Fitness Seller

Verhalen van toen je echt te dronken was...

Teveel om op te noemen.
Ik ben niet meer zo'n ontzettende drinker, heb wel veel dingen meegemaakt/gedaan vooral middernacht in de buurt tuinen verwisselen, oftewel beelden, bomen, tuinverlichting en planten bij andere mensen in de tuin zetten en vice versa.

Tegenwoordig pak ik altijd de auto als ik helemaal lazerus ben, is veilger dan fietsen.

toevallig waren ze zaterdag alcoholcontrole aan het houden, dus ik moest naar huis lopen.

Liep ik rond een uur of half 5 naar huis met een maatje die ook die kant op moest, kwamen er twee jochies aan fietsen en flikkert er eentje bruut op het fietspad achter ons.

Wij keihard lachen natuurlijk.

Fietste hij ons ff later voorbij, en 15 meter voor ons flikkerde hij weer de bosjes in. En hij bleef liggen ook.
Dus wij hebben foto's gemaakt met de telefoon, slijm kwam uit z'n bek, z'n hele jas zat onder de kots en bladeren, we kwamen niet meer bij.

Z'n maatje zei nog; ahhh jongens, doe niet zo lullig, laat hem.

Zal die foto's hier wel posten, ze staan nog op de telefoon van die kerel want ik had geen flitser.

toevallig waren ze zaterdag alcoholcontrole aan het houden, dus ik moest naar huis lopen.

Liep ik rond een uur of half 5 naar huis met een maatje die ook die kant op moest, kwamen er twee jochies aan fietsen en flikkert er eentje bruut op het fietspad achter ons.

Wij keihard lachen natuurlijk.

Fietste hij ons ff later voorbij, en 15 meter voor ons flikkerde hij weer de bosjes in. En hij bleef liggen ook.
Dus wij hebben foto's gemaakt met de telefoon, slijm kwam uit z'n bek, z'n hele jas zat onder de kots en bladeren, we kwamen niet meer bij.

Z'n maatje zei nog; ahhh jongens, doe niet zo lullig, laat hem.

Zal die foto's hier wel posten, ze staan nog op de telefoon van die kerel want ik had geen flitser.

Hhahah prachtig man!

Was gister wezen stappen met wat maten in amsterdam. Op de terugweg was een maat van mij kanker irritant bezig. Die gast wordt echt een draak als hij dronken is. Reden we terug met de auto en hij gooit gewoon zijn deur open op hoge snelheid, gaat aan de versnellingspook lopen k*tten en de bestuurder lastigvallen. Remmen we ineens keihard en geeft die maat van me die reed dat vervelende joch een paar tikke op ze smoel. Whahah prachtig

Rond 6 uur uit de stadscafes vertrokken in zomerperiode, overal liggen de terrastafels en stoelen gestapeld tegen de muur, ik en een kameraad stalen een tafel en ik twee stoelen om vervolgens in het midden van een provenciale steenweg ons te settelen met onze tafel en stoelen en een laatste blikje bier uit te drinken.. levensgevaarlijk wel, veel getoeter gehoord:)

De afgezette pakketten zondagskrantjes aan de bakkers meegenomen en overal in de bussen gaan duwen (netjes toch he)

Het toilet van een plaatselijk cafe omgetoverd in een zwembad. Als je tien maal drukte kwam er 10 maal de gebruikelijke waterhoeveelheid uit..50 maal gedrukt terwijl de afgoten verstopt waren.

In de donkere parkfeesten een meisje beginnen rugmasseren om vervolgens het kaarsvet van haar kaarsjes even over haar te gieten en dan bompas achternazitten omdat ze geen sigaretten meer hebben.

Stomdronken thuis gekomen via de garage, blijven hangen aan de garagepoort en vervolgens neergevallen op enkele gasflessen. Als gevolg had ik rode plekken in mijn nek..het heeft mij een relatie gekost met een lekkere meid toen want ze geloofde mijn verhaal niet:(

O mensen,

De avond begon zo mooi en gezellig, tot ik naar huis ging
Geen zin meer om te fietsen dus ik ging maar bij een vriend slapen. Vergeten me ouders te bellen, worden we wakker gebelt door een vriend van me of ik bij hem was. Nou ja, belt later me vader op, hadden ze de politie gebelt enzo ! In de club zelf was ik nog in slapen gevallen enzo, o shit, voortaan maar lekker in me eigen bed slapen.

