MuscleMeat

Verlies ik massa met 30 min fietsen p/dag?

madsteve

Cool Novice
Waardering
0
Hallo,

Verlies ik massa met 30 min fietsen p/dag? Ik ga voor de massa maar ik wil ook een beetje droger worden tegelijkertijd. Is het verstandig om een half uurtje te fietsen 4-5x per week? Of verlies ik dan heel veel massa als ik dat doe na mijn krachttraining? ??? En anders misschien suggesties?

BVD! :o

Stefan

dat heeft niks met fietsen te maken maar met je voeding

Hallo,

Verlies ik massa met 30 min fietsen p/dag? Ik ga voor de massa maar ik wil ook een beetje droger worden tegelijkertijd. Is het verstandig om een half uurtje te fietsen 4-5x per week? Of verlies ik dan heel veel massa als ik dat doe na mijn krachttraining? ??? En anders misschien suggesties?

BVD! :o

Stefan

Als je ervoor zorgt dat je de hele dag door bij elke maaltijd wat eiwitten naar binnen werkt heb je zo min mogelijk spierverlies. Heeft inderdaad meer met voeding te maken. Om te groeien, massa opbouwen moet je meer eten dan je minimale dagelijkse verbruik en om droger te worden moet je eronder gaan zitten (bezuinigen op vet en koolhydraten meestal icm cardio).

massa en droog worden tegelijk?

moeilijk moeilijk, 1 oplossing, a.s sectie lezen dan maar!

kan wel naturel, maar wel minimaal,

ik zal wel kritiek krijgen nu! maar dat intereseert me vrij weinig,
bij nader inzien.... intereseert me eigelijk helemaal niks

Ja bij deze dan maar. Dit is een overduidelijke newbie. Lees dat schema van BigT nog eens na, heb ik minimaal 3 jaar intensief getraind.....Zo nee dan eerst hard trainen. Doe nu eens niet mensen die shit aansmeren! :mad:

Zo nu krijg ik ook kritiek.....;)

massa ...

spiermassa niet
vetmassa wel.

(mits je dieet goed op orde is)

• Topic Starter Topic Starter

ik ga niet aan de anabolen/steroiden :P als je dat bedoelde tenminste.

ik ga niet aan de anabolen/steroiden :P als je dat bedoelde tenminste.

moet je ook helemaal niet doen, blijf van die shit af!
maar als je massa wilt winne en tegelijkertijd vet wil verliezen, word naturel erg moeilijk het is of/of

of je moet net 2 weken begonne zijn met trainen, dan moet t lukken!

dat heeft niks met fietsen te maken maar met je voeding
+1 !
Ligt enkel en alléén aan je voeding, indien die juist zit, zul je je spiermassa behouden! En dat is wel bedoeling met cardio, vet verliezen, spiermassa behouden!
Post anders eens je voedingsschema!

moet je ook helemaal niet doen, blijf van die shit af!
maar als je massa wilt winne en tegelijkertijd vet wil verliezen, word naturel erg moeilijk het is of/of

of je moet net 2 weken begonne zijn met trainen, dan moet t lukken!

Als beginneling kon ik prima spieren winnen en afvallen, pas nu begin ik op het of/of punt te komen en doe ik 6 weken cutten, 6 weken zeer matig bulken. Dat zeer matig is omdat spiermassa voor mij net minder belangrijk is als weinig vet.

Als beginneling kon ik prima spieren winnen en afvallen, pas nu begin ik op het of/of punt te komen en doe ik 6 weken cutten, 6 weken zeer matig bulken. Dat zeer matig is omdat spiermassa voor mij net minder belangrijk is als weinig vet.

En hoe lang heeft dat ongeveer geduurd voor je op dat of/of punt kwam? En zat je met je calorie inname boven, gelijk aan, of lager dan je dagelijkse behoefte?

Nee, zolang je niet te hard gaat op je fiets zal het geen invloed hebben op je training. Je zal wel meer moeten eten om de verbrande kcal's te compenseren. Als je een betere conditie hebt herstel je ook sneller..

Voldoende eiwitten!
En wat noem jij fietsen? 30 min ''touren'', 30 min. HIT of 30 min. wielrennen?

Terug
Naar boven