XXL Nutrition

vermageren maar tog been en arm omtrek behouden

fitlau

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m75
Massa
67kg
ik doe powerlifting maar voor een paar records te breken zou ik moeten vermageren maar omdat anders mijn squatpak te klein zou kunnen zijn wil ik gewoon dat ik mijn been omtrek behoud of zelf een klein beetje vergroten
heeft iemand van jullie een been schema voor massa??

grtz

beetje een rare vraag,

het hele idee van cutten is dat je je massa behoud maar dat je je vet kwijt raakt,
of wil je spieren kwijtraken overal behalve je benen en armen?

wat dacht je van een nieuw pak kopen ipv je lichaam aanpassen aan je kleding=S?

beetje een rare vraag,

het hele idee van cutten is dat je je massa behoud maar dat je je vet kwijt raakt,

:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
beetje een rare vraag,

ik wil zkr geen spieren kwijt raken maar vet (vet genoeg aanwezig :p)

ten eerst ik heb mijn pak nog niet zolang dus ben ook niet van plan een nieuw te kopen en het is maar voor 2 wedstrijden (2weken) dat ik onder dat gewicht wil blijven (mijn pak zal niet veel te groot zijn kan ook zijn dat het nog altijd goed is) en na die 2 weken ga ik weer naar mijn nrml gewicht (de bedoeling is nu 4kg te vermageren)

ik wil zkr geen spieren kwijt raken maar vet (vet genoeg aanwezig :p)

ten eerst ik heb mijn pak nog niet zolang dus ben ook niet van plan een nieuw te kopen en het is maar voor 2 wedstrijden (2weken) dat ik onder dat gewicht wil blijven (mijn pak zal niet veel te groot zijn kan ook zijn dat het nog altijd goed is) en na die 2 weken ga ik weer naar mijn nrml gewicht (de bedoeling is nu 4kg te vermageren)

hoelang heb je nog voor die wedstrijden?

en je vraagt dus om een been schema voor massa omdat je ff voor je wedstrijd het vet van je benen om wil toveren naar spieren zodat je squatpak past en vervolgens wil je dat vet weer aankomen? succes.

ik denk dat je totaal nog geen research gedaan heb, deze site staat vol met schema's en info van hoe je moet trainen en afvallen

Laatst bewerkt:
Lijkt me toch niet slim om voor een powerlift wedstrijd af te gaan vallen, gaat je toch kracht kosten lijkt mij.

Lijkt me toch niet slim om voor een powerlift wedstrijd af te gaan vallen, gaat je toch kracht kosten lijkt mij.

tuurlijk maar dat doen veel atleten ze eten en trainen veel bv ze wegen 80kg en naar wedstrijd seizoen toe vermageren ze om bij de -75kg te zitten zo word je sterk door te trainen op een hoger BW

Ik ben bang dat je hoe dan ook toch massa zult verliezen.. Ik ben nu ook een tijdje aan het afvallen. Ik zit hoger in me eiwitten etc maar me armen zijn toch een centimeter of 2 afgevallen:(

Ben ong 8 a 10 kg afgevallen.
Middel omtrek is van ong 107 naar 95 a 96 cm gegaan.

Als je wilt afvallen en toch been & arm omtrekt wilt behouden ben je nog niet klaar voor een powerlift wedstrijd volgens mij.

Terug
Naar boven