Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
omdat je te lelijk bent
@Fact Check waarom niet?
we kunnen niet allemaal zo knap zijn als jou.
Opgekomen voor bepaalde meningen die werden gedeeld, waarbij Bodybuilding de leden direct heeft gebanned. Ik had het niet gevolgd toen, want ik zat met een date toen. In ieder geval ik mag Bodybuilding wel, omdat hij het altijd voor mij opneemt.Wat heeft ze gedaan, is het niet eerst belangrijk om dat te weten.
Slijmjurk.Opgekomen voor bepaalde meningen die werden gedeeld, waarbij Bodybuilding de leden direct heeft gebanned. Ik had het niet gevolgd toen, want ik zat met een date toen. In ieder geval ik mag Bodybuilding wel, omdat hij het altijd voor mij opneemt.
Daarom denk ik ook dat wij een goed team zouden zijn.
nee hij liegt over honden neuken en snuift pep om voetbal te kijken jij probeert je omhoog te zuigen bij de admin. Heel wat anders.
Maar jij dan met die simp shit 🤔Mensen komen hier alleen op als ze mekaars kontje likken
Heb je gezien hoe ze eruit ziet, dan snap je het wel.
Ik had het niet gevolgd toen, want ik zat met een date toen.
LMAO even heel casual detail tussendoor. Heel belangrijk/relevant om dat te vermelden in deze context enzo.