Ik was laatst uit in A'dam, en op de terugweg ben ik mijn vrienden kwijtgeraakt. Ik was zo de weg kwijt dat ik het station niet meer kon vinden en toen ik eenmaal aankwam was het rond 2 uur. Je raad het al: Er reden geen treinen meer. Toen maar een nachtje op het station doorgebracht :P!

Heb er nog eentje van verleden week

Heb mijn voet omgeslagen in een dronken bui. Ik sta terug recht, maar val terug omdat mijn voet niet in orde was. Nu heb ik 5 a 6 keer terug proberen recht te staan op die gebroken voet. Telkens ik erop wou steunen zakte ik in elkaar, met als gevolg nu in het gips. :o

Voorjaarsvakantie in Turkije, all inclusive in een hotel :D
Met me broer was ik naar een "discotheek" gegaan in het hotel (geen zak aan dus veel alcohol drinken als 14 jarige manneke).
Alleen maar vaag turks bier getankt om vervolgens een sigaret op te steken (blowde wel, rookte toen nog niet). Ik hijs eraan alsof het een dikke jonkel is en voel me voldaan, na 5 minuten voel ik me misselijk en zeg tegen me broer dat ik naar huis ga (hij had het pasje van het appartement). Dat pasje moet ergens in anders kan het licht niet aan maar me broer moest nog thuis komen dus ik had het pasje onder de voordeurmat gelegd. Ik lig chill in het donker en wil lekker gaan pitten, na enkele seconden begint alles al te draaien en voel ik zwaar verrot. Ik kom overeind en de eerste kotsstraal sproeit me bed al onder, vervolgens ren ik al tapijt kotsend naar de badkamer om vervolgens alles onder de wasbak (inclusief sokken en boxers) onder te kotsen.
Het volgende gedeelte herrinner ik me niet meer:
Me broer komt thuis en wil de deur open doen, hij gaat maar een klein stukje open en klemt dan. Hij duwt door en komt er achter dat ik naakt voor de deur lig te slapen. Hij legt me op bed en gaat vervolgens naar de WC om aardbeienlikeur die hij had gedronken er weer uit te barfen.

Volgende ochtend om 9 uur worden we wakker en vinden een totale ravage aan, de zure lucht was niet te harden en overal lag hard geworden kots. Me ouders mochten er niet achter komen, dus we hielden onze hotelkamer zoveel mogelijk dicht, uiteindelijk kwamen ze toch binnen en met het excuus dat het bier verkeerd was gevallen, kwamen we eronder uit (lees: nooit wat van gehoord).

Dit is wel een van me favoriete, in me jonge jaren dronk ik vaak veel te veel en heb dus ook veel gekotst.... Achteraf gezien best dom maja wat wil je, je bent jong en drinkt mee met je broer die 3 jaar ouder is.

Hahaha, deze shit is geniaal. Als mensen knock out voor deuren liggen te stinken in hun eigen kots hebben ze ècht goed gezopen. Respect!

Laatste keer dat ik dronken was ging ik springen met de vriendin van een maatje van me op me nek. Ging allemaal goed, maar het was glad en ik verstapte me..

Minder fijne ervaring, maar nu lache we er om.

In de tuin van mn oom willen gaan slapen omdat die dichterbij woonde en ik niet meer thuis geraakte. Bleek in de ochtend dat ik een paar huizen miszat, had lekker zn achtertuin ondergekotst ook.

Op de schoenen van mn schoonmoeder kotsen op nieuwjaar enkele jaren geleden toen ze kwam vragen waarom ik zo groen zag.

's Nachts op mn kopkussen kotsen, geen zin hebben om het op te kuisen en dus maar een ander kussen pakken, een kotssandwich maken en verderpitten. Goorste boel ooit om dat op te kuisen de volgende dag, mn matras moeten wegdoen van de meur.

