Fitness Seller

Verlies van massa door vakantiejob

Benassi

Cool Novice
Waardering
2
Beste dbb'ers,

ik ben 20 jaar en ik ga al zo'n 4 jaar trainen. Ik heb al redelijk wat massa kunnen opbouwen. Maar in de vakanties werk ik in de horeca als jobstudent en hierdoor verlies ik altijd massa.
Vorige zomer was ik zelfs 6 kilo kwijt. Zoals jullie wel zullen begrijpen is dit zeer pijnlijk, want ik probeer toch zoveel mogelijk massa vast te houden.
Ik drink ook nog altijd mijn maaltijdvervangers en probeer zoveel mogelijk te eten ( wat niet zo evident is in de horeca). Ook trainen is niet evident, maximum twee keer per week.
Toch slaag ik er niet in om mijn massa vast te houden.

Nu is mijn vraag of jullie hier ook ervaring mee hebben, wat zou ik kunnen doen (zowel op voeding als supplementen) om toch mijn massa vast te houden.

Alvast bedankt ;)

zuip je veel drank weg als je in de horeca werk? Zoja, dan weet je waar het aan ligt ;)

keuzes maken jonge!
leven als een non en een lichaam als een god
of leven als een normale jongen van 20 en soms wat kilo's kwijt raken!

• Topic Starter Topic Starter
idd :p
jammer dat beide niet mogelijk zijn...

Meer eten :burger::meal::brew::popcorn2::zuip::mc::pepsi:

haha, alleen eet ik niets uit het frietvet en ook geen mac donalds, en meer 'gezond' eten is helaas niet mogelijk. Op men werk heb je echt niet veel tijd om te eten. Ik mag al van geluk spreken als ik s'middags EN s'avonds eten krijg :(

haha, alleen eet ik niets uit het frietvet en ook geen mac donalds, en meer 'gezond' eten is helaas niet mogelijk. Op men werk heb je echt niet veel tijd om te eten. Ik mag al van geluk spreken als ik s'middags EN s'avonds eten krijg :(
Krijg??? je bent 20 man.
Als je echt een fysiek wilt opbouwen zul je dingen moeten opofferen.

Beste dbb'ers,

ik ben 20 jaar en ik ga al zo'n 4 jaar trainen. Ik heb al redelijk wat massa kunnen opbouwen. Maar in de vakanties werk ik in de horeca als jobstudent en hierdoor verlies ik altijd massa.
Vorige zomer was ik zelfs 6 kilo kwijt. Zoals jullie wel zullen begrijpen is dit zeer pijnlijk, want ik probeer toch zoveel mogelijk massa vast te houden.
Ik drink ook nog altijd mijn maaltijdvervangers en probeer zoveel mogelijk te eten ( wat niet zo evident is in de horeca). Ook trainen is niet evident, maximum twee keer per week.
Toch slaag ik er niet in om mijn massa vast te houden.

Nu is mijn vraag of jullie hier ook ervaring mee hebben, wat zou ik kunnen doen (zowel op voeding als supplementen) om toch mijn massa vast te houden.

Alvast bedankt ;)

Ik werk in de zomer ook ongeveer 2 maanden 5 a 6 dagen per week in de horeca. per dag gemiddeld 12 uur.
In die 2 maanden train ik niet en eet slecht, toch verlies ik zeker geen 6 kilo. hoogstens 2 a 3 kilo.
Kracht gaat bij mij sneller achteruit.

ik heb ook niet dat ik iedere zomer zoveel verlies maar men minimum is toch wel vier kilo, ik werk ook drie maanden. Ik ben zowieso ook redelijk gevoelig om af te vallen, ik moet maar een een week of twee niet op mijn voeding en training letten en ik verlies al massa :(

Zorgen dat je binnenkrijgt wat je nodig hebt om te gainen of op gewicht te blijven. Het schijnt wetenschappelijk te zijn aangetoond dat het geen ruk uitmaakt of je alles in 1 keer naar binnen werkt of uitgespreid over de dag.
Dus werk alles maar in 1 of 2 maaltijden naar binnen. Tussendoor kun je een beetje verdunde kwark sippen om toch de 'mentale eiwitjesstroom' levend te houden.

En als je traint zorg dat je alles aanpakt en vordering blijft boeken.
Het komt erop neer dat je iets harder je best moet doen in een korter tijdsbestek.

dit is net de moeilijkheid voor mij om alles binnen te krijgen om men gewicht te behouden, laat staan te gainen. Op men werk houden ze er geen rekening mee dat ik meer eet dan een gewone mens.

Ik heb elke dag de keuze spaghetti of een croque, maar met één croque kom ik zeker niet toe en de spaghetti komt na een tijdje de strot uit.

Ik vroeg mij ook af of er iets bestond om je metabolisme te vertragen, maar ik denk niet dat dit bestaat

dit is net de moeilijkheid voor mij om alles binnen te krijgen om men gewicht te behouden, laat staan te gainen. Op men werk houden ze er geen rekening mee dat ik meer eet dan een gewone mens.

Ik heb elke dag de keuze spaghetti of een croque, maar met één croque kom ik zeker niet toe en de spaghetti komt na een tijdje de strot uit.

Ik vroeg mij ook af of er iets bestond om je metabolisme te vertragen, maar ik denk niet dat dit bestaat

Ik neem tegenwoordig 2 bakken kwark mee. binnen een paar minuten heb je zo een bak leeg.

Terug
Naar boven