Fitness Seller

Verenigde Staten

Je kan wel merken dat beide kanten de verkiezingen erg spannend vinden.

Laatst bewerkt:
Zijn Democraten echt zo dom, of denken ze dat hun kiezers zo dom zijn en welke van deze twee is erger?

Ongetwijfeld zijn er bij de Republikeinen ook wel dergelijke voorbeelden te vinden.

Selectief geheugen.

Laatst bewerkt:
Wil je wel dit soort sprekers en Hulk Hogan op verkiezingsbijeenkomsten hebben? Ik zeg daarmee niet dat de tegenkandidaat een beter keuze is.
Want waar zouden ze volgens jou aan moeten voldoen om te kunnen spreken op een verkiezingsbijeenkomst?

Wil je wel dit soort sprekers en Hulk Hogan op verkiezingsbijeenkomsten hebben? Ik zeg daarmee niet dat de tegenkandidaat een beter keuze is.
Niet dat ik het met je oneens ben, maar de hypocrysie van de Democraten grenst aan die van D66, met Beyoncé (die niet eens een liedje zong) en veelvlieger en milieu-activist Leonardo Di Caprio.

Waltz had een paar dagen geleden George Lopez op een bijeenkomst, dat is ook een comedian.

Die maakte een grapje over Mexicanen/Latino's. Uiteraard wringen de Dems zich nu in bochten om uit te leggen waarom hij dat wel mocht doen.

Niet dat ik het met je oneens ben, maar de hypocrysie van de Democraten grenst aan die van D66, met Beyoncé (die niet eens een liedje zong) en veelvlieger en milieu-activist Leonardo Di Caprio.

Waltz had een paar dagen geleden George Lopez op een bijeenkomst, dat is ook een comedian.

Die maakte een grapje over Mexicanen/Latino's. Uiteraard wringen de Dems zich nu in bochten om uit te leggen waarom hij dat wel mocht doen.

Ze maken het elkaar ook wel moeilijk in de race naar de meest achterlijke campagnes ooit.

1730155255917.png

Ik moet zeggen dat ik hier toch wel van smul. De hele Amerikaanse verkiezingen tijd. Ik volg het op tv, op de socials en ook smul ik hier.

Laatst bewerkt:
Als je dit zo leest dan ga je denken dat als de Republikeinen verliezen dit komt omdat ze iets doms doen, Kamala doet zo weinig mogelijk.

Nog ff over de NYT.

Draadje van Ben Shapiro.

Voor hen die een kijkje achter de schermen willen bij Team Trump.

De belangrijkste troef in de campagne voor Team Trump.

Terug
Naar boven