Fitness Seller

Vergroten clitoris

serieuze vraag: kun je je clit onbeperkt vergroten door middel van weet ik veel wat?
en hoe gaat dat er dan uitzien? plaatjes? :D

Floyd zei:
Jij bent gewoon gek. Waarom zou jij jezelf tot kerel verbouwen voor zo iets als een clitorispiercing.

Kom op Helga, niet doen dus.

Wat ze dus eigenlijk wil zeggen, is dat ze een eikelpiercing wilt :D

boogie zei:
serieuze vraag: kun je je clit onbeperkt vergroten door middel van weet ik veel wat?
en hoe gaat dat er dan uitzien? plaatjes? :D

Ik geloof dat ik ooit eens een post geplaatst heb met foto's van een vrouwelijke bber met grote klit. ff zoeken.

Update:

Dattie nog niet eerder gepost is?

[Link niet meer beschikbaar]

Ben je misschien tante o.l.l.i

Ik geloof dat deze thread in aanmerking komt voor de meest grappige thread van het jaar, ben nog aan het twijfelen of ik deze ga verplaatsen naar het gare hanenhok :p Prachtige reacties jongens, ga zo door! :D

mischien helpt dit:

is officieel om je tepels te vergroten/verlengen. Mischien dat je je klit er ook mee kan uitrekken..

nee, dat plaatje is lekker :D

KaLe zei:
mischien helpt dit:

is officieel om je tepels te vergroten/verlengen. Mischien dat je je klit er ook mee kan uitrekken..
tnx ook ik heb daar wat aan. :cool: en als dat niet werkt, ga ik proberen met synthol mijn clit op te bouwen tot een imposante kathedraal, genaamd 'notre clit' !

Is toch ook dom om een piercing door je klit te doen. Doe hem lekker in je "clithood" dan heb je er weinig pijn van, en je loopt geen risico dat je het gevoel in je klit verliest.

En die piercer is echt een dwaas, ga eens een andere piercer bezoeken en vraag hem/haar eens wat hij/zij ervan vindt.

Saber0606 zei:
Is toch ook dom om een piercing door je klit te doen. Doe hem lekker in je "clithood" dan heb je er weinig pijn van, en je loopt geen risico dat je het gevoel in je klit verliest.

En die piercer is echt een dwaas, ga eens een andere piercer bezoeken en vraag hem/haar eens wat hij/zij ervan vindt.

Ik vind degene die daar een piercing wil hebben eigelijk nog wel dwazer dan de piercer zelf.

boogie zei:
tnx ook ik heb daar wat aan. :cool: en als dat niet werkt, ga ik proberen met synthol mijn clit op te bouwen tot een imposante kathedraal, genaamd 'notre clit' !

Dan wordt ik de 'Clittenluider van Notre Clit'. :D

hahahaaaaaaa piercing in klit!!!!!!!!!!!!!!! hahahahaaaaaaaaa

• Topic Starter Topic Starter
Bedank voor de goede raad, ik ben nog eens terug gegaan naar de oiercing studio met een uitdraai van dit forum.... en wat denk je, hij zegt met een grote rooi kop dat het allemaal niet waar is. goed ik geloof hem inmiddels niet meer en ga van de week eens naar een ander shop. Is kijken of ik daar wel een gezond advies krijg. een wat grotere clit oke maar het hoeft nu ook weer geen zwaar behaard kabouter pikkie te worden.

Ik hou jullie op de hoogte...

en als er nog goede sugesties zijn die nog niet vernoemd zijn dan hoor ik t graag.

Helma

Wel eens een interview gelezen met een vrouwelijke bodybuilder. In de pre contest fase gebruikte ze altijd trenbolone. En één keer raden wat daar het hardste van groeide en nog permanent ook. Oh, één nadeel ze werd er wel wat paranoide en aggresief van.

Paleo

Nou BARMAN,

ik heb ff naar je link zitten kijken, maar [Link niet meer beschikbaar]
laat ook mooie vrouwen zien... het zij alleen met andere huplmiddelen dan...

Gr,

Terug
Naar boven