XXL Nutrition

Verschil AAS Nederland-België

polotraxx

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
2.515
Lengte
1m78
Massa
90kg
Vetpercentage
15%
Yoo Dbb

Een AAS-dealer die ik ken van in de buurt zei tegen mij dat hij ermee ging stoppen omdat de kwaliteit van AAS in België minder is dan degene in Nederland? Nu dacht ik dat dat uiteindelijk toch allemaal dezelfde spullen zijn ???
Met die verstrengde controles ed in Belgie wordt minder 'goed' spul naar hier geloodst. Want als ze gepakt worden, zijn er weer goede aas verloren. Nu ben ik eigenlijk zeker dat het een fabeltje is (zou niet weten hoe het waar zou kunnen zijn), maar nu zijn er enkele dealers van hier gestopt omdat ze teveel moeten betalen voor goed gerief en anders moeten ze het te ver gaan zoeken? Of is er gewoon iemand die hier iedere dealer aan het bedreigen voor een monopolie ofzo (geef maar toe als je hier op DBB zit :p).

Vind het allemaal wat bizar, ik denk persoonlijk dat het toch niet kan dat er voor ons klein belgenland een andere kwaliteit zou zijn, of ze moeten meer betalen? Of zijn er nog mensen die het merken in hun regio?
Ik ben er natuurlijk niet echt in thuis en ken niet heel veel mensen in het milieu, maar ken er toch enkelen die dit tegen me zeiden. En ja, mij kan je snel iets wijsmaken daarom dat ik het hier nog eens vraag :p

Grts

Kwaliteit heeft niets met het land te maken maar puur met de brouwer. Vroeger had je hier .... waar ik gek op was (oude batchen). Maar deze schijnen echt ruk te zijn nu. Wat er van waar is weet ik niet.

Laatst bewerkt:
Lijkt me sterk dat je per lab verschillende versies hebt in be en nl

Raar verhaal weer haha dealers willen toch goed spul hebbe van andere dealers . als dealers slecht spul verkopen en jij of iemand anders merkt dat ga je t toch niet bij m halen meer en zoek je een andere dealer waar je t bij haalt en t dan weer verkoopt aan andere in je land. Oftewel je haalt bijvoorbeeld wat uit nederland en verkoopt dat in belgie dan is t toch allemaal t zelfde ..

• Topic Starter Topic Starter
Kwaliteit heeft niets met het land te maken maar puur met de brouwer. Vroeger had je hier .... waar ik gek op was (oude batchen). Maar deze schijnen echt ruk te zijn nu. Wat er van waar is weet ik niet.

Lijkt me sterk dat je per lab verschillende versies hebt in be en nl

vind het ook raar en ik geloof het ook niet echt dat het wel zo zou zijn :D maar omdat er hier in de buurt enkelen dit me zeiden, viel het me wel op dat er toch wat mensen dit blijkbaar geloven?
De meeste dingen zijn wel van horen zeggen natuurlijk, ik zit niet echt in het milieu, maar in de gym hoor je zo'n zaken (heel) soms toch wel...

Laatst bewerkt:
Ik denk dat 80% van wat er in omloop is fake/ondergedoseerd is hier in België, tegenwoordig moet je wel ver zoeken voor echt goede gear.
Ben vorig jaar naar een sportschool geweest in Breda, was ook ondergedoseerde shit. Via internet ook al besteld, ook ondergedoseerd/fake, en hier in België is het ook wel shit.

Dit is mijn ervaring toch teminste.. Deze zomer eens op reis naar Griekenland, Turkijke ofzo en daar eens wat apothekers afdoen voor (hopelijk the real deal) Aburaihan.

Ik denk dat 80% van wat er in omloop is fake/ondergedoseerd is hier in België, tegenwoordig moet je wel ver zoeken voor echt goede gear.
Ben vorig jaar naar een sportschool geweest in Breda, was ook ondergedoseerde shit. Via internet ook al besteld, ook ondergedoseerd/fake, en hier in België is het ook wel shit.

Dit is mijn ervaring toch teminste.. Deze zomer eens op reis naar Griekenland, Turkijke ofzo en daar eens wat apothekers afdoen voor (hopelijk the real deal) Aburaihan.

Ik weet niet waar jij je aas dan haalt maar je overdrijft wel als je het over NL/BE merken hebt.
Veel succes met je aburaihan :P 9/10 fake tenzei je een goede apo vind.

Lab x zal geen andere grondstoffen/mengverhoudingen gebruiken voor BE hoor.

Ik denk dat ze allemaal hun best doen zo goed mogelijke gear te maken, ongeacht of deze richting NL of BE eindgebruikers zal gaan. Echter blijven ze allemaal afhankelijk van de aangeleverde grondstof. :)

Ik weet niet waar jij je aas dan haalt maar je overdrijft wel als je het over NL/BE merken hebt.
Veel succes met je aburaihan :P 9/10 fake tenzei je een goede apo vind.

Ik ga misschien volgende week op reis naar Iran (afkomstig van daar), en er Aburaihans van mee te nemen.
Zal daar hopelijk wel the real deal in handen moeten zien te krijgen.

Iemand een idee waar ik op moet letten?

Ik ga misschien volgende week op reis naar Iran (afkomstig van daar), en er Aburaihans van mee te nemen.
Zal daar hopelijk wel the real deal in handen moeten zien te krijgen.

Iemand een idee waar ik op moet letten?

Kijken naar het "oortje" aan het logo, zou een soort kopje moeten voorstellen.

Als je bedenkt dat Nederlandse UGL ook gewoon hier in België verkopen lijkt me dit sterk. En bestaat er uberhaupt een Belgisch UG lab?

Als je bedenkt dat Nederlandse UGL ook gewoon hier in België verkopen lijkt me dit sterk. En bestaat er uberhaupt een Belgisch UG lab?

Generieke supplementen komt uit belgie :P Althans vroeger toch, hoe het er nu aan toe gaat weet ik niet.

Generieke supplementen komt uit belgie :P Althans vroeger toch, hoe het er nu aan toe gaat weet ik niet.

Haha serieus? Ik dacht altijd dat deze uit Nederland komen :p Ik krijg mijn 'post' toch altijd uit Nederland :p (Of dat staat toch op de envelop :p)

Terug
Naar boven