Fitness Seller

Verenigde Staten

Ooh zijn hun dan geen vrienden.

Heeft bodybuilding ook teveel vegan grapje gemaakt.

Waarom ben ik nog steeds geen mod !!!

Ff dimmen, straks krijgen we allemaal een ban van fat check

Wanneer krijgen al die leden nu een unban , ik vind het triest geeft @Kathlinoo ook haar mod rechten terug.

Wat heeft ze gedaan, is het niet eerst belangrijk om dat te weten.

Wat heeft ze gedaan, is het niet eerst belangrijk om dat te weten.
Opgekomen voor bepaalde meningen die werden gedeeld, waarbij Bodybuilding de leden direct heeft gebanned. Ik had het niet gevolgd toen, want ik zat met een date toen. In ieder geval ik mag Bodybuilding wel, omdat hij het altijd voor mij opneemt.

Daarom denk ik ook dat wij een goed team zouden zijn.

Opgekomen voor bepaalde meningen die werden gedeeld, waarbij Bodybuilding de leden direct heeft gebanned. Ik had het niet gevolgd toen, want ik zat met een date toen. In ieder geval ik mag Bodybuilding wel, omdat hij het altijd voor mij opneemt.

Daarom denk ik ook dat wij een goed team zouden zijn.
Slijmjurk.

Mensen komen hier alleen op als ze mekaars kontje likken 😂

Het is een forum, 99% kent mekaar irl niet wat maakt men zich druk.

puntje

Laatst bewerkt:
Ik had het niet gevolgd toen, want ik zat met een date toen.
want ik zat met een date toen.
LMAO even heel casual detail tussendoor. Heel belangrijk/relevant om dat te vermelden in deze context enzo. :roflol:

Ik mag bodybuilding.nl ook wel. Ook al ben ik het heel vaak niet met hem eens over heel veel dingen. Dat maakt hem voor mij niet minder als persoon an sich. Ik probeer mijzelf gewoon daar van te distantiëren. Ik hoef hem niet van gedachten te veranderen. Ik heb gewoon geaccepteerd dat wij anders over bepaalde dingen denken. Neemt niet weg dat ik hem gewoon mag als persoon. En ik hoop dat hij niet is weggepest door die ellende.

En ik vind het overigens ook wel sterk dat hij wel gewoon bij zijn standpunt bleef. En zich niet liet wegcijferen, ondanks er zoveel mensen waren die hem zaten te bashen.

Maar ik vind het ook slecht dat hij al die mensen heeft gebanned. Komt nu meer over dat hij toch ergens butthurt was, omdat hij niet meer kon handelen. Maar goed, dat is mijn mening.

Zeker als je daarvoor niet hetzelfde beleid hebt gehanteerd. En zelf bent ingegaan/meegegaan op/met allerlei grappenmakerijen. Dan moet je daar ook duidelijker over zijn imo. Die shit zorg voor verwarring.

Terug
Naar boven