AndroidHealthClinic

Eiwitshakes slecht voor je gezondheid?

Bezoekers in dit topic

Ik neem smorgens een shake. Havermout of rijstpoeder met whey en olijfolie of mct olie. Moet eruit om 05u10. Heb niet veel zin om nog vroeger op te staan om te eten. Maar anders heb ik ook liever vast voedsel.
Als ik er vroeg uit moest voor een lange dag bereid ik wat simpels de dag van tevoren:p
 
Als ik er vroeg uit moest voor een lange dag bereid ik wat simpels de dag van tevoren:p

Mijn eten moet op 1 minuut binnen kunnen. Heb nog 1u 15 op de fiets om op mn werk te geraken.Ik wil zelfs geen 5 minuten verspelen met eten smorgens.
Smorgens is kleren aan en de fiets op.binnen het kwartier na opstaan wil ik op de fiets zitten.
 
Mijn eten moet op 1 minuut binnen kunnen. Heb nog 1u 15 op de fiets om op mn werk te geraken.Ik wil zelfs geen 5 minuten verspelen met eten smorgens.

brb liter chocomel
 
Mijn eten moet op 1 minuut binnen kunnen. Heb nog 1u 15 op de fiets om op mn werk te geraken.Ik wil zelfs geen 5 minuten verspelen met eten smorgens.
Smorgens is kleren aan en de fiets op.binnen het kwartier na opstaan wil ik op de fiets zitten.
Boterhammen stacken de dag van tevoren en dat onderweg eten?:p
 
Boterhammen stacken de dag van tevoren en dat onderweg eten?:p

Ik eet vast eten als ik op mn werk aankom :)

Ik kan al niet deftig rijden met de fiets met 2 handen,laat staan met 1 hand al etend :)
 
Ik eet vast eten als ik op mn werk aankom :)

Ik kan al niet deftig rijden met de fiets met 2 handen,laat staan met 1 hand al etend :)
Nog meer vast eten voor als je fietst!!11 Lekker een paar met pindakaas, paar met kipfilet, en in dat kwartiertje kun je ook nog wel een tosti klaarmaken:D
 
Nog meer vast eten voor als je fietst!!11 Lekker een paar met pindakaas, paar met kipfilet, en in dat kwartiertje kun je ook nog wel een tosti klaarmaken:D

Krijg ik dat binnen de minuut binnen? Zal het proberen. :)
 
Back
Naar boven