XXL Nutrition

Vervelend gevoel rechter lies (liesbreuk?)

Whiplash87

Cool Novice
15 jaar lid
Waardering
9
Lengte
1m83
Massa
80kg
Vetpercentage
12%
Hoi
kan iemand mij vertellen hoe een liesbreuk aanvoelt? En kun je dit zelfs nagaan of is een doktersvisit altijd nodig?

IK heb al enkele dagen een trekken vervelend gevoel in mijn lies. Pijn bij toiletgang of hoesten heb ik niet. Ik heb wel wat last in mijn onderrug sinds de laatste keer Squat. misschien heefd het daar mee te maken

alvast merci

Hier had ik ook regelmatig last van toen ik (denk ik) verkeerd squatte, kan daar heel goed mee te maken hebben. Misschien even wat lichter gaan en meer op de techniek letten.

op je hand blazen en voelen of er in je lies een bobbel ontstaat (door drukverhoging kan je darm dan door de buikwand uitpuilen, voel je dat is er kans op liesbreuk)

• Topic Starter Topic Starter
op je hand blazen en voelen of er in je lies een bobbel ontstaat (door drukverhoging kan je darm dan door de buikwand uitpuilen, voel je dat is er kans op liesbreuk)
Enkele keren lang en hard geblazen op mijn hand maar er verschijnt niets, en het is ook niet pijnlijk. Kan ik hiermee een breuk uitsluiten?

Waarschijnlijk wel, maar als je zeker wilt zijn ga je toch even langs de dokter?

Terug
Naar boven