XXL Nutrition

vervanging van lipostabil?

Ano_1986_0

Freaky Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
10
hey dudes,vraag is duidelijk lijkt me...

heeft er iemand een vervanging voor lipostabil een plaatselijke vetverbrander dus

inject of pilvorm maakt niets uit het is vooral voor de hardnekkige zone rond de buik...die ****in lovehandels...hate em...

Jezelf gewoon eens echt droog zetten...!!!

• Topic Starter Topic Starter
Mr. B.I.G. zei:
Jezelf gewoon eens echt droog zetten...!!!

jah is makkelijker gezegt dan gedaan,met een gewoon dieetje en wat vetverbranders kan ik me wel goed drogg zetten,overal,behalve de onderbuik en de zijkant daar blijft er altijd een hoopje zitten,maar goed binne een paar weken ga ik echt zwaar beginne cutten,maar wss zal het weer niet weggaan,en dan zal ik iets heviger nodig hebbe...

Hoe 'vervanging' van lipostabil? Plaatselijk vetverbranden door pillen is IMO onzin..

Helios?..of is dat juist lipostabil:o?

Kijk even in de log sectie, staat een logje van lipo. anders gewoon effies probere

Tja ik zou gewoon eerst een kijken hoe het eruit ziet als je echt goed droog staat, anders kan je altijd nog wat STH zetten!

Ik weet niet of je al aan een volgende kuur toebent, maar als je roids gebruikt hebt om massa aan te zetten is het IMO niet echt verstandig om vervolgens zonder roids extreem droog te gaan staan. Heb er zelf ook erg veel vvm mee ingeleverd.

Tot een procentje of 10 moet wel goed te doen zijn zonder roids, ook wel afhankelijk van je lichaamstype, daarna kun je icm met roids je kcal nog verder omlaag doen en cardio verhogen en eventueel nog clen en T3 erbij pakken.

enige wat beetje in vergelijking is, is volgens mij pgf2...heb het 2-3jaar geleden vrij veel gebruikt...vond het wel grappig spul, maar vond de bijwerkingen/kosten niet de moeite waard...denk dat lipo toch beter alternatief is...

droog zetten zou ik niet doen. ik heb het ook gedaan. was op 6 weken tijd 10 kg kwijt. nog altijd wat vet rond mijn middel, maar ik ben ermee gestopt want ik begon echt spieren kwijt te spelen. vooral armen en benen. en ik heb nochtans twee maal lipostabil gezet (GG). de eerste keer te weinig, de tweede keer veel, maar ik had daar meer van verwacht. moest ik nog twee maanden zijn doorgegaan was ik misschien al mijn vet kwijt geweest maar al mijn spieren ook. misschien moet er wel AS en HGH bij gepakt worden om spierverlies te beperken. wat pgf-2 betreft. ik heb het in de spieren gezet, maar ik ben toen toch geen vet verloren, wel zwaarder geworden. maar ook pijn aan mijn achterste van de diarree. ik zou niet weten hoe je het in je vet moet zetten omdat je volgens mij veel te veel zou moeten prikken. ik zie mij geen 20 prikken pgf-2 zetten om buikoppervlakte te bewerken.

skydirk zei:
droog zetten zou ik niet doen

het zal toch moete in april doe ik nog een kuurtje en dan zal ik droog moeten komen tege oktober want dan ga ik proberen een wedstrijdje mee te draaien...

Van de zomer naar de 10 % en lager niet.Als ik over 100 kg weeg wil ik de gok wel wagen om rond de 6 a 7 % te gaan zitten me bf.Maar niet met 90 kg.Je houd zo weinig over dan he?!:p .En die lovehandles halen we er wel over een jaar of 2 af als ik groot ben :p :p .

ironmike86: ik zou dat droogzetten dan toch niet te drastisch doen als je het op een naturelle wijze wil doen, want dan ben je gegarandeerd wel wat spieren kwijt. bij mij was dat toch het geval.

natural droog staan kan maar vereist heel veel discipline en kennis. En vaak heeft massaverlies te maken met een van beide ;)

Smoothmold zei:
natural droog staan kan maar vereist heel veel discipline en kennis. En vaak heeft massaverlies te maken met een van beide ;)

dan ben ik toch heel benieuwd hoe je nautrel keidroog kan staan, want die kennis heb ik niet. Jij wel??
iets wat massaverliezen hoort er mijn inziens bij, zeker naturel.
bij bulken hoort immers ook een beetje gezelligheid c.q vet;)

Smoothmold zei:

kan je dan wat tips geven van je kennis :)
kben nu een kleine 4 weken bezig met licht te cutten ben 3 kilo kwijt en 2.5 cm in de buik,volges mij nog niet teveel spiermassa verloren,het kan wel gebeuren denk ik maar het mag niet te vlug gaan,hoe vlugger je afvalt hoe meer spiermassa je inlevert lijkt me zo... ik neem ook altijd creatine door tijdens de cut om de massa toch iets of wat te behoude :)

ironmike86 zei:
kan je dan wat tips geven van je kennis :)
kben nu een kleine 4 weken bezig met licht te cutten ben 3 kilo kwijt en 2.5 cm in de buik,volges mij nog niet teveel spiermassa verloren,het kan wel gebeuren denk ik maar het mag niet te vlug gaan,hoe vlugger je afvalt hoe meer spiermassa je inlevert lijkt me zo... ik neem ook altijd creatine door tijdens de cut om de massa toch iets of wat te behoude :)

tips:

-hoog in de eiwit (iets hoger dan bulk). Eet veel makreel, zalm.
-niet te snel koolhydraten verminder maar bouw langzaam af.
-neem goede vetten (lijnzaadolie, olijfolie, visolie)
-niet overdadig cardio doen, zeker niet op lege maag 's ochtends. Zoek informatie naar HIIT (High Intensity Training)

nu train ik s'morges met een schema met veel herhalingen eet ik om 12 uur,om 14 u doe ik buik en 40 minute fietsen(3 maal per week) daarna whey shake,zalm eet ik om de dag met pasta.

ironmike86 zei:
nu train ik s'morges met een schema met veel herhalingen eet ik om 12 uur,om 14 u doe ik buik en 40 minute fietsen(3 maal per week) daarna whey shake,zalm eet ik om de dag met pasta.

tja, dit zegt me te weinig om een oordeel erover te geven. Hoge herhalingen zijn trouwens niet nodig, houd zware gewichten, en doe buik max 2x per week.

Terug
Naar boven