XXL Nutrition

Verhalen van toen je echt te dronken was...

Bezoekers in dit topic

Deze is van toen ik 16 jaar oud was:
Het was hier feestweek en ik had een BBQ, daarna zouden we naar de feesttent gaan. Ik had me helemaal kapot gezopen aan het bier en flink erbij zitten kanen. Loop ik bij mij in de straat moet ik pissen, denk 70m. van m'n huis. Dus ik pissen, laat ik een scheet, was het een natte scheet. En ik had een beetje witte broek ook aan, het wsa niet veel maar wel genoeg om erdoorheen te komen zetten, echt goor haha.

Hahahahaha die is echt geniaal :D
 
halfdronken het zwembad induiken en wat mensen die aan de rand van het bad liggen irriteren door steeds met een balletje te spelen wat veel spettertjes geeft als het botst, lekker vervelend als je ligt te zonnen, maar goed, sociaal zoals we zijn kan ons dat geen reet schelen, evenals onze schaterlach en boertig gedrag die de hele dag door de iets oudere bevolking in het hotel ergeren, ze moeten maar naar de Provence gaan i.p.v. Bodrum.

Dat is gewoon lame en niet respectvol. Moet je na gaan als van die kneuters dat doen als je moeder daar ligt te zonnen..

Voor de rest wel mooi verhaal :D
 
just another wknd...
 
Ik kan me van de echt 'erge' dingen niet veel herinneren. Redelijk de standaard dingen, wasbak onderkotsen, van de fiets lazeren, lelijke wijven zoenen als weddenschap, enz. enz.
 
Dat is gewoon lame en niet respectvol. Moet je na gaan als van die kneuters dat doen als je moeder daar ligt te zonnen..

Voor de rest wel mooi verhaal :D

Als je weet dat in het zwembad alles toegelaten is, weet je ook dat dit kan gebeuren. Het was niet dat we het opzettelijk deden. We lachen ook gewoon heel luid, ook onopzettelijk hoor:), maar het is wel zo en we waren zeker niet de enige, het hotel zat gewoon vol jongeren.
 
Back
Naar boven