AndroidHealthClinic

'Verkrachting minder erg als vrouw geen maagd is'

Corleoné zei:
Verkrachting is een Deugd!!!!! Zowel voor de man als voor de vrouw :D

P.S. Nietszche - Aldus Sprak Zarathoestra!!! (mag je ook vervangen door Corleoné :D)

:rolleyes: ga jij nou maar terug naar de drugs topic waar je hoort (ik weet zoiezo niet wat je op een bb forum doet maar goed)

Volgens de ÜberMensch-leer van Nietzsche is het toegestaan zelf je deugden te kiezen en er je zelfs volledig aan over te geven. Dus in feite... Nja is allemaal nog toekomstmuziek. :cool:

haha als verkrachters de doodstraf moeten krijgen zullen er veel onschuldige "verkrachters" dood gemaakt worden.

Alsof die vrouwen allemaal onschuldig zijn.

Ik hoor vaak genoeg dat er sletjes uit een disco komen. Half bloot gekleed en redelijk dronken. Op dat moment gaan ze vrijwillig mee met een gast om zich te laten palen. Volgende dag heeft madam spijt en doet aangiften van verkrachting.

En dan zou die gast dood moeten? Mooie boel zeg..

Corleoné zei:
Volgens de ÜberMensch-leer van Nietzsche is het toegestaan zelf je deugden te kiezen en er je zelfs volledig aan over te geven. Dus in feite... Nja is allemaal nog toekomstmuziek. :cool:

Ik hoop dat je zwaar aan de drugs bent op dit moment en niet serieus hier de Ubermensch leer aan het propageren bent. Vind je het gek dat je geen vrouw kan vinden die op jouw niveau zit!

Purple zei:
Oh god wat ben jij lollig zeg corleone.

Schat jij reageert hier wel het heftigst in de deze hele discussie maar da's ook logisch jij bent van het type dat ook het meest verkracht wordt :cool:

Ik bedoel hier dus VROUW mee, voor als ik verkeerd begrepen word.

Corazon zei:
Ik hoop dat je zwaar aan de drugs bent op dit moment en niet serieus hier de Ubermensch leer aan het propageren bent. Vind je het gek dat je geen vrouw kan vinden die op jouw niveau zit!

Ik probeer zelf zoveel mogelijk te steven naar het ÜberMensch-Ideaal ja. :cool:

Nuja, wil hier niet verder op in gaan... Enkel nog dat de ÜberMensch-leer van Nietzsche volstrekt niets te maken heeft met deze die Hitler wilde scheppen en verkeerd heeft geïnterpreteerd.

P.S Ik wil enkel maar zeggen dat Verkrachting niet persé een zonde hoeft te zijn omdat we dit zo hebben meegekregen in onze 'christelijke opvoeding'. In een ander geloof (liefst niet) kan het evengoed een deugd betekenen! Hetzelfde geld volgens het ÜberMensch-ideaal: namelijk vrij zijn van alle opgelegde waarden, en zelf je waarden scheppen en bepalen wat goed of slecht is. :cool:

Corleoné zei:
namelijk vrij zijn van alle opgelegde waarden, en zelf je waarden scheppen en bepalen wat goed of slecht is. :cool:

Hier ben ik het wel mee eens, alleen is het zelf bepalen wat goed of slecht is vaak een illusie. Het zijn vaak onbewust dingen die je van je ouders/omgeving hebt meegekregen. Verkrachting is in mijn zeker wel een zonde. Je doet er een ander zoveel pijn mee, dus ik zie niet hoe dat een deugd kan zijn.

Ps. als jij door een groep mannen wordt verkracht vind jij dat dan ook een deugd?

Hetzelfde geld volgens het ÜberMensch-ideaal: namelijk vrij zijn van alle opgelegde waarden, en zelf je waarden scheppen en bepalen wat goed of slecht is.

Klinkt wel goed, maar wel binnen de perken vriend :cool:

Corleoné zei:
Ik wil enkel maar zeggen dat Verkrachting niet persé een zonde hoeft te zijn omdat we dit zo hebben meegekregen in onze 'christelijke opvoeding'. In een ander geloof (liefst niet) kan het evengoed een deugd betekenen! Hetzelfde geld volgens het ÜberMensch-ideaal: namelijk vrij zijn van alle opgelegde waarden, en zelf je waarden scheppen en bepalen wat goed of slecht is. :cool:

Cool....dus als jouw moeder verkracht wordt ga jij haar het boek van Nietzsche geven zodat ze de tijd wat kan doden en lezen dat het eigenlijk een deugd is wat ze meegemaakt heeft?

Ok ok :D, het is dan ook maar een zoveelste Ideaal, Utopie..., iets waar we moeten naar streven, maar in praktijk nooit te bereiken valt.

verkrachting is minder erg als het slachtoffer zwarte band van een bepaalde vechtsport heeft...........

het zal dan waarschijnlijk bij een poging blijven......;) ;)

Purple zei:
haha op verkrachting hoort de doodstraf te staan door middel van doodgedoet te worden door vieze ranzige homo's...

Niets moois aan als die 5 jaar langer zit omdat hij geen condoom heeft gebruikt. Op verkrachting horen geen verlichtende of verzwaardere omstandigheden te zijn. Verkrachting is verkrachtig...

Pff.. zonder condoom kan zelfs de dood zijn voor dat meisje. Fijn joh als je verkrachter een dodelijk virus bij zich draagt.

Hey paarsje, jij weet net als ik dat de straf op verkrachting niet zo hoog is.
Dus als hij extra straf krijgt is het positief.
Of wil je mijn punt niet snappen?:D

Ik snap je punt wel.. Maar vind niet dat een straf moet afhangen van bepaalde factoren. Op verkrachting hoort gewoon 1 straf te staan vind ik en in mijn ogen is de doodstraf nog te laag maar goed.

In nederland krijg je maar 3 jaar met aftrek houden ze er er maar 2 jaar van over. Maar in andere landen liggen de straffen weer wel hoger. Maar vind op zoiets hoort gewoon 1 straf te staan of de meid in kwestie wel of geen maagd is. De beredenering klopt gewoon niet. Verkrachting is verkrachting.

Peoples zei:
De hoogste rechtbank in Italië heeft gisteren verklaard dat een verkrachting minder erg is als het slachtoffer geen maagd meer is.
En de kleine sl*t droeg zeker ook nog eens uitdagende kleding?

Wat een onzin. Ik heb me afgelopen zomer grandioos lopen storen aan de pathetische macho-cultuur van de (zuid) Spaanse mannen, maar dit slaat echt alles.:mad:

Een verkrachte vrouw met ervaring kent tenminste nog het genot van coïtus, een maagd niet.
Bovendien is een maagd verkrachten veel lekkerder, daar wil ik best een maand langer voor zitten.

Verkrachters/ pedo's :mad: kan er zo boos om worden..ter***lijers!! Lul afhakken een of ander brand zuur op hun wond gooien en verkrachten met een knuppel.:mad: Of een fles in hun kontgat stoppen en kapot slaan..zodat die scherven lekker pijn doen!!

SaborLatina zei:
Verkrachters/ pedo's :mad: kan er zo boos om worden..ter***lijers!! Lul afhakken een of ander brand zuur op hun wond gooien en verkrachten met een knuppel.:mad: Of een fles in hun kontgat stoppen en kapot slaan..zodat die scherven lekker pijn doen!!

En ik vond je nog wel zo schattig :eek:

(maar je hebt wel gelijk hoor ;) )

SaborLatina zei:

:roflol: that's my girl

Terug
Naar boven