Fitness Seller

Vervolg:10 kg kwijt op 5 dagen

stallone power

Dutch Bodybuilder
Waardering
22
Lengte
1m79
Massa
92kg
Vetpercentage
10%
hallo mense,
heb al sinds vorig week tegoei kunnen beginnen met traine wegens tandvlees,keelonsteking zie 10 kg op 5 dagen topic;)
nu ben ik helemaal de oude in kracht en mijn lichaam ook alleen die
verdomde gewicht ik woog 86-87 nu op volle maag 79 en ben 99% de oude qua kracht en body,terug met crea bezig en lean gainer ,eiwitte,kh you know it:D mijn vraag is waar blijft die spiergeheugen , ben een week bezig alles is goed zoals gezegd body,kracht enz alleen die 79 stoort me echt wanneer kan ik terug zoals de oude wegen?:(

allicht is er ook vocht en vet weg. Staar je niet blind op de weegschaal, als je kracht voor 99% terug is dan zijn het geen spieren die weg zijn.

• Topic Starter Topic Starter

vocht zoals in overtollig, water vasthouden in t lichaam.
zoals je weet bestaat t lichaam voor zon 70% uit water grofweg.

als je kracht praktisch helemaal terug is zijn het wellicht nog wat kilos water die je mist. en daardoor blijft je vet hetzelfde. ben je mischien ook iets minder zacht kwa looks atm>?

vocht zoals in overtollig, water vasthouden in t lichaam.
zoals je weet bestaat t lichaam voor zon 70% uit water grofweg.

als je kracht praktisch helemaal terug is zijn het wellicht nog wat kilos water die je mist. en daardoor blijft je vet hetzelfde. ben je mischien ook iets minder zacht kwa looks atm>?

ja kracht is toch wel 90 % terug qua lichaam vond ik het heel soft eerste week dat ik terug was met trainen nu is het wat beter alleen oogt mn lichaam beetje soft zoals gezegd ook nu beetje ja hoe kan ik terug naar mijn 86-87 geraken of is het onmogelijk ?
thnx bbman

ik merk ook dat ik droog ben geworden ,waarschijnlijk nog dezelfde bf maar mijn huid is iets wat strakken geworden

Terug
Naar boven