AndroidHealthClinic

'Verkrachting minder erg als vrouw geen maagd is'

Verkrachters moeten levenslang in een dwangbuis!!!

Sportfood.nl zei:
Politiek bedrijven blijkt in Nederland ook moeilijk te zijn.

Sommige problemen zijn zo makkelijk op te lossen,iedereen ziet het maar niemand doet het.
Dat is omdat heel veel mensen de realiteit uit het oog verliezen en vanuit emotie beginnen te denken, wanneer er gesproken gaat worden over zaken als bijvoorbeeld "de ballen eraf hakken bij een pedofiel".
Ten eerste zijn er dan allemaal mensen, die gaan onderzoeken of het pijnlijk is (want het moet wel humaan blijven), ten tweede een onderzoekje of het wel helpt (wat dus niet het geval is).
Daarna komen de mensen, die zelfs de grootste staatsgek nog als een vredelievend mens zien en die zullen een achterban hebben, die ervoor kan zorgen, dat bepaalde zaken worden tegengehouden, die voor de rest van de maatschappij overduidelijk moeten worden doorgevoerd.

Zooo, dat weten we ook weer al.

Sick bastards, die Italianos.

Een man kan sowieso nooit beoordelen hoe groot de impact van een verkrachting op een vrouw is.

Verkrachting is uit den boze.

Maar ik ben het wel met de rechter eens wat ie zegt dat het voor het meisje waarschijnlijk makkelijker te handelen zou zijn.
Als je maagd bent en absoluut niet weet hoe of wat kun je je eigen ook niks voorstellen als je verkracht word.
Heb je veel ervaring kun je als vrouw zijnde je zo houden dat je er het minste pijn aan overhoud.
En nee ik vind niet dat de straf dan verminderd mag worden, maar ik denk dat er wel verschil is (lichamelijk dan!).

rechtsgelijkheid? elk vergelijkbaar geval moet hetzelfde behandeld worden, dat is een fundementeel beginsel
is het dan ook zo, dat een militair uit irak,die bij een schietpartij betrokken is ook minder hoge strafmaat kan eisen tegen de dader, omdat hij enige ervaring heeft in geweldssituaties met wapens?
bovendien zal die vrouw toch haar fgelijk krijgen bij het europese hof van de rechten van mens. maja dat is weer ff een tijd procederen

Het verbaast mij enorm, dat sommigen hier het enigszins kunnen begrijpen, wat die rechter zegt! Bij verkrachting gaat het niet alleen om de penetratie, maar om het gevoel van vernedering en machteloosheid, schaamte en je smerig voelen.
@Richard Ik denk, dat de pijn bij een maagd net zo groot is als bij een "ervaren" vrouw. Je kunt je namelijk niet op een dusdanige manier draaien, dat het minder gevoelig is. Het gaat hier namelijk om verkrachting en niet om vrijwillige coïtus. Dat betekent dus, dat je vastgepind op de vloer ligt en een of andere mong**l zijn smerige lulletje bij je naar binnen aan het proppen is. Je vagina is zo droog als wat en ik denk, dat die ook niet echt aan het meewerken is. Vandaar, dat het ook geen verschil maakt of het een maagd of niet betreft. Het enige verschil is misschien, dat een ervaren vrouw weet hoe het voelt om een lul in zich te hebben. Verder zijn ze gelijk, wanneer het een verkrachting betreft.

Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je Mighty opnieuw punten kan geven.

verkrachting blijft verkrachting...

Straks gaan ze ook nog verschil maken dat als verkrachting met of zonder comdoom gebeurd. Met comdoom ben je dan dus minder strafbaar.

Of stel je voor je wordt gewoon vastgehouden met verkrachting of vastgebonden. Als je vastgehouden wordt is dan ook zeker minder strafbaar.

Echt idioot natuurlijk.

Verkrachters hoorden gewoon opgesloten te worden met een stel vieze homo's.

Unos Dosses Tressos geen verkrachtos

Maar anyway de gasten die verkrachten meteen ophangen niet moeilijk doen met onderzoekjes dit en dat:mad:

De lengte van de penis speelt ook rol als hij 18 cm is dan is het erger dan 1 van 14 cm

:duh:

Wat een stierenstront!

