Laat je niet gek maken @bodybuilding.nl Ook al vind ik je vaak een homo, en houden we niet allebei van trannies. Ik houd nog steeds van je

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Love is in the air maar nu mag dit topic weer on topic gaan.Laat je niet gek maken @bodybuilding.nl Ook al vind ik je vaak een homo, en houden we niet allebei van trannies. Ik houd nog steeds van je![]()
Ik dacht al om er bij te zetten dat het niet op jou persoonlijk was maar algemeen maar dacht, dat zal jij wel snappen.100 pagina's over allerlei irrelevante bs en factcheck onzin, maar als ik iets zeg dan on topic?![]()
Laat je niet gek maken100 pagina's over allerlei irrelevante bs en factcheck onzin, maar als ik iets zeg dan on topic?![]()
Als je iedereen banned die daar actief is hoeft dat niet meerHebben ze dan een mod gevonden voor de politieke sectie?
En wie ben jij precies?Er kan in het Café verdergegaan worden zonder verdere aanvallen op het beleid.
Heb ooit al punten gehad van dat account. Dus pas maar op. Er zit hier een hele anonieme post-gestapo hoor.
.Er kan in het Café verdergegaan worden zonder verdere aanvallen op het beleid.
een door israel gechanteerde zakenman?