apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Een oorlog tussen Rusland en Amerika met Hillary had anders ook vast niet op groene stroom worden gevochtenEr is de afgelopen 100 jaar een verandering te zien die buiten welke cyclus dan ook ligt. Trump speelt gewoon in op de gevoelens van vergane Amerikaanse glorie.
. On a serious note, ik denk niet dat het heel veel uit zal maken. Die symboolpolitiek heeft ook niet echt veel geholpen met het groener maken van de wereld, ik denk dat er pas echt iets mee zal veranderen als het te laat is.Een oorlog tussen Rusland en Amerika met Hillary had anders ook vast niet op groene stroom worden gevochten. On a serious note, ik denk niet dat het heel veel uit zal maken. Die symboolpolitiek heeft ook niet echt veel geholpen met het groener maken van de wereld, ik denk dat er pas echt iets mee zal veranderen als het te laat is.
Tuurlijk is dat hele betaald worden onzin, maar je kunt niet ontkennen dat er binnen het onderwijs echt teveel deugmensen zijn.
Vandaag heb ik mij ook bewust niet uitgelaten over de electie, omdat de visie van mijn collega's dusdanig bekrompen is dat ik gelijk voor Hitler uitgemaakt zou worden wanneer ik zou zeggen pro-Trump te zijn.
Vind ik al jaren. Dat is een van de leukste gevolgen van andere bronnen.Een beter argument voor andere energiebronnen is de macht van die beunhazen in het midden oosten beperken.
Das wat politiekers doen om verkiezingen te winnen,inspelen op gevoelens. Trump doet het Hillary doet het.Dus wat is het probleem?
Het lijkt wel een vrouw.Goed non argument wat totaal niks toevoegde aan het gesprek. Maar wel lekker het gesprek ermee onderbreken.
Het is niet verboden nee. Maar of je vervolgens een slimme beslissing neemt die goed is voor het land is een tweede.
Wow, wat een vieze xenofobe, mysogene, racistische homofoob ben jij.Snap gewoon niet waarom iedereen denkt dat Hillary zo goed zou zijn.