Fitness Seller

Verenigde Staten

RFK :flexbiceps:

Kan gewoon..

1694335005023.png

Ja, als je zo met die spullen in zicht loopt dan vraag je er ook om....

Toch?
Sorry maar camera en ipad enzo in zicht in je auto laten liggen kan toch niet. Zou ik ook nergens in NL doen. Dan ben je echt wereldvreemd.

Nee maar ik zie de connectie niet zo zeer gezien diefstal-uit-de-auto overal voorkomt maar de nieuwe flash mob overvallen of gewoon vrij de winkel uit kunnen lopen niet. Die laatste lijken direct een gevolg van nieuw negeer-beleid.

Als klein kind met gameboy snapte ik de bordjes bij parkeerplaatsen al. Ik zou werkelijk niet weten waar ter wereld dit geen probleem is en je niet verwacht dat mensen je ruitje smashen om te grabben wat er ligt. Misschien in de gated communities waar deze mensen met minder awareness dan een 5 jarig kind blijkbaar tot op de dag van dat filmpje in verbleven.

Vraag me af wat ze dachten dat die 10-duizenden tenten van verslaafde daklozen of straten vol junkies daar overal waren. Hopelijk is het kwartje gevallen.

Ja, als je zo met die spullen in zicht loopt dan vraag je er ook om....

Toch?
Zucht wat is dit gejank nou weer?

Ook van winkels waar de goederen zo voor het oprapen liggen is het inderdaad bekend dat er regelmatig gestolen wordt, en neemt men daar maatregelen tegen.

Zoals 2.5 jaar geleden -toen dit filmpje gebeurde- de politie bellen die ze arresteerd. In tegenstelling tot de problematiek ten gevolge van negeer beleid.

Bovendien ben ik in al die gevallen ook nog eens voor ze gewoon neerschieten. Dus ik snap de aantijging dat ik het maar prima vind niet.
:dunno:

Wat in Temple TX waar dat gebeurde volgens mij nog mag ook, maar IANAL dus I could be wrong.

Laatst bewerkt:
Witte is winkelmedewerker die er probeert te stoppen?

• Like
Waarderingen: Boca
Zucht wat is dit gejank nou weer?

Ook van winkels waar de goederen zo voor het oprapen liggen is het inderdaad bekend dat er regelmatig gestolen wordt, en neemt men daar maatregelen tegen.

Zoals 2.5 jaar geleden -toen dit filmpje gebeurde- de politie bellen die ze arresteerd. In tegenstelling tot de problematiek ten gevolge van negeer beleid.

Bovendien ben ik in al die gevallen ook nog eens voor ze gewoon neerschieten. Dus ik snap de aantijging dat ik het maar prima vind niet.
:dunno:

Wat in Temple TX waar dat gebeurde volgens mij nog mag ook, maar IANAL dus I could be wrong.
Grapje over je reactie op het vorige filmpje.

Wat een verschil met de ontvangst van Macron.

De legitieme persident van de VS:

Terug
Naar boven