- Waardering
- 5
Moet je zelf bepalen, ik wissel ze geregeld eens af. Maakt de trainingen toch leuker , wat variatie ?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DAt hup/buik gebruik is juist iets wat je meestal ziet met de bhtn versie. Mensen trekken het laatste stuk met buik/heup/borst ipv met de rug

Moet je zelf bepalen, ik wissel ze geregeld eens af. Maakt de trainingen toch leuker , wat variatie ?
bij back pulldown train je meer je lower lat en bij frontpulldown train je meer je upperlat
En bij front pak je ook een beetje meer borstspier mee, .

Ik zou niet weten hoe het andere delen van de lat kan aanspreken als de beweging van de bovenarm hetzelfde is.
Idd, maar de beweging van de bovenarmen is bij de twee varianten niet hetzelfde.

Jawel, borstspier werkt als een antagonist voor je lats bij front pulls. Vooral des te meer je naar achter leunt (wat natuurlijk niet de bedoeling is, maar een beetje speling is er altijd). Bij neck pulls is die antagonistische werking niet zo van tel omdat je dan eerder de neiging hebt meer naar voor te leunen.