Ik snap eigenlijk nooit wat de gedachte is om verkrachters, moordenaars, kindermisbruikers etc. na een paar jaar weer de vrijheid te gunnen.
Is na een paar jaar zitten alles opgelost? Weegt die paar jaar in de cel op tegen de levenslange beschadigingen die slachtoffers en nabestaanden overhouden aan iets waar ze niet om gevraagd hebben?

Ik snap echt niet waarom deze mensen nog een kans krijgen. Het is niet een klein overtredingkje dat recht te zetten is. Het zijn misdaden met onomkeerbare gevolgen voor de slachtoffers.

Ik vind dat ze recidivisten (dus tweede keer verkrachten na zitten) gewoon idd geslachtsorgaan mogen afknippen!

Ja klinkt misschien barbaars, maar als je de tweede keer na relatief lang zitten zoiets doet dan moet je gewoon een zware straf krijgen en ik zie geen effectievere manier dan dat. Een milder alternatief zou zijn een soort slot erop met alarmsysteem zoals bij de thuisgevangenen, en dan kwartiertje per dag eraf om de nodige boodschappen te doen :D:D

En bij de eerste keer hoeven er geen verzachtende omstandigheden te zijn (met uitzondering als er bewezen kan worden dat het slachtoffer gewoon de verkrachting gefaked heeft natuurlijk).

Z'n mensen maken me zo kwaad :mad:

We worden te mild!

Big_T zei:
Ik vind dat ze recidivisten (dus tweede keer verkrachten na zitten) gewoon idd geslachtsorgaan mogen afknippen!

Ja klinkt misschien barbaars, maar als je de tweede keer na relatief lang zitten zoiets doet dan moet je gewoon een zware straf krijgen en ik zie geen effectievere manier dan dat. Een milder alternatief zou zijn een soort slot erop met alarmsysteem zoals bij de thuisgevangenen, en dan kwartiertje per dag eraf om de nodige boodschappen te doen :D:D

En bij de eerste keer hoeven er geen verzachtende omstandigheden te zijn (met uitzondering als er bewezen kan worden dat het slachtoffer gewoon de verkrachting gefaked heeft natuurlijk).
En dan wel compleet eraf knippen, zodat er dus ook geen snikkeltje meer hangt te bungelen. Tevens handen en voeten eraf hakken, want daar kun je evengoed nog iemand mee bedwingen. Het allermooiste zou zijn een nekschot, maja, dat mag hier niet in Nederland.
Toch raar, want zoals Sportfood.nl zegt, hebben de slachtoffers dat in principe wel gekregen.
En als we dan toch iets aan de overbevolking willen gaan doen, vind ik dat een hele goede keuze om te beginnen.

Purple zei:
verkrachting blijft verkrachting...

Straks gaan ze ook nog verschil maken dat als verkrachting met of zonder comdoom gebeurd. Met comdoom ben je dan dus minder strafbaar.

Of stel je voor je wordt gewoon vastgehouden met verkrachting of vastgebonden. Als je vastgehouden wordt is dan ook zeker minder strafbaar.

Echt idioot natuurlijk.

Verkrachters hoorden gewoon opgesloten te worden met een stel vieze homo's.

Hmm heb je ook wel een punt. Laten we zeggen er staat 10 jaar op verkrachting.
En de dader heeft geen condooom gebruikt en de rechter maakt er daarom 15 jaar van!

Is toch positief?

ze moesten alles afsnijden en hem in een vat zout steken afzien vuile pedo's:mad:

haha op verkrachting hoort de doodstraf te staan door middel van doodgedoet te worden door vieze ranzige homo's...

Niets moois aan als die 5 jaar langer zit omdat hij geen condoom heeft gebruikt. Op verkrachting horen geen verlichtende of verzwaardere omstandigheden te zijn. Verkrachting is verkrachtig...

Pff.. zonder condoom kan zelfs de dood zijn voor dat meisje. Fijn joh als je verkrachter een dodelijk virus bij zich draagt.

Laatst bewerkt:
Verkrachting is een Deugd!!!!! Zowel voor de man als voor de vrouw :D

P.S. Nietszche - Aldus Sprak Zarathoestra!!! (mag je ook vervangen door Corleoné :D)

Laatst bewerkt:
Oh god wat ben jij lollig zeg corleone.

Terug
Naar boven