Fitness Seller

Verenigde Staten

Bezoekers in dit topic

Ik heb het idee dat Clinton ingestort is...nergens te bekennen
Reken maar dat die helemaal kapot is. Verliezen van een outsider, iemand als Trump? En toch is dat nu realiteit geworden. Wat overblijft zijn de schandalen en het onderzoek dat nog loopt. De partij moet zichzelf ook eens onder de loep nemen, wat er met Sanders aa de hand was bijvoorbeeld heeft ook schade toegebracht.
 
Ik moet wel een beetje lachen om de reactie uit het kamp van de Trump aanhangers. Hey Trumpies, jullie weten wel dat de winst van Trump niet betekent dat hij niet evengoed een levensgevaarlijke mafkees is toch? Het enige wat hiermee bewezen is, is dat het Amerikaanse volk schijnbaar te dom is om beter te kiezen. Maar ja, dat wisten we eigenlijk al bij de herverkiezing van GW Bush.

Laat de Trumpies lekker blij zijn met hun overwinning. Ik ben zelf allang blij als de wereld niet 1 rokende puinbal is tussen nu en 4 jaar. Als Trump zegt dat hij Amerika wat meer wil terugtrekken uit de wereld dan is dat hem zeer te prijzen. Iets minder "USA World Police" brengt misschien ook eens wat minder moslim terreur.
tumblr_mz9g0ewLD21sjg30so1_500.gif
 
De heks is nu live op CNN
 
en nu maar zien of al die bekende Amerikanen werkelijk het land gaan verlaten ,

het zal wel weer grootspraak zijn geweest ,die Cher zou naar Pluto verhuizen , veel plezier bitch :roflol:



zelfde als al die Nederlandse "sterren" bij DWDD die wel zo'n smerige economische migrant in huis zouden nemen ,

typisch links ,veel lullen ,niets doen
 
Reken maar dat die helemaal kapot is. Verliezen van een outsider, iemand als Trump? En toch is dat nu realiteit geworden. Wat overblijft zijn de schandalen en het onderzoek dat nog loopt. De partij moet zichzelf ook eens onder de loep nemen, wat er met Sanders aa de hand was bijvoorbeeld heeft ook schade toegebracht.


ik hoop dat ze helemaal kapot is, eng mens

en dat elk schandaal tot op de bodem word uitgezocht,

die familie is toch helemaal wereldvreemd ,

dat verwende dochtertje met een bruiloft van 3 miljoen

en dan nog verwachten dat een doorsnee arbeider op haar zou stemmen ,

zelfs de Hispanics wisten wel beter :roflol:
 
Als Trump zegt dat hij Amerika wat meer wil terugtrekken uit de wereld dan is dat hem zeer te prijzen. Iets minder "USA World Police" brengt misschien ook eens wat minder moslim terreur.
Dat roept hij al vanaf het begin. Hij is veel meer gericht op Amerika, zo lijkt het, dan op de rest van de wereld (midden oosten enz).
 
Ik moet wel een beetje lachen om de reactie uit het kamp van de Trump aanhangers. Hey Trumpies, jullie weten wel dat de winst van Trump niet betekent dat hij niet evengoed een levensgevaarlijke mafkees is toch? Het enige wat hiermee bewezen is, is dat het Amerikaanse volk schijnbaar te dom is om beter te kiezen. Maar ja, dat wisten we eigenlijk al bij de herverkiezing van GW Bush.

Laat de Trumpies lekker blij zijn met hun overwinning. Ik ben zelf allang blij als de wereld niet 1 rokende puinbal is tussen nu en 4 jaar. Als Trump zegt dat hij Amerika wat meer wil terugtrekken uit de wereld dan is dat hem zeer te prijzen. Iets minder "USA World Police" brengt misschien ook eens wat minder moslim terreur.

Lekker dit soort reacties :)
 
Als je niet heel intelligent bent en uitsluitend naar dergelijk commentaar kijkt begin je vanzelf te geloven dat Trump erger is als Osama & Saddam bij elkaar.
 
Als je naar dat soort commentaar kijkt en verder niets, en niet heel intelligent bent, begin je te geloven dat Trump erger is als Osama & Saddam bij elkaar.

En Hillary beter dan moeder theresa,ghandi en Jesus :)
 
Back
Naar boven