XXL Nutrition

Verstopping van Shakes

Marin1991

Dutch Bodybuilder
Waardering
13
Lengte
1m80
Massa
72kg
Hi you all! :)

ja ik weet het ik ben nieuw hier, dus vertel gelijk even een beetje over mezelf.

jongen, 20 jaar, 1 meter 80, 65 kilo, train nu ongeveer een jaar.
ik train niet voor een sixpack, maar om me lichaam in conditie te houden en breder te worden :)

ik let goed op me voeding (probeer een callorie overschot te krijgen), alleen zit ik nu met de suplementen, ik kan niet over shakes, hier raak ik helemaal verstopt van..

weten jullie nog andere oplossingen hiervoor?

Geen ''shakes'' drinken?
Alsof je ''shakes'' nodig hebt om te groeien. Het is niks anders als een bron van eiwitten, maar dan makkelijk te bereiden/drinken.
gewoon veel vast voedsel eten. Vooral met je 65kg

• Topic Starter Topic Starter
die 65 is en blijft een probleem bij mij... ben het nu al bijna 3 jaar lang,
voeding doe ik me best voor, probeer rond de 5000 calorien te zitten voor de overschot.

dat hangt van me lesrooster af, ik zit namelijk nog op school, maar als ik tijd heb begin ik sochtends wel met cardio ja. bij mijn avondtrainingen doe ik geen cardio

---------- Post toegevoegd Mon 17 Oct 2011 om 12:13 ----------

niet heel zeker, ik doe me best ervoor, maar omdat ik nog op school zit verschilt het per dag wel wat.

niet heel zeker, ik doe me best ervoor, maar omdat ik nog op school zit verschilt het per dag wel wat.

Zonder een goed eetschema blijf je op 65kg hangen. Je moet er 110% zeker van zijn dat je iedere dag voldoende voedingsstoffen binnen krijgt om te groeien. Dat word dus rekenen en calorieën tellen. :)

dan zal ik vanavond na het trainen maar met me voedingsschema bezig gaan, gelukkig let me moeder er al goed op bij het avondeten eet haha. toch bedankt iedereen!

Laatst bewerkt:
Meer eten en mss maar even stoppen met cardio en gewoon lekker hard trainen :)

Lijkt me idd verstandig. Int begin is dat best veel als je het niet gewend bent, maar op gegeven moment schuif je het wel naar binnen ;). Maar er zijn wel meerdere mensen die last krijgen van scheiterij (of juist niet) ik moet ook altijd snel scheten laten van veel eiwit :/

die 65 is en blijft een probleem bij mij... ben het nu al bijna 3 jaar lang,
voeding doe ik me best voor, probeer rond de 5000 calorien te zitten voor de overschot.

Post je voedingsschemaeens.
En die verstopping, kan dat niet aan iets anders liggen? Bijvoorbeeld genoeg water drinken?
Je nieren moeten wel genoeg vocht krijgen, anders krijg je inderdaad verstoppingen.

Ik gebruik sinds een maand whey en heb ook last van verstopping. Al na een week. Heb ook flinke lokale buikpijn. Ik zie nu pas het verband. Maar even stoppen met shakes en mijn voeding wat aanpassen. Ik drink wel veel water. Wellicht moet ik het langzaam opbouwen.

Hoeveel brood eet je per dag?
Hoeveel drink je per dag?

Ik eet 4 bruine boterhammen en drink 2 tot 3 liter water per dag.

Ik gebruik sinds een maand whey en heb ook last van verstopping. Al na een week. Heb ook flinke lokale buikpijn. Ik zie nu pas het verband. Maar even stoppen met shakes en mijn voeding wat aanpassen. Ik drink wel veel water. Wellicht moet ik het langzaam opbouwen.

welk merk gebruik je had ik vroeger ook van bepaalde merken

Ik gebruik Whey perfection van Body & Fitshop. Ik ben nu een paar dagen gestopt en nu is alles weer normaal. Ik mix het wel met melk ('s ochtends) en magere kwark ('s avonds). Vooral met kwark lijkt het wel stopverf. Smaakt wel maar ik kan me voorstellen dat de darmen dat niet op prijs stellen. Misschien moet ik het gewoon met water mengen zoals op de verpakking staat.

Ik gebruik Whey perfection van Body & Fitshop. Ik ben nu een paar dagen gestopt en nu is alles weer normaal. Ik mix het wel met melk ('s ochtends) en magere kwark ('s avonds). Vooral met kwark lijkt het wel stopverf. Smaakt wel maar ik kan me voorstellen dat de darmen dat niet op prijs stellen. Misschien moet ik het gewoon met water mengen zoals op de verpakking staat.

Probeer eens wat havermout erdoor te mengen ;)

Ik ga het uitproberen.

Ik weet niet of het aan de combi met brinta ligt maar het gaat al wel wat beter. Daarbij ben ik het boek BFFM aan het lezen en probeer dat in mijn voeding toe te passen.

Terug
Naar boven