In de tuin van mn oom willen gaan slapen omdat die dichterbij woonde en ik niet meer thuis geraakte. Bleek in de ochtend dat ik een paar huizen miszat, had lekker zn achtertuin ondergekotst ook.

Op de schoenen van mn schoonmoeder kotsen op nieuwjaar enkele jaren geleden toen ze kwam vragen waarom ik zo groen zag.

's Nachts op mn kopkussen kotsen, geen zin hebben om het op te kuisen en dus maar een ander kussen pakken, een kotssandwich maken en verderpitten. Goorste boel ooit om dat op te kuisen de volgende dag, mn matras moeten wegdoen van de meur.

:roflol:...kots sandwich..

Dit topic is echt de shit!

Nou, ik kan me niet echt grappige verhalen herrinneren van al die zattigheden. Drink niet zo veel niet meer maar heb wel enkele periodes gehad, zoals 2 jaar geleden grote vakantie waar toch 2 flessen per week wodka doorgingen.

We gingen bij een vriend eerst goed zuipen. Nu was ik daar al zo zat, dat ik 2 uur op de trampoline heb gelegen omdat ik zo goed als KO was. Dan stond ik toch eindelijk op en heb ik op de hond gepist en had ik daar in de buurt ook moeten kotsen. Niet veel later had blijkbaar die hond in de kots gaan rollen en stonk ie dus naar kots en pis. Dit was echt te goor voor woorden. Blijkbaar ben ik dan ergens neergevallen in het gras en is die k*thond gewoon op me komen liggen en heeft die daar een hele tijd gelegen :( :D

Dit was echt wel goor hoe ik rook toen ik wakker werd

Hier ook,

Smorgens wakker worden en ik vroeg me echt af wtf er zo stonk. ff na beneje gegaan terug naar boven en verder gepit, maar er stonk echt iets k*thard. Dan weer wakker geworden en zag dat gewoon heel mn kopkussen ondergekotst was en ik lag hier maar op te pitten :D

Zaterdag avond: Uit eten met onbeperkt eten en drinken.
Leidde ertoe dat een maat van me met een ontstopper, in het toilet. Een gezicht van een meid te stond "ontstoppen".
En haar vriendin vond het kennelijk wel goed...

Deze is van toen ik 16 jaar oud was:
Het was hier feestweek en ik had een BBQ, daarna zouden we naar de feesttent gaan. Ik had me helemaal kapot gezopen aan het bier en flink erbij zitten kanen. Loop ik bij mij in de straat moet ik pissen, denk 70m. van m'n huis. Dus ik pissen, laat ik een scheet, was het een natte scheet. En ik had een beetje witte broek ook aan, het wsa niet veel maar wel genoeg om erdoorheen te komen zetten, echt goor haha.

Deze zomer op reis:

Met twee maten een all in hotel geboekt in Bodrum, Turkije. Dus voor we uit gingen was het de bedoeling dat we vrij veel zopen aan de bar van het hotel. Het was wellicht al de vierde of vijfde dag op rij hetzelfde stramien, opstaan met een kater, halfdronken het zwembad induiken en wat mensen die aan de rand van het bad liggen irriteren door steeds met een balletje te spelen wat veel spettertjes geeft als het botst, lekker vervelend als je ligt te zonnen, maar goed, sociaal zoals we zijn kan ons dat geen reet schelen, evenals onze schaterlach en boertig gedrag die de hele dag door de iets oudere bevolking in het hotel ergeren, ze moeten maar naar de Provence gaan i.p.v. Bodrum. Daarna wat eten, zonnen, chillen, eten, douchen en weer uitgaan. Het was onderhand routine geworden en voor een volleerd drinker zoals m'n maatjes en ik geen enkel probleem, op naar de all in bar.

