MuscleMeat

Verstandige keuze?

Tilburg1896

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
77kg
Vetpercentage
10%
Hallo ik heb via via een kuur aangeboden gekregen.

Het betreft Methandienone 150 * 5mg (dianabol volgens mij)

Ik wil deze tabletten 2*2 daags innemen.

Ik ben 25 jaar en weeg 77 kg. Ik train 4* per week.

Is dit een verstandige kuur en is een nakuur noodzakenlijk?

Zolang je dit moet vragen hier weet je te weinig van het product.

Je weet dus niet zeker wat je hebt, je denkt dat je dianabol hebt ???
77kg bij 1m80, dan kan je nog genoeg gaine zonder,

porterhouse helemaal met je eens :thumb:

begin er maar niet aan als je niks over aas weet.
je hebt het via via verkregen, ga zelf eerst lezen en dan een kuur samenstellen.
succes

• Topic Starter Topic Starter
Het staat op het potje incl. Batchnummer enzo. Maar dan wacht ik hier wel mee tot ik wat meer op gewicht ben. Ik heb trouwens 1.5 jaar geleden ook een dianabool kuur gehad 100 * 5mg maar die sloeg niet echt aan. Ik had toen geen nakuur gedaan. Moet ik dit alsnog doen nu?

20mg dianabol is ook wat laag ...

De vorige keer lette ik wat minder op mijn voeding. Dus jullie raden het mij af? En die nakuur die ik toen niet heb genomen, kan dat gevolgen hebben, nu nog?

De vorige keer lette ik wat minder op mijn voeding. Dus jullie raden het mij af? En die nakuur die ik toen niet heb genomen, kan dat gevolgen hebben, nu nog?

Het wordt afgeraden omdat je gewoon te weinig kennis hebt. Je gaat iets nemen maar je weet zelf blijkbaar niet in welke hoeveelheid dit het beste kan. En daarnaast moet natuurlijk ook je voeding, training en rust goed zijn want anders zul je ook niet veel resultaten boeken.

Een dianabol kuur is ook beter te vermijden want je gaat nooit het resultaat krijgen waar je op hoopt. In mijn ogen gewoon pure geldverspilling.

Uhm.. je zat in je vorige kuur waarschijnlijk ook laag in dosering. Maar zoals hierboven vermeld zullen er waarschijnlijk meerdere oorzaken zijn dat het niet aansloeg!

En ga je wat inlezen gast. Lijkt me dat je ook wel wil weten wat je in je lichaam stopt!!! het zijn en blijven medicijnen. dan krijg je ook niks aangesmeerd en kan je zelf iets samenstellen waar je meer baat bij zult hebben.
sccs

Geen verstandige keuze

Absoluut niet aan te raden; iets heel anders, squat en deadlift je wel eens TS?

Nee hoezo?

een goed voedingsschema en trainingsschema is een betere manier om naturel nog meer massa te gainen. deadlift en squats zouden de basis hiervoor moeten vormen. De kuur die je voorstelt is hepatoxisch( erg schadelijk voor je lever) er zijn gevallen waarbij mensen doodgegaan zijn door deze middelen.
Dus luister naar navy en lees je eerst verder in,

een goed voedingsschema en trainingsschema is een betere manier om naturel nog meer massa te gainen. deadlift en squats zouden de basis hiervoor moeten vormen. De kuur die je voorstelt is hepatoxisch( erg schadelijk voor je lever) er zijn gevallen waarbij mensen doodgegaan zijn door deze middelen.
Dus luister naar navy en lees je eerst verder in,

I agree dat hij zich moet inlezen, maar dat je zegt dat hij het niet mag door om de reden dat hij nie squat of deadlift is dikke bull... Ik deadlift ook nooit..
En van een dianabol only kuurtje op 20 mg / dag ken ik er nog geen die daar van dood gebleven zijn, niet gaan overdrijven.

Dianabol only kan altijd ,lees je wat in over de hoeveelheid / dag en duur dat je kuur mag duren !

Terug
Naar boven