Fitness Seller

Vertellen jullie wel is wat je allemaal meemaakt op DBB

Alleen het girlscene topic.. En het cornetto dieet topic van Grote Teen vorig jaar. :)

Ze weten niet dat ik op DBB ben en het zou ze niet interesseren ook, wat voor vreemde snuiters we hier allemaal hebben.

Ik vertel altijd over mijn vried ruud die zo slim en knap is en later miljonaire wordt en dan een bootje vor megaat kopen

alleen op vijdag en zaterdag dat ik op café ga, maar wat ik daar meemaak vertel ik niet echt.

Pssst..dit blijft allemaal ''tussen ons'' toch?

Nope

Al mijn vrienden weten wie Sniperx is.

Nee,
maar ik schrijf wel alles op in een poëzie album.

Cockdocking topic is ook wel een topic om na te vertellen

Cockdocking topic is ook wel een topic om na te vertellen
tumblr_lbqkwuE3Zv1qeg99ao1_400.jpg

Ik weet nog steeds niet wat cockdocking is, aan de ene kant ben ik nieuwsgierig, maar aan de andere kant ben ik er haast zeker van dat de beelden me de rest van mn leven zullen achtervolgen net als goatse al sinds mn jeugd doet :( *trauma for life*

Ik schaam me dood vanwege 't feit dat ik op DBB zit. Vooral in openbare gelegenheden als school. Raak ook altijd in totale paniek als ik op de homepage te ver naar beneden scroll en er allemaal gladgeschoren blote mannen in onderbroeken staan te poseren en hun lichaam willen laten beoordelen.

Ik schaam me dood vanwege 't feit dat ik op DBB zit. Vooral in openbare gelegenheden als school. Raak ook altijd in totale paniek als ik op de homepage te ver naar beneden scroll en er allemaal gladgeschoren blote mannen in onderbroeken staan te poseren en hun lichaam willen laten beoordelen.

Haha, heb dat ook vaak. Loop ik naar me pc staat dbb nog open met een half naakte dude op me beeldscherm, awkward

Ik heb net tegen me moeder gezegd dat Tatt en XzyyyZX gebanned zijn........

is xyzyx geband

Terug
Naar boven