Zo gezegd, zo gedaan. De fake korte drank was niet te zuipen dus hebben we maar flessen wijn soldaat gemaakt die avond. Ik had vast al meer dan een fles wijn op, op een klein anderhalf uur tijd, dat viel op zich nog wel mee. Het was twaalf uur geweest, all in voorbij, dus we vertrekken richting bar street, al redelijk in de mood en het dartel vrouwelijk schoon rondom ons lekker geil aanstarend. De testosteron vloeide door onze aderen gepaard gaande met alcohol, een heerlijke combinatie, die steeds naar meer smaakt.

We gaan een danscafeetje binnen, waar bijna enkel RnB gedraaid wordt. Ongelooflijk wat die muziek doet met de vrouwen, in een volgend leven word ik onvoorwaardelijk RnB DJ. Wat die dansende vrouwen dat met jonge goden zoals ons doen, is op zijn beurt een natuurlijke reactie. Als echte mannen beslissen we shotjes te drinken, want we kunnen het niet meer aan we moeten in dezelfde aangeschoten roes blijven.

Je kan shotjes drinken op verschillende manieren, maar als je er op een korte tijd meer drinkt dan je op twee handen kan tellen en tussendoor wat straffer spul drinkt dan je vrienden, kan het ook voor een bodemloos vat zoals mezelf eens teveel worden en komt, jawel, het bekende mannetje met de hamer waarop je zegt: 'ik ga even naar buiten'.

Ik ga dus naar buiten en krijge meer zuurstof ineens in mijn lichaam buiten in de café aangezien er daar altijd onmenselijk veel rookt hangt met als gevolg dat ik steeds zatter en zatter werd en ik beslis naar het hotel te gaan. Op zich geen moeilijke opgave aangezien er steeds van die busjes over en weer rijden die op een boogscheut van ieder hotel stoppen en die bijna niks kosten en je vaak nog eens gratis kan meerijden ook als je snel genoeg bent. Achteraf bekeken bleek de weg naar mijn hotel toch een net iets moeilijkere queeste dan vooraf gedacht.

Ik begon te wandelen met de gedachte dat ik toch wel een busje ging tegenkomen dat in de juiste richting reed en als machoman vind je toch altijd je weg terug? Tuurlijk! Na 10minuutjes wandelen bleek al snel dat ik wellicht in de volledig tegenovergestelde richting aan het wandelen was en dan nog wel van de beschaving weg ook. In Turkije lopen er straathonden en -katten bij de vleet en ik kwam er zo een hondje tegen. Ik was echt helemaal lazarus en kon nauwelijks nog een voetpad van twee meter breed passen en begint er toen ik me volledig op da voetpad aan het concentreren was zo een klotehond te blaffen die me helemaal uit mijn concentratie haalt, waarop ik beslis die hond eens goed te zeggen waar het op staat en hem eens lekker uit te maken.

Was het nu mijn verbeelding of niet, maar blijkbaar verstond hij maar al te goed wat ik zei en ik dacht dat hij achter me aan liep en wel vrij snel (of hij het nu echt deed of niet, geen mens die het weet), maar ik besliste dat ik me uit de voeten moest maken of hij ging me aangevallen, zo begreep ik het toch. Dus met al mijn macht trek ik mijn zatte lijf omhoog aan een muurtje wat met mijn getrainde lichaam al bij al nog vrij goed ging, ondanks de licht aangeschoten staat waarin ik me bevond. Ik wil me dus rechtstellen op dat muurtje en val van zattigheid tot twee maal toe om in struiken met doorns en ik besluit me zoals een echte para even schuil te houden in de struiken tot de hond uit mijn zicht verdwenen was. Haha!!!!!! Hij bolt het af, gelukt!!

Dat was al één obstakel uit de weg, maar ik stond daar nog in the middle of nowhere in Turkije, waar geen mens Engels spreekt en mocht er dan toch iemand zijn die het kon, hij ging vast geen snars begrijpen van wat ik ging brabbelen. Ik wou mijn maatjes bellen, maar had al mijn belkrediet al opgesoupeerd dus ik kon niet meer bellen, noch door hen gebeld worden. Fantastisch toch, helemaal op jezelf en je dronken intuïtie aangewezen zijn?

