Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tegenwoordig pak ik altijd de auto als ik helemaal lazerus ben, is veilger dan fietsen.
En het is toen dat ze een foto van je trokken, die nu als jouw avatar dient?
Als je teveel gezopen hebt, doe je niet meteen de verstandigste dingen![]()

toevallig waren ze zaterdag alcoholcontrole aan het houden, dus ik moest naar huis lopen.
Liep ik rond een uur of half 5 naar huis met een maatje die ook die kant op moest, kwamen er twee jochies aan fietsen en flikkert er eentje bruut op het fietspad achter ons.
Wij keihard lachen natuurlijk.
Fietste hij ons ff later voorbij, en 15 meter voor ons flikkerde hij weer de bosjes in. En hij bleef liggen ook.
Dus wij hebben foto's gemaakt met de telefoon, slijm kwam uit z'n bek, z'n hele jas zat onder de kots en bladeren, we kwamen niet meer bij.
Z'n maatje zei nog; ahhh jongens, doe niet zo lullig, laat hem.
Zal die foto's hier wel posten, ze staan nog op de telefoon van die kerel want ik had geen flitser.

Voorjaarsvakantie in Turkije, all inclusive in een hotel
Met me broer was ik naar een "discotheek" gegaan in het hotel (geen zak aan dus veel alcohol drinken als 14 jarige manneke).
Alleen maar vaag turks bier getankt om vervolgens een sigaret op te steken (blowde wel, rookte toen nog niet). Ik hijs eraan alsof het een dikke jonkel is en voel me voldaan, na 5 minuten voel ik me misselijk en zeg tegen me broer dat ik naar huis ga (hij had het pasje van het appartement). Dat pasje moet ergens in anders kan het licht niet aan maar me broer moest nog thuis komen dus ik had het pasje onder de voordeurmat gelegd. Ik lig chill in het donker en wil lekker gaan pitten, na enkele seconden begint alles al te draaien en voel ik zwaar verrot. Ik kom overeind en de eerste kotsstraal sproeit me bed al onder, vervolgens ren ik al tapijt kotsend naar de badkamer om vervolgens alles onder de wasbak (inclusief sokken en boxers) onder te kotsen.
Het volgende gedeelte herrinner ik me niet meer:
Me broer komt thuis en wil de deur open doen, hij gaat maar een klein stukje open en klemt dan. Hij duwt door en komt er achter dat ik naakt voor de deur lig te slapen. Hij legt me op bed en gaat vervolgens naar de WC om aardbeienlikeur die hij had gedronken er weer uit te barfen.
Volgende ochtend om 9 uur worden we wakker en vinden een totale ravage aan, de zure lucht was niet te harden en overal lag hard geworden kots. Me ouders mochten er niet achter komen, dus we hielden onze hotelkamer zoveel mogelijk dicht, uiteindelijk kwamen ze toch binnen en met het excuus dat het bier verkeerd was gevallen, kwamen we eronder uit (lees: nooit wat van gehoord).
Dit is wel een van me favoriete, in me jonge jaren dronk ik vaak veel te veel en heb dus ook veel gekotst.... Achteraf gezien best dom maja wat wil je, je bent jong en drinkt mee met je broer die 3 jaar ouder is.
In de tuin van mn oom willen gaan slapen omdat die dichterbij woonde en ik niet meer thuis geraakte. Bleek in de ochtend dat ik een paar huizen miszat, had lekker zn achtertuin ondergekotst ook.
Op de schoenen van mn schoonmoeder kotsen op nieuwjaar enkele jaren geleden toen ze kwam vragen waarom ik zo groen zag.
's Nachts op mn kopkussen kotsen, geen zin hebben om het op te kuisen en dus maar een ander kussen pakken, een kotssandwich maken en verderpitten. Goorste boel ooit om dat op te kuisen de volgende dag, mn matras moeten wegdoen van de meur.
...kots sandwich..

In de tuin van mn oom willen gaan slapen omdat die dichterbij woonde en ik niet meer thuis geraakte. Bleek in de ochtend dat ik een paar huizen miszat, had lekker zn achtertuin ondergekotst ook.
Op de schoenen van mn schoonmoeder kotsen op nieuwjaar enkele jaren geleden toen ze kwam vragen waarom ik zo groen zag.
's Nachts op mn kopkussen kotsen, geen zin hebben om het op te kuisen en dus maar een ander kussen pakken, een kotssandwich maken en verderpitten. Goorste boel ooit om dat op te kuisen de volgende dag, mn matras moeten wegdoen van de meur.

, maar goed, hij voerde me.
)op een feestje gedronken en toen naar de stad gefietst , daar kwam ik wat vrienden tegen en die gingen een tequila ronde doen.