AndroidHealthClinic

vermagerd + 3 maand hard trainen

Kdeman

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
86kg
De eerste 2 foto's zijn in de zomer 2010
De volgende 2 foto zijn in de zomer 2011
De laatste 2 foto zijn na 3 maand zwaar trainen (begonnen op 20-12-2011)

Ik weet dat mijn spieren nog niet zo impressionant zijn maar via deze weg kan ik toch al wat feedback ontvangen.;)

JD800266.jpg

JD800267.jpg

JD800484.JPG

JD800495.jpg

vooruitgang.jpg

424161_3523568534818_1440264737_3393117_800064611_n.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Tips voor buikspieren zijn altijd welkom, ik heb er al veel geprobeerd maar ze komen er bij mij niet makkelijk door :)

Tips voor buikspieren zijn altijd welkom, ik heb er al veel geprobeerd maar ze komen er bij mij niet makkelijk door :)

Je buikspieren komen pas tevoorschijn als je vet% rond de 12 a 10 zit hangt ook van persoon af, maar je zal meer vet moeten verliezen.

succes

goed bezig man ;) ga zo door

ik zou cleanbulken;), ga je goede resultaten mee behalen volgens mij;)

Mooie progressie voor 3 maanden. Veel cardio gedaan of enkel kracht + voeding?

Je buikspieren komen pas tevoorschijn als je vet% rond de 12 a 10 zit hangt ook van persoon af, maar je zal meer vet moeten verliezen.

succes
ik ken iemand die heeft 16VP en heeft sixpack... en hij heeft goed gemeten bij 16 kun je hem al zien

@ roninx Vooral krachttraining, maar heb sowiso vormen van cardio door mijn lerarenopleiding lichamelijke opvoeding en mijn voetbal. Mijn trainingschema staat in bijlage.
@Little daddy --> de 3de e 4foto zijn van voor mijn training en laatste na 3 maand ... ik weet dat ze niet zo duidelijk zijn maar er volgen er nog en ik voel precies veel sarcasme in u vraag. Maar vergeet niet iedereen moet ergens beginnen e.
@popwar en kanko --> dank u

hier is trainingschema

Bijlagen

Ik weet niet wat je doel is, maar dit schema natuurlijk waardeloos. Leuk schemaatje voor iemand die af en toe een keer wil 'fitnessen' met zn vriendjes, maar hier ga je geen grote progressie mee behalen.

Verdiep je eens in trainingsschema's hier op het forum. Ga eens kijken hoe je spiergroepen beter kunt verdelen, want rug en benen op dezelfde dag is al geen goed plan.

Meer compounds, met wat isolatieoefeningen om het af te maken, is voor jou denk ik eerst genoeg. UB/LB of Rippetoe/Bill Star zal bij je nog genoeg progressie bieden.

7 dagen op rij trainen. Je moet geen genius zijn om te zien hoe slecht dit schema is.

Ok bedankt voor tips, zal meer over opzoeken en aanpassen, ik ga heus niet eventjes "fitnessen" met vriendjes. Ik train heel hard en constant.

Van die 7 dagen waar zie je dat ? Mijn rustdag is ondertussen om de 3dagen zodat ik alle spieren doe op 3 dagen en dan dag rust en dan terug 3 dagen trainen, rust... maar iemand afbreken is voor jou blijkbaar makelijk dan iemand te helpen

ik ken iemand die heeft 16VP en heeft sixpack... en hij heeft goed gemeten bij 16 kun je hem al zien
Normaal zie je hem dan niet komt door genen ofwel heeft hij gewoon zeer sterke(of hoe je dat zegt) abs

---------- Post toegevoegd Thu 22 Mar 2012 om 16:22 ----------

Ok bedankt voor tips, zal meer over opzoeken en aanpassen, ik ga heus niet eventjes "fitnessen" met vriendjes. Ik train heel hard en constant.

Van die 7 dagen waar zie je dat ? Mijn rustdag is ondertussen om de 3dagen zodat ik alle spieren doe op 3 dagen en dan dag rust en dan terug 3 dagen trainen, rust... maar iemand afbreken is voor jou blijkbaar makelijk dan iemand te helpen
Is het dan al ooit anders geweest op een forum ?

---------- Post toegevoegd Thu 22 Mar 2012 om 16:22 ----------

IK zou je buik in één dag doen. Doe beter minder oefeningen maar doe oefening die je dan niet doet hou die ter variatie dat is altijd goed voor spieren en doe je oefeningen die je wel doe dan gewoon met meer kg zodat je toch nog tot het uiterste gaat. Als je een sixpack wilt zul je wat op je voeding moeten letten en gaan sporten (lopen,fietsen of zwemmen) val je goed van af vooral zwemmen is goed. Ga vooral niet zwaar dieten als je traint dat is voor niks goed.

Laatst bewerkt:
Abs are made in the kitchen

probeer starters strengt;)? of pull en push schema;)

Op deze fote heb je een beetje zicht over mijn arm.
Ik heb wel 1 vraagje,sinds ik vermagerd ben heb ik zowat vel over aan mijn borst dat zie je wel...
Zou dit weggaan als ik blijf doortrainen ?

522706_3687007620693_1440264737_3475158_38431499_n - kopie.jpg

Ja en op jouw leeftijd zal je huid na een tijd (paar maanden) vanzelf ook wel strakker worden (aanpassing aan je nieuwe formaat).

Goed bezig man! Kijk anders ook een keertje naar het Rippetoe schema, dat heeft mij enorm geholpen in het begin. (Ik ben zelf nog een beginner).

Over je huid: Je hebt niet zo heel veel overschot, lijkt mij. Gewoon goed blijven trainen en dan vul je het automatisch wel in! Je kan ook één keer per week proberen te scrubben en een vochtinbrengende lotion gebruiken. Dat werkt bij mij nu ook zeer goed!

Oh ja, over de commentaren hierzo, don't sweat it. De meesten die hier op het forum zitten weten erg goed waar ze over praten, sommigen kunnen het enkel niet zo goed verwoorden. :-P Maar er zit overal wel een harde kern van waarheid in. ;-)

Keep up the good work dude, je armen zien er in ieder geval wel bruut uit voor 3 maanden training!

Terug
Naar boven