boogie
Huge Freak
- Waardering
- 6
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Floyd zei:Jij bent gewoon gek. Waarom zou jij jezelf tot kerel verbouwen voor zo iets als een clitorispiercing.
Kom op Helga, niet doen dus.

boogie zei:serieuze vraag: kun je je clit onbeperkt vergroten door middel van weet ik veel wat?
en hoe gaat dat er dan uitzien? plaatjes?![]()
tnx ook ik heb daar wat aan.KaLe zei:mischien helpt dit:
[Link niet meer beschikbaar]
is officieel om je tepels te vergroten/verlengen. Mischien dat je je klit er ook mee kan uitrekken..
en als dat niet werkt, ga ik proberen met synthol mijn clit op te bouwen tot een imposante kathedraal, genaamd 'notre clit' !boogie zei:tnx ook ik heb daar wat aan.en als dat niet werkt, ga ik proberen met synthol mijn clit op te bouwen tot een imposante kathedraal, genaamd 'notre clit' !

Saber0606 zei:Is toch ook dom om een piercing door je klit te doen. Doe hem lekker in je "clithood" dan heb je er weinig pijn van, en je loopt geen risico dat je het gevoel in je klit verliest.
En die piercer is echt een dwaas, ga eens een andere piercer bezoeken en vraag hem/haar eens wat hij/zij ervan vindt.
boogie zei:tnx ook ik heb daar wat aan.en als dat niet werkt, ga ik proberen met synthol mijn clit op te bouwen tot een imposante kathedraal, genaamd 'notre clit' !

boogie zei:tnx ook ik heb daar wat aan.en als dat niet werkt, ga ik proberen met synthol mijn clit op te bouwen tot een imposante kathedraal, genaamd 'notre clit' !