MuscleMeat

Verenigde Staten

Volgens mij het het iets met Hailey Welch, maar wie weet nu uit z'n hoofd dat dat haar naam is.

Correctie: Talj Tuah with Haliey Welch.
1729886438565.png

In een podcast meer beeldmateriaal dan in Harris haar hele campagne?
Er is ook een klein verschil in kijkers.

En misschien kan Kamela nog even dom lachen om Trump die een dom dansje doet als er iemand hulp nodig heeft met je abortus-artsen op het podium....

Er is ook een klein verschil in kijkers.

En misschien kan Kamela nog even dom lachen om Trump die een dom dansje doet als er iemand hulp nodig heeft met je abortus-artsen op het podium....

Ja wel mooi dat er bijna niets over te lezen is alleen maar slechte dingen en trump zwart maken 😂

Ook heeft Harris volgens de wetenschappers meer oog voor de "onschatbare waarde" die immigranten hebben op het gebied van wetenschappelijke vooruitgang.
Lolwut

Dan wonen ze er net 4jaar? Kunnen wij stellen dat nu aan gekleurde berichtgeving doet?

Eindstand, ze blijven er allemaal wonen wat er ook gebeurt.

Eindstand, ze blijven er allemaal wonen wat er ook gebeurt.
Inderdaad!

Net als al die celebs die gingen emigreren als Trump president zou worden.

Die is wel classic Donald Trump, doet denken aan toen hij dingen aan het signeren was voor brandweerlieden dst als ze het verkochten ze er wel flink geld voor moesten vragen. Tegen vrienden en voormalige medewerkers zeggen dat ze als negatief over hem moeten praten om een baan te krijgen of geld te verdienen: gewoon doen.

Een grap over zichzelf met een diner lukt moeilijk, al was dat ook een beetje de grap, maar wat anderen doen: zero fucks.

Ik wil niet zeuren over het uiterlijk van een vrouw in het algemeen en een in alle opzichten prachtvrouw als Megyn Kelly in het bijzonder, want het leidt maar af avan de inhoud, maar die vreemde fixatie van Amerikaanse rechtse vrouwen om zo dun mogelijk te zijn. Alsof ze samen in een concentratiekamp zitten met die armpjes.

Nog meer Auschwitz-armpjes.

Deel 2.

Draadje.met nog veel meer.

Ik zal u de zoektocht naar de "nazi-speech" in MSG besparen, hier is ze. Grapjes over het afval probleem op Puerto Rico, zwarten die ipv pompoenen watermeloen gebruiken en latino's die veel kinderen krijgen. Het is wel heel erg allemaal. /sarc.

Tony is een bekende comedian, bekend van "Kill Tony" op YT waar talent een kans krijgt.

Ik zal u de zoektocht naar de "nazi-speech" in MSG besparen, hier is ze. Grapjes over het afval probleem op Puerto Rico, zwarten die ipv pompoenen watermeloen gebruiken en latino's die veel kinderen krijgen. Het is wel heel erg allemaal. /sarc.

Tony is een bekende comedian, bekend van "Kill Tony" op YT waar talent een kans krijgt.

Mensen die dit soort humor niet begrijpen wil je op voorhand al niks mee te maken hebben.

Ik snap niet dat Elon Musk als een letterlijke African-American racistisch kan zijn...

Terug
Naar boven