Fitness Seller

Verhaal met een vraag :)

Een grapje hoort erbij, dus vat bovenstaand allemaal niet persoonlijk op. :)

Het komt mede doordat je niet de eerste bent deze maand die wilt gaan kuren/aan het kuren is zonder dat de nodige kennis aanwezig is. En dan kan je maatje je wel op weg hebben geholpen, maar hier geld helaas 'in het land der blinden is eenoog koning'.

Advies voor nu: Maak je kuur af en regel een goede nakuur met Nolvadex en eventueel wat HCG. Zorg ervoor dat je goed blijft eten en trainen.

Lees voor je eventuele volgende kuur je eens goed in in de materie en post dan je kuurschema hier voor input. :)

nou nou jongen je moet wel ergens tegen kunnen hoor en met zo'n reactie maak je het toch echt alleen maar leuker.

Maar bij deze mijn excuses

• Topic Starter Topic Starter
Ik kan ook wel tegen zo'n reacties, maar het ging mij erom dat er maar 1 of 2 échte tussenzaten. Trouwens, excuses zijn aanvaard maar dat hoeft eigenlijk toch niet, ik ben hier nieuw en het is normaal dat er beetje de spot mee word gedreven en dat het daarom niet slecht bedoeld is.

In het land van de blinden...... dat klopt ook helemaal, maar, mijn maatje heeft al een paar kuren gezet, ook bij anderen, en dat liep allemaal goed af kwestie van krimpen van de ballen enz enz. Wat ik wil zeggen is dat ie wel weet wat ie doet maarrrrrr er zijn altijd mensen die er veel meer van weten (experts zeg maar) en daarom dacht ik van, hey ik stel hier ff wat vragen je kan altijd bijleren toch?

Breezahsectie..... dat begrijp ik ook voor 100% maar ik kan eerlijk zeggen dat ik niet zo'n "johnnie" ben die er breed wil uitzien om vrouwtjes te scoren. Kan me niet schelen wanneer ik breed word zolang ik maar breed word. Ik heb ook mijn eerste kuur in september 2004 begonnen... dus das vlak voor de winter hehe.

Mijn bedoeling is ook niet om een Schwarzenegger of Batista te worden, als ik op het einde van mijn kuur er een beetje als pampam uitzie (volgens je avatar dan) dan ben ik al meer als tevreden. Blijven trainen doen we zoieso (ook na de kuur). Als ik daarna nog wil bijkomen, dan zal ik mijn volgende kuur eerst tegen november/december 2005 doen (kwestie van het lichaam ff rust te gunnen kwa steroids).

Dat advies over die nakuur zal ik zeker niet in de wind slaan, ik ga me daar eens in verdiepen.
Ook ga ik de voedingsboards eens aflezen want daar zit ik nog een beetje in het duister, ik eet tussendoor nu veel (ben naar de winkel geweest LOL) yoghurt en zo van die dingen waar de eiwitwaarde en koolhydraten per 100g hoog zijn. Dit hebben ze mij altijd zo verteld. Ook maak ik nu veel spaghetti met weinig saus (ik had gehoord dat tomatenketchup geen kwaad kan). Ravioli etc maak ik ook genoeg.
Maar genoeg met mijn gezeur :p

tomaten k*tchup is idd erg goed erbij naar mijn idee

Je reageert wel als een volwassene op ons geleuter. :thumbs:
Ach ja, dat is een beetje de manier waarop er hier wordt omgegaan met mensen die te weinig kennis hebben voordat ze aan een kuur beginnen.
Kunnen wij ook niks aan doen. :D Is een beetje een uitlaatklep.

Nakuren doe je minstens 3 weken voor zo'n kuur. Ik zou hiervoor 30 mg nolvadex/dag gebruiken.
Aangezien je deca + test hebt gebruikt, moet je idd HCG gebruiken. (Sorry hiervoor weet ik niet precies de hoeveelheden. Heb het nog nooit nodig gehad.)

Wat ik je wel nog wil aanraden is even serieus een voedingsschema maken van wat je per dag binnenkrijgt. Post dit schema dan maar bij de sectie VOEDING EN DIETEN.
Probeer in deze sectie zoveel mogelijk informatie te lezen over de hoeveelheden eiwitten/koolhydraten/vetten die je per dag moet binnenkrijgen om op gewicht te blijven of massa te winnen. (Denk er om dat je ook vetten moet vreten, dit wil men nog wel eens vergeten)
Het zou zonde zijn wanneer je na deze kuur weer zoveel spier verliest, maar met een goede nakuur + goed voer + blijven trainen moet het je nu wel kunnen lukken om 75% van je winst vast te houden. Je zult wel wat gewonnen vocht verliezen.

