MuscleMeat

Verenigde Staten

Progressieven en consistente logica, het blijft een lastige combi.

Als minister kan hij niet alleen bedrijven maken, hij kan ze ook breken, direct of indirect.
Ze beschermt bigpharma, volgens mij heb je niet goed gekeken of wil je t niet zien.

En ja hoog tijd voor een grote schoonmaak door de pharmaceutische industrie, wat mij betreft met de botte bijl en JFK jr is wat mij betreft zeer geschikt.

Ze beschermt bigpharma, volgens mij heb je niet goed gekeken of wil je t niet zien.

En ja hoog tijd voor een grote schoonmaak door de pharmaceutische industrie, wat mij betreft met de botte bijl en JFK jr is wat mij betreft zeer geschikt.
Dat de macht van Big Pharma wat moet worden ingeperkt kan ik me in vinden, maar wat zij vraagt is het omgekeerde van dat hij er na zijn termijn niet gaat werken en/of dat hij ze niet zal bevoordelen in wetgeving.

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.793
f**k Big Pharma! (en de politie)

Lekker aan de cencuur :roflol:

Lekker aan de cencuur :roflol:

Onduidelijk is welke webpagina's precies op zwart zijn gegaan. Daar is geen overzicht van. Zo is ook een pagina met informatie over hoe mensen een hivtest kunnen krijgen offline gehaald, meldt Reuters.
1 pagina. Archive.org kan precies laten zien welke pagina.
De reacties op nu.nl zijn natuurlijk weer schrijnend. Stelletje commies.

1738560634163.png

Kvind die Pocahontas zo'n verschrikkelijk persoon om naar te kijken en luisteren.

Terug
Naar boven