AndroidHealthClinic

Vernieuwende hiphop

Dit wordt een mooi topic

haters gonna hate!

I'm hatin!

Nederhop/rap

U MAD?

Overigens vind ik het niet echt goed, sorry.

http://www.youtube.com/watch?v=sFJ0OQxcdTU&feature=related

---------- Toegevoegd om 14:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:54 ----------

Die freestyle sessie is op zich wel vernieuwend, onzeker zoekend naar woorden met een blik alsof je moet poepen. Je moet maar durven in dat machocultuurtje.

---------- Toegevoegd om 14:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:55 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=prMI3L1jhic&feature=related

Dit gaat een stuk 'soepeler' maar de oplettende luisteraar hoort dat hij het zit op te lezen in plaats van 'freestylen'.

Laatst bewerkt:
Echt vet brute shizzle brah.

Als je nu niet echt kan rappen zou je dat kunnen compenseren met grappige, originele of doordachte teksten maar het is vooral lik m'n reet vmbo ik ben vetcool gelul wat je krijgt te horen.

zo die klaas heeft er verstand van, waarvan niet zou je haast zeggen

zo die klaas heeft er verstand van, waarvan niet zou je haast zeggen

Ik heb eind jaren '90 een paar jaar onder contract van Wu-Tang gewerkt. Niet als rapper maar zat in het (zoals je het zou kunnen noemen) marketingsteam en was vaak betrokken bij talentenprojectjes in Europa van de Wu.

Laatst bewerkt:
Ook ooit Brainpower on-stage onvoorbereid freestylend weggeblazen. Ik was gewoon aanwezig als toeschouwer maar door omstandigheden op het podium terecht gekomen (Pascal herkende me als die 'eikel die altijd over 'm zit te zeiken op het internet') waardoor ik genoodzaakt was het podium te betreden.

Ik denk niet dat 'Brain' daar nog aan herinnert wil worden. Was een mooie avond :D

Dude.
Dit is niet vernieuwd.

ik heb zelf ook gerapt. dat klonk zelfs nog beter.

klaas... je blijft me verbazen:)

OT:

the-laugh-echo-in-practice.jpg

Laatst bewerkt:
Gast, over een jaar of 5 zul je bij jezelf denken 'jezus waar was ik mee bezig' terwijl je kop niet meer van het internet te verwijderen is.

Je kan niet rappen, je hebt geen flow, mist stijl, geen originaliteit en je teksten zijn dertien in een dozijn op z'n best.

Laatst bewerkt:
[c]rap

ijsbeer jongeee gooi jezelf weg ofzo :S

Hoemoe

Dit is echt bizar slecht:)

'ik laat een scheet dus je blaast weg'? hahaha kommop gast.

Ik geef toe dat ik vroeger in een opwelling ook wel eens een poging heb gedaan, maar ik had nog genoeg zelfkennis om me te bedenken dat ik enorm af zou gaan als ik wat online zou plaatsen. Jammer dat je er nu pas achter komt (te laat dus :P)

Terug
Naar boven