MuscleMeat

Vertellen jullie wel is wat je allemaal meemaakt op DBB

Heb geen vrienden

DBB is het enige waar ik over praat.

Ik vertel wel eens over die ene keer dat ik emotioneel was,
Dat ik klusserdeklus gepest had en dat die vervolgens zichzelf daardoor in slaap moest huilen.
Of dat Eric in Peanut een verloren zoon ziet en hem wil adopteren.
Hoe cool,relaxed en tof Ruud is (srs)

En natuurlijk dat ik Ray ken, dat zeg ik overal!!

Die dag dat je me zo hard pestte zal ik nooit vergeten, ik zag je als mijn homie..niet dus.

Jij kent Ray maar kent Ray jou?

ik heb het filmpje van die gozert die vroeg of creatine goed was wel even aan wat mensen laten zien, die citroenhapper. wat een klaplong.

Ellegirl en bony geshared. Rest niet.

Die dag dat je me zo hard pestte zal ik nooit vergeten, ik zag je als mijn homie..niet dus.

Jij kent Ray maar kent Ray jou?

:roflol:

Ik zag jou ook altijd als mijn homie, tot je mij ging plagen en ik mijzelf in slaap huilde.

Ik zal het nooit meer doen :D

Ray ontkent dat hij mij kent

Eigenlijk niet, familie doet soms al verontwaardigd als ze zien dat dit forum "dutchbodybuilding" heet. Associëren ze gelijk met verkeerde dingen en de vooroordelen etc. Ben ook nog niemand tegengekomen die ook op dit forum zat, gek genoeg eigenlijk gezien het aantal leden.

Eigenlijk niet, familie doet soms al verontwaardigd als ze zien dat dit forum "dutchbodybuilding" heet. Associëren ze gelijk met verkeerde dingen en de vooroordelen etc. Ben ook nog niemand tegengekomen die ook op dit forum zat, gek genoeg eigenlijk gezien het aantal leden.

big t zou het beter gewoon hernoemen naar Allerlei

Dat heb ik ook wel ja, zat DBB te checken op de uni en mensen keken gewoon apart:o rotten.com geeft soms nog meer respons

Zeg wel vaak dat het aantal kasthomo's enorm is op DBB :trollface:

+1

2cftd0i.gif

Laatst bewerkt:
Goed topic!

Zeg altijd dat ik een grote baas ben op DBB tegen mijn oma.

Praat er soms over met mensen die ik in real life ken die op dbb zitten.

Op een date vertel ik weleens dat ik hele dagen forums afstruim, en DBB daar 1 van is. En dat ik verder geen sociaal leven heb.

soms, sommige dingen zijn gewoon niet na te vertellen aangezien de pointe hem vaak zit in de verrassing bij het naar beneden scrollen en de moment waarop het gepost wordt.

mijn oma geeft me elke keer 20 euro wanneer ik een plaats stijg in de karmaranking :)

Als ik op verhoorkamer zit koffie te slurpen, refereer ik naar DBB:)

Terug
Naar boven