- Waardering
- 11.762
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Want al die filmpjes dat ze gewoon een winkel inlopen en met volle tassen naar buiten gaan is wel normaal?Sorry maar camera en ipad enzo in zicht in je auto laten liggen kan toch niet. Zou ik ook nergens in NL doen. Dan ben je echt wereldvreemd.
Want al die filmpjes dat ze gewoon een winkel inlopen en met volle tassen naar buiten gaan is wel normaal?
Hier ben ik het met @inVorm eens, de beschaving is al op zijn retour in de VS en de Dems ondersteunen dat.
Volgens mij gaat het hier specifiek om Democratische shitholes.Een groot deel van de Republicans is geen haar beter, zie ook de oorlog in Oekraine. Het zijn de Neocons en die zitten aan beide kanten, zolang ze hun zakken maar kunnen vullen.
Volgens mij gaat het hier specifiek om Democratische shitholes.
Ja Cali is hier wel een heel mooi voorbeeld van, zeker als je kijkt naar steden zoals SF.

Er schijnen ook al Europese voorbeelden te zijn, dan is het vaak gevolg illegale migratie.

Iedereen moet gewoon met hun poten van je spullen afblijven. Ik heb er ooit 1 gepakt in Den Haag en die heeft het geweten. Politie wou mij nog arresteren stel idiotenSorry maar camera en ipad enzo in zicht in je auto laten liggen kan toch niet. Zou ik ook nergens in NL doen. Dan ben je echt wereldvreemd.
Nee maar ik zie de connectie niet zo zeer gezien diefstal-uit-de-auto overal voorkomt maar de nieuwe flash mob overvallen of gewoon vrij de winkel uit kunnen lopen niet. Die laatste lijken direct een gevolg van nieuw negeWant al die filmpjes dat ze gewoon een winkel inlopen en met volle tassen naar buiten gaan is wel normaal?
Hier ben ik het met @inVorm eens, de beschaving is al op zijn retour in de VS en de Dems ondersteunen dat.
Oops!Volgens mij gaat het hier specifiek om Democratische shitholes.
urge residents to call 311 or make an online report if they’re robbed – 311 is a number usually used for non-emergency requests, as opposed to 911.
Gelukkig, Austin heeft een Democratische burgemeester.Oops!
![]()
Short-staffed Austin police urge robbery victims not to call 911 as crime ravages city
Austin Police Department has been understaffed amid recent increases in urban crime.nypost.com
Austin is inmiddels een democrat shithole. Die county stemde democrat.Oops!
![]()
Short-staffed Austin police urge robbery victims not to call 911 as crime ravages city
Austin Police Department has been understaffed amid recent increases in urban crime.nypost.com
Was ik al achter, die Republikeinen zijn niet goed bij hun hoofd, maar die Democraten zijn echt een kwaadaardig gezwel dat overal ellende veroorzaakt.Austin is inmiddels een democrat shithole. Die county stemde democrat.
Net als Dallas en Houston.
Al heel lang niet meer, net als dat PvdA al jaren niets meer met arbeid te maken heeft.Was ik al achter, die Republikeinen zijn niet goed bij hun hoofd, maar die Democraten zijn echt een kwaadaardig gezwel dat overal ellende veroorzaakt.
Terwijl de Democraten juist de partij zouden moeten zijn voor mensen die niet in een gated community wonen.