Volgend plan: als ik nu eens heel luid roep (mijn god wat moet ik zat geweest zijn) misschien horen ze me wel? Ik begin dus als een gek de namen van mijn maten te roepen, uiteraard zonder succes. Echt? Ja duhh. Die busjes passeerden dus allang niet meer in die verlaten uithoek waar ik verzeild was geraakt, maar zoals de goden het wilden passeerde er een taxi en ik deed die op slag stoppen.

Hij zag aan mijn armbandje van de all in, in welk hotel ik verbleef en ik vroeg hem in mijn beste Turks of hij me daar niet wou afzetten, maar dat ik enkel anderhalve Turkse lira bij had. Wat belachelijk weinig was:D, maar goed, hij voerde me.

Onderweg zat ik me te ergeren aan die klojo zijn rijgedrag (het blijft dan ook een stomme Turk, (grapjjee)), want ik voelde mijn maaginhoud draaien en keren, maar hij volhardde in de boosheid en bleef roekeloos rijden mijn gedacht. Eens aangekomen aan het hotel vlucht ik naar binnen, maar hij kwam achter me aan, want hij moest betaald worden. Ik sleur dus een hotelbediende mee naar de kamer, waar ik in de kluis nog geld in zitten had, want je neemt uiteraard niet je hele hebben en houden mee op café. Ik betaal die chauffeur en bedank hem uitdrukkelijk voor mijn redding, maar ik maakte de beste man duidelijk dat ik moest slapen en ga richting hotelkamer. Er was maar één sleutel voor ons drie en in mijn nog steeds even dronken bui, draag ik de sleutel niet naar de receptie, ze raken vast wel binnen mijn maatjes.

Op de kamer aangekomen kleed ik mezelf helemaal uit om te slapen en merk dat ik onder het bloed zit op mijn ellebogen en knieën van te vallen onderweg en dat ik vol sta met schreefjes van de doornen in de struiken. Maar goed een echte vent kan daar wel tegen dus ik besluit me op bed te leggen en te slapen. Blijkbaar was het geen evidentie om dat bed te passen en ik fl**ker nog maar eens op de grond en duw de bedden in mijn valbeweging een paar meter uit elkaar en kan dan gelukkig toch nog in het juiste bed kruipen.

Opdracht volbracht zo lijkt, maar ik lig neer en alles begint te draaien, ik besluit op de vloer te kotsen. Perfect gedaan zo bleek de volgende dag, want ik kon het passen om niks, maar dan ook geen spatje te morsen op de rondomliggende kleren, die trouwens niet van mij waren, maar van een van mijn reisgenoten.

Ze zijn dan op de kamer geraakt, ook ladderzat, met een reservesleutel van het hotel. Ik lag daar blijkbaar gespreid in mijn blote, behaarde kont met alle lichten aan te snurken als een gek, een leger kettingzagen in het Amazonewoud was er niks tegen.

De volgende dag dan maar mijn kots opgekuist en het zwembad ingedoken, één van mijn maatjes en ik waren nog steeds zat en konden nauwelijks het pad naar het zwembad passen. Priceless de blikken van de andere mensen die in het hotel verbleven.

Ik had wel naam gemaakt door die avond in het hotel, ze vonden me een toffe gast, hoe kan het ook anders.

Zo heb ik nog wel talloze verhalen, prachtige tijden.

Laatst bewerkt:
Ik dacht dat ik kon vliegen nam een aanloop van het dak en vloog naar Japan, echt ik was TE dronken want ik moest daar helemaal niet zijn want ik moest naar Amerika.;)

met examen feest paar jaar geleden al. 10 flessen bier (schatting :P)op een feestje gedronken en toen naar de stad gefietst , daar kwam ik wat vrienden tegen en die gingen een tequila ronde doen.
Had dat spul nog nooit gehad dus sloeg er 5 achterover , na een half uur klapte de tequila erin en ben ik met mijn zatte gezicht naar huis gefietst.

normaal een tochtje van een half uur , nu had ik er blijkbaar 3 uur over gedaan , werd smorgens wakker met een half afgebroken voortand en een goede koppijn :D

Terug
Naar boven