RookworstXL
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 4.320
Volgens mij het het iets met Hailey Welch, maar wie weet nu uit z'n hoofd dat dat haar naam is.
Correctie: Talj Tuah with Haliey Welch.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij het het iets met Hailey Welch, maar wie weet nu uit z'n hoofd dat dat haar naam is.
Correctie: Talj Tuah with Haliey Welch.
Er is ook een klein verschil in kijkers.In een podcast meer beeldmateriaal dan in Harris haar hele campagne?
Er is ook een klein verschil in kijkers.
En misschien kan Kamela nog even dom lachen om Trump die een dom dansje doet als er iemand hulp nodig heeft met je abortus-artsen op het podium....
![]()
82 Amerikaanse Nobelprijswinnaars steunen Harris en waarschuwen voor Trump
82 Amerikaanse Nobelprijswinnaars hebben in een open brief hun steun voor Kamala Harris in de Amerikaanse presidentsverkiezingen uitgesproken. De vooraanstaande wetenschappers waarschuwen ervoor dat winst van Donald Trump "verbeteringen van onze levensstandaard" in gevaar zou brengen.www.nu.nl
LolwutOok heeft Harris volgens de wetenschappers meer oog voor de "onschatbare waarde" die immigranten hebben op het gebied van wetenschappelijke vooruitgang.
Inderdaad!![]()
Nederlandse Amerikanen: 'Plak geen politieke sticker op mijn auto'
"De spannendste verkiezingen die ik heb meegemaakt" en een "vijandige sfeer", zeggen NU.nl-lezers over de Amerikaanse stembusgang. Amerikanen kiezen in november hun nieuwe president. Onder de stemmers zijn ook (Amerikaanse) Nederlanders. Zij vertellen hoe ze deze periode beleven.www.nu.nl
Eindstand, ze blijven er allemaal wonen wat er ook gebeurt.
Zal ze wel dusdanig diep zitten dat ze niet op een linkse zak zwoerd willen lijken dat ze meteen het andere extreme induiken.maar die vreemde fixatie van Amerikaanse rechtse vrouwen om zo dun mogelijk te zijn.
Ik zal u de zoektocht naar de "nazi-speech" in MSG besparen, hier is ze. Grapjes over het afval probleem op Puerto Rico, zwarten die ipv pompoenen watermeloen gebruiken en latino's die veel kinderen krijgen. Het is wel heel erg allemaal. /sarc.
Tony is een bekende comedian, bekend van "Kill Tony" op YT waar talent een kans krijgt.
Ik snap niet dat Elon Musk als een letterlijke African-American racistisch kan zijn...![]()
Veel kritiek op racistische opmerkingen tijdens verkiezingsbijeenkomst Trump
De Amerikaanse presidentskandidaat Donald Trump heeft zondag een verkiezingsbijeenkomst gehouden in zijn geboortestad New York. Verschillende sprekers die de zaal moesten opwarmen sloegen racistische en vrouwonvriendelijke taal uit, wat leidde tot gejuich in Madison Square Garden en kritiek van...www.nu.nl