MuscleMeat

Vergeten in tenemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mccall

Novice
Waardering
2
Lengte
1m79
Massa
81kg
Vetpercentage
12%
Hey allemaal ik heb lang zitten zoeken op het antwoord van mijn vraag maar spijtig genoeg vind ik het niet dus ga ik ze even stellen: ben aan een winstrol kuur bezig 40 mg/dag. 30 smorgens en 10 savonds maar ik kan deze avond de 10mg niet innemen en morgenvroeg de 30mg ook niet innemen, kan pas morgenavond trg beginnen innemen. Kan dit kwaad? (Pilvorm) grts

Wat moeilijk weer.

Neem je dosis dan gewoon in één keer in.

Waarom kan dit niet? Zijn die tabs zo groot dat ze niet in je zak passen?

Maar nee, maakt geen f**k uit.

• Topic Starter Topic Starter
Waarom kan dit niet? Zijn die tabs zo groot dat ze niet in je zak passen?

Maar nee, maakt geen f**k uit.
Omdat ik niet thuis ben tot dan
Dus het kan geen kwaad? Het is dus niet zo dat ik dan terug in het begin van mijn kuur beland fzo grts

volgens mij krijg je zo 100 antwoorden als je weldegelijk zoekt op google ...

Oke hier ga ik geen deftig antwoord op krijgen , typisch. Altijd 1st paar flauw plezante die u zitten tetrollen en maar denken dat ze grappig zijn haha ik verwachte dit eig wel

Oke hier ga ik geen deftig antwoord op krijgen , typisch. Altijd 1st paar flauw plezante die u zitten tetrollen en maar denken dat ze grappig zijn haha ik verwachte dit eig wel
Waarom stel je dan de vraag als je dit verwacht?

Lmfao, winny only in 2017

Om dus toch ernstig te antwoorden: zoals hierboven al gezegd is het niet erg dat je een dosering over moet slaan, gewoon de draad oppikken morgenavond.

nee is zelf goed, kan je lichaam die dag herstellen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven