AndroidHealthClinic

Vers van de pers! Weer een GS update!

ToxiQ zei:
??? ja hoor ze bestaan nog :rolleyes: lezen jongen.

Jij moet eens een flink eind opdonderen met k*t irritante blasé posts van je. Je hebt 35 posts op je naam staan en telkens weer loop je een beetje de quasi-intellectueel uit te hangen. Inhoudelijk zeg je nml. geen ene ****. Als je zo moe word van mensen op dit forum moet je maar lekker wat anders gaan doen. We zullen je missen, maar ik denk dat we er wel overheen komen.

axestream zei:
Jij moet eens een flink eind opdonderen met k*t irritante blasé posts van je.
:yawn: tussen met en k*t hoort je en niet aan het eind van de zin.

Ja en ??? jij bent van het tijdperk hoe meer posts hoe interessanter je bent :finger:

Als je zo moe word van mensen op dit forum moet je maar lekker wat anders gaan doen. We zullen je missen, maar ik denk dat we er wel overheen komen.

Waar staat dat ik moe word ? lezen jongen ;) en jij praat in de jullie vorm, kenmerkend voor een nixweiss.
Maar ondertussen snap je wel het Para verhaal een beetje knul ?

ToxiQ zei:
:yawn: tussen met en k*t hoort je en niet aan het eind van de zin.

Ja en ??? jij bent van het tijdperk hoe meer posts hoe interessanter je bent :finger:

Waar staat dat ik moe word ? lezen jongen ;) en jij praat in de jullie vorm, kenmerkend voor een nixweiss.
Maar ondertussen snap je wel het Para verhaal een beetje knul ?

Op jouw posts valt ook nog wel het een en ander aan te merken wat betreft leestekens en dergelijke, maar ik ga daar niet op in want dat doen alleen mensen die inhoudelijk niks te zeggen hebben.

Er is niks aan "het Parabolan verhaal" dat ik niet snap. Ik snap alleen niet wat voor zin het heeft om hier te lopen lullen dat die injects van Negma nooit overtroffen zullen worden door GS tabs of welk ander lab dan ook.

Ik ben niet interessant en zal dat ook nooit zijn. Dat besef ik donders goed, in tegenstelling tot iemand die zichzelf "vBulletin php Master" noemt. Jij denkt geloofwaardigheid te kunnen ontlenen aan het feit dat je Nandi erkent als "master".

Nixweiss? Niet bepaald, echter zeker ook niet iemand die het allemaal denkt te weten, maar in feite niks zegt en op die manier niemand helpt.

Okay duidelijke taal van onze Rotterdamse n*ger Axe....en daarmee gaan we nu weer ontopic graag..

sides worden vaak overdreven en de kans is redelijk groot dat dat nu weer zo is.. evengoed een middel dat zo op het eerste gezicht geen grote voordelen biedt boven vele andere veiligere alternatieven.. en prikken is veel leuker! :D

Ik weet niet of ik er blij mee ben. Hoe meer flink giftige roids op de markt komen, hoe meer de BB-scene in een verdomhoekje terecht komt. Het is makkelijk orals te slijten aan vaak veel te jonge bb-ers of beginnende sporters. Dan maakt het een heel verschil of het Anavar, Winny of Methyltrienolone betreft. Ik snap het wel maar ken aan de andere kant ook de praktijk.

Mmm , lekker , weer iets nieuws op de markt:cool:

Elmo zei:
Dat is retro man! Het begon met slikken, toen spuiten, vervolgens snuiven en nu back to the sixties!

hahaha, yeahh baby, lekker retro.

Arnold is ook groot geworden van de dianabol.

ECLIPSE zei:
sides worden vaak overdreven en de kans is redelijk groot dat dat nu weer zo is.. evengoed een middel dat zo op het eerste gezicht geen grote voordelen biedt boven vele andere veiligere alternatieven.. en prikken is veel leuker! :D

Anabolic steroid-induced hepatotoxicity: Is it overstated? Clin J Sport Med 1999 Jan;9(1):34-9 (ISSN: 1050-642X)
Dickerman RD; Pertusi RM; Zachariah NY; Dufour DR; McConathy WJ
The Department of Biomedical Science, University of North Texas Health Science Center, Fort Worth 76107-2699, USA.
OBJECTIVE: There have been numerous reports of hepatic dysfunction secondary to anabolic steroid use based on elevated levels of serum aminotransferases. This study was conducted to distinguish between serum aminotransaminase elevations secondary to intense resistance training and anabolic steroid-induced hepatotoxicity in elite bodybuilders.
DESIGN: This was a case-control study of serum chemistry profiles from bodybuilders using and not using anabolic steroids with comparisons to a cohort of medical students and patients with hepatitis.
PARTICIPANTS: The participants were bodybuilders taking self-directed regimens of anabolic steroids (n = 15) and bodybuilders not taking steroids (n = 10). Blood chemistry profiles from patients with viral hepatitis (n = 49) and exercising and nonexercising medical students (592) were used as controls.
MAIN OUTCOME MEASURES: The focus in blood chemistry profiles was aspartate aminotransferase (AST), alanine aminotransferase (ALT), gamma-glutamyltranspeptidase (GGT), and creatine kinase (CK) levels.
RESULTS: In both groups of bodybuilders, CK, AST, and ALT were elevated, whereas GGT remained in the normal range. In contrast, patients with hepatitis had elevations of all three enzymes: ALT, AST, and GGT. Creatine kinase (CK) was elevated in all exercising groups. Patients with hepatitis were the only group in which a correlation was found between aminotransferases and GGT.
CONCLUSION: Prior reports of anabolic steroid-induced hepatotoxicity based on elevated aminotransferase levels may have been overstated, because no exercising subjects, including steroid users, demonstrated hepatic dysfunction based on GGT levels. Such reports may have misled the medical community to emphasize steroid-induced hepatotoxicity when interpreting elevated aminotransferase levels and disregard muscle damage. For these reasons, when evaluating hepatic function in cases of anabolic steroid therapy or abuse, CK and GGT levels should be considered in addition to ALT and AST levels as essential elements of the assessment.
Now I’m sure that if someone "lived" on oral steroids (by oral, I’m referring to those that are alpha alkylated at carbon 17) week in and week out for years, he’d end up with serious health issues. But if you cycle these means and if you eat and train correctly, orals aren’t that bad.

Elmo zei:
Ik weet niet of ik er blij mee ben. Hoe meer flink giftige roids op de markt komen, hoe meer de BB-scene in een verdomhoekje terecht komt. Het is makkelijk orals te slijten aan vaak veel te jonge bb-ers of beginnende sporters. Dan maakt het een heel verschil of het Anavar, Winny of Methyltrienolone betreft. Ik snap het wel maar ken aan de andere kant ook de praktijk.

Dat denk ik ook! D'r moet in ieder geval voorzichtig mee omgesprongen worden, want anders geef je de anti-community een flink wapen in handen. Een paar sukkels die niet weten waar ze mee bezig zijn is al genoeg. De eerste zieke levertjes dienen zich aan en vervolgens staat politiek Den Haag onder aanvoering van Atsma op z'n kop.

Dat zou zonde zijn....

k neem r wel n 50 mg per dag van als t er is:)

Terug
Naar boven