Succes met je kuur. :)

Kijk, dat is nou een informatieve reactie hehe

Ik ga morgenvroeg starten met het gewoon maken van het lichaam om te eten, het is misschien wel wat laat (kuur is al bezig) maar kwaad kan het volgens mij niet. Ik heb tips en tricks afgeprint om het eens rustig te kunnen lezen.

Ik zal idd alles eens opschrijven met de "per 100g" waardes, en hoeveel g dat ik dan binnen heb en zal het posten.

Ik ga dan ook die nolvadex halen om na te kuren. Het lijkt nu wel van, ow ik zeg dat ie dit moet gebruiken en hij gaat het direct halen, hij gelooft snel iets. Nou, ik ga echt wel op het net zoeken wat het doet en voor wat het doet, maar ik geloof wel wat mensen die er mee te maken hebben, er over zeggen maar beetje research kan geen kwaad

@PamPam

ben benieuwd hoe het smaakt met ketchup hehe

thx iedereen voor de raad :bow:

DMX zei:
Kijk, dat is nou een informatieve reactie hehe

Ik ga morgenvroeg starten met het gewoon maken van het lichaam om te eten, het is misschien wel wat laat (kuur is al bezig) maar kwaad kan het volgens mij niet. Ik heb tips en tricks afgeprint om het eens rustig te kunnen lezen.

Ik zal idd alles eens opschrijven met de "per 100g" waardes, en hoeveel g dat ik dan binnen heb en zal het posten.

Ik ga dan ook die nolvadex halen om na te kuren. Het lijkt nu wel van, ow ik zeg dat ie dit moet gebruiken en hij gaat het direct halen, hij gelooft snel iets. Nou, ik ga echt wel op het net zoeken wat het doet en voor wat het doet, maar ik geloof wel wat mensen die er mee te maken hebben, er over zeggen maar beetje research kan geen kwaad

@PamPam

ben benieuwd hoe het smaakt met ketchup hehe

thx iedereen voor de raad :bow:

kerel, je krijgt van mij karma voor de erg volwassen reactie. daar kan menig nieuwkomer nog wat van leren!

als ik je een tip mag geven: probeer vooral veel kipfilet, magere kwark, tonijn en eieren in je dieet te verwerken. dat zijn nog altijd de beste eiwitbronnen waar naar verhouding het meeste inzit. yoghurt vind ik bijvoorbeeld al niet interessant, zit imo per 100 gram voedingswaarde veel te weinig eiwit in.

pasta zou ik mee oppassen (mijn ervaring zegt dat het heel snel aanzet en vaak niet op de plekken waar je het wil). tenzij je zwaar ecto bent, maar krijg niet het idee. ikzelf eet alleen een uur na mijn training wat pasta en dan wel volkoren pasta. laat de ravioli maar staan die heeft totaal geen toegevoegde waarde imo. het gehakt wat er in zit is een bron van verzadigde vetten en dat gaat je uiteindelijk opbreken. probeer als koolhydraat bron je vooral te ricthten op meergranenrijst, havermout en in minder mate volkorenpasta.

vergeet je ook je post workout shake niet?

Omdat ik je intussen toch een sympathieke vent vind (niet gedacht op blz 1 van deze thread) help ik je ook nog op weg qua voeding.

klik en download

Doe in jou geval maar zeker 1000kcal boven je behoefte, hoofdzakelijk proteine.

Good luck. :)

mighty-eend er wordt gebruikersnaam en ww gevraagd bij die klik ;)

Ok, dan zal ik met de pasta wat opletten, ik verbrand heel veel als ik eet, ik ben ook nooit aangelegd geweest om dik te worden en dus ook niet bijkomen kwa spieren.
Nu, zo'n post workout shake.... ik neem altijd zo'n fles Protein Plus van Maximize daar zit per fles 50g eiwitten en 50g koolhydraten in + 0.15g vetten. Is zo'n shake dan beter als post workout? en zo ja, pro 80,95, Super Whey?

Ik ga de tips kwa voeding in acht nemen die hier gepost zijn en we zullen wel zien wat het doet.. hehe.

Mensen jullie zijn allemaal weeral bedankt voor jullie reacties. thx

Ow en Mighty... idd gebruikersnaam en ww..... :(

kerel, je krijgt van mij karma voor de erg volwassen reactie. daar kan menig nieuwkomer nog wat van leren

ook van bossie krijg je nog wel wat karma, want ik heb toch het idee dat je nu misschien wat bewuster over je kuur en voeding etc ect nadenkt( dat hoop ik dan) als je zo doorgaat ben je binnen no time een freaky bodybuilder :D

Nakuren moet iedereen zelf weten wel of niet, maar als ik jou was zou ik eens heel serieus naar je voeding gaan kijken. Da's toch wel erg belangrijk zeker in een kuur!!

Terug
Naar boven