XXL Nutrition

Verenigde Staten

Megyn Kelly deelt een tikje uit,.maar die correctie zal wel niet door alle Bil Maher kijkers gezien worden.

Nog een paar dagen...

1730734340354.png

Ja ik zie iets over een eekhoorn voorbij komen, what happened?
Ja bizar. Bleek een of ander regeltje te zijn dat je zulke dieren niet mag houden daar. (New York) volgens mij. Kerel had dat beestje van z'n geboorte af opgevoed en was gek met dat diertje.

Maar hey...ze voerden slechts een opdracht uit..

Buitenlander gaat naar Trump- en Kamala-rally.

Ik was vorige week de podcast aan het luisteren van Rogan en Trump. Daarna bij de Shawn Ryan show uitgekomen.
Daar ben ik nu al een weekje aan het luisten, Voornamelijk over de war on terror en allerlei bureau's die er mee te maken hebben.
Vanmorgen een podcast geluisterd met hem de de auteur/journaliste Annie Jacoson. Meteen daarna naar haar luisterboek gegaan: Nuclear war.

Gaat over een icbm die afegvuurd wordt door Noord Korea. Redelijk bizar hoe zich dat afspeeld. Het is een fictief verhaal maar wel ondersteund door wetenschappelijke en openbare documenten. In samen werking met allerlei regering ambtenaren en wetenschappers.

Mijn kijk naar icbm is hierdoor wel veranderd. Mocht iemand er ook geïnteresseerd in zijn kan ik het luisterboek zeker aanraden. Gaat over het moment van ontsteking van de raket tot de verwoestende nasleep na impact.

Trump easy win, laat de tranen maar vloeien!!

Terug
Naar boven