer/opa/oma omdat die politie maar 1 ding kan. Nu moet je daarvoor ook geen politie bellen als je je familielid niet geliquideerd wil hebben maarja.

"considering suicide and law enforcement was called to help"
Ja die helpen ze dan graag op weg.

Toch handig om een tussenstap te hebben, maar die moeten ook weer vaker rekening kunnen houden met gevaarlijkere situaties. Altijd benieuwd hoe dat daar beter zou kunnen.

Laatst toch ook dat dementerende omatje in Australie.. nu scheelt het weinig maar je weet wel hoe die in de USA geholpen zou zijn.

In een land met meer wapens dan inwoners zou ik niet graag als agent willen werken, laat staan onbewapend in een shithole als Portland.

Terug